Η Scuderia Ferrari γνώρισε μια οδυνηρή ήττα στο Grand Prix Καναδά, μόλις δύο εβδομάδες έπειτα από τη σπουδαία νίκη της στο Πριγκιπάτο του Μονακό.
Τους τελευταίους μήνες η αγωνιστική παρουσία της Scuderia Ferrari ήταν ολοένα και πιο θετική. Το ένα καλό αποτέλεσμα διαδεχόταν το άλλο ενώ η αναβάθμιση που παρουσιάστηκε στην Ίμολα την ανέβασε επίπεδο.
Στο Grand Prix Μονακό η Ferrari πραγματοποίησε την καλύτερη φετινή της εμφάνιση. Η SF-24 ήταν με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο στα χέρια του Charles Leclerc, ο οποίος πήρε την πρώτη του νίκη μετά από σχεδόν δύο χρόνια. Αυτή ήταν η απόδειξη που έψαχνε η Ferrari πως το σχέδιο να επιστρέψει στην κορυφή είναι στο σωστό δρόμο.
Ο Leclerc ήταν πιο αισιόδοξος από ποτέ για τις δυνατότητές του και τόνιζε σε κάθε ευκαιρία τη βελτίωση της SF-24 και το γεγονός πως θα είναι συνεχώς στο παιχνίδι της νίκης.
- Την ανάλυση του Grand Prix Καναδά και όλων όσων έγιναν στο Μόντρεαλ θα τα αναλύσουμε στην εκπομπή μας για την F1, απόψε Τρίτη 11/6 στις 21:00 ώρα Ελλάδος. Το link μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Στον Καναδά, η προσγείωση των Ιταλών δεν ήταν απλά απότομη αλλά άτσαλη. Η επιστροφή στην πραγματικότητα ήταν σκληρή και το ένιωσαν καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Από την Παρασκευή σε στεγνές συνθήκες οι οδηγοί είχαν παράπονα από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου και την έλλειψη πρόσφυσης.
Γνωρίζουμε πως σε κρύες συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να βρουν στη Ferrari το κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας της SF-24, ειδικά στον τομέα των ελαστικών. Οι ανησυχίες της Scuderia επιβεβαιώθηκαν το Σάββατο με τον διπλό αποκλεισμό από το Q2 για πρώτη φορά μετά το 2021. Εκτός από έλλειψη ταχύτητας υπήρξε και στρατηγικό λάθος στην επιλογή ελαστικών. Η πραγματικότητα ήταν όμως μία: Η Ferrari ήταν αργή στον Καναδά.
Την Κυριακή στο Grand Prix είδε τον Charles Leclerc, τον οδηγό που κέρδισε στο Μονακό, να αντιμετωπίζει με το… καλημέρα πρόβλημα με τον κινητήρα του. Έπειτα από 44 βασανιστικούς γύρους, ο Μονεγάσκος εγκατέλειψε τον αγώνα.
Σε δηλώσεις του μετά την εγκατάλειψή του, ο Leclerc ήταν φανερά απογοητευμένος.
«Ήταν ένας εφιάλτης από την αρχή έως το τέλος. Δεν ξέρω ποιο ήταν το πρόβλημα αλλά είχε να κάνει με τον κινητήρα. Από την αρχή χάναμε 1,2 δευτερόλεπτα στις ευθείες κι αυτό συνεχίστηκε μέχρι την αλλαγή ελαστικών. Βάλαμε σλικ ελαστικά αλλά η πίστα είχε πολύ νερό. Έπρεπε να πάρουμε το ρίσκο γιατί ξέραμε πως έτσι κι αλλιώς θα τερματίζαμε εκτός βαθμών. Στις ευθείες χάναμε 20-25 χλμ/ώρα αλλά καταφέραμε να το λύσουμε. Όμως το μονοθέσιο μετά ήταν αδύνατο να οδηγηθεί. Από τη στιγμή που είχαμε το πρόβλημα, όλα είχαν χαθεί».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση του GP Μονακό πατώντας play στο παρακάτω βίντεο.
Παρά τη χειρότερη φετινή του εμφάνιση, ο Μονεγάσκος παραμένει αισιόδοξος για τη συνέχεια της σεζόν.
«Δεν πρέπει να πανικοβληθούμε και να κάνουμε βιαστικές κινήσεις. Υπάρχουν καλά, υπάρχουν και κακά τριήμερα. Ο ρυθμός μας δεν ήταν κακός. Αν δούμε το ρυθμό μας κι εξαιρέσουμε το πρόβλημα στις ευθείες ήμασταν δυνατοί στις στροφές».
Ο Carlos Sainz είχε επίσης έναν πολύ κακό αγώνα. Ο Ισπανός έχασε θέσεις στην εκκίνηση ενώ η επαφή που είχε με τον Valtteri Bottas της Sauber πλήγωσε την εμπρός αεροτομή του. Ως αποτέλεσμα έχανε πολύτιμο χρόνο σε κάθε γύρο ενώ το γεγονός πως ήταν σε τρενάκια με άλλους οδηγούς δεν τον βοήθησε να κερδίσει θέσεις.
Επιπλέον, το λάθος του στη στροφή 6 τον οδήγησε σε εγκατάλειψη, καθώς ο Alex Albon της Williams δεν πρόλαβε να τον αποφύγει έγκαιρα. Έτσι, η Ferrari όχι μόνο έφυγε με μηδέν βαθμούς από τον Καναδά, αλλά είδε και τα δύο της μονοθέσια να τίθενται εκτός μάχης.
Παρά το κάκιστο αγωνιστικό τριήμερο, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, δεν τα βλέπει όλα μαύρα.
«Ήταν ένα δύσκολο τριήμερο. Το Σάββατο δεν ήμασταν γρήγοροι, όμως στον αγώνα το πρόβλημα ήταν η αξιοπιστία και όχι η ταχύτητα. Εμείς κάναμε κακό στους εαυτούς μας, όχι οι συνθήκες. Το πρόβλημα του Leclerc είχε να κάνει με τα ηλεκτρονικά και όχι με τον ίδιο τον κινητήρα. Περιμέναμε μία κόκκινη σημαία αλλά δεν ήρθε. Χάναμε το λιγότερο οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο. Κατανοήσαμε τι κάναμε λάθος το Σάββατο αλλά στον αγώνα το πρόβλημά μας δεν ήταν η ταχύτητα».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy