Στη Scuderia Ferrari ήθελαν να αποφύγουν μια μάχη μεταξύ των οδηγών τους στον Καναδά που θα τους κατέστρεφε τη στρατηγική και τον αγώνα.
Έπειτα από ένα πολύ δύσκολο Σάββατο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ, η Scuderia Ferrari αντέδρασε και εκτέλεσε με χειρουργική ακρίβεια το πλάνο της στο Grand Prix της Κυριακής. Οι οδηγοί της, Charles Leclerc και Carlos Sainz, εκκίνησαν από τις θέσεις 10 και 11, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει 4ος, μία θέση μπροστά από τον Ισπανό. Οι δύο οδηγοί ήταν μαζί στην πίστα καθ’ όλη τη διάρκεια των 70 γύρων στο Μοντρεάλ. Έπειτα από την αλλαγή ελαστικών τους, ακούστηκε στη μετάδοση μήνυμα στον ασύρματο του Leclerc πως ο Sainz δεν θα επιχειρούσε να τον προσπεράσει.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, εξήγησε τους λόγους που τέθηκαν team orders στους οδηγούς του.
«Δεν θέλαμε να προστατέψουμε κανέναν. Η στρατηγική μας στον αγώνα ήταν να πιέσουμε και να μην χάσουμε χρόνο για να παλεύουμε μεταξύ μας. Προσπαθούσαμε να αυξήσουμε τη διαφορά από τους Έστεμπαν Οκόν και Λάντο Νόρις. Θα ήταν ηλίθιο από μεριάς μας εάν οι οδηγοί μας έδιναν μάχη μεταξύ τους».
Επιπλέον εξήγησε πώς οι οδηγοί συνέβαλαν στην επίτευξη της στρατηγικής στον Καναδά.
«Πάντα έχεις ενδοιασμούς όταν παίρνεις αποφάσεις για τη στρατηγική. Είχαμε κολλήσει στην κίνηση και δεν μπορούσαμε να αντλήσουμε τη μέγιστη απόδοση του μονοθεσίου. Οι οδηγοί μας είπαν πως θέλουν να έχουν καθαρή πίστα μπροστά τους και η σωστή επιλογή ήταν να μην μπούμε στα pits. Σίγουρα πήραμε ένα ρίσκο να τζογάρουμε με τη στρατηγική, διότι θα μπορούσε για παράδειγμα μετά από 18 γύρους να εμφανιστεί και πάλι στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας».