Η Mercedes έφερε τις περισσότερες αναβαθμίσεις στο GP Ισπανίας, όμως υπάρχουν και κάποιες που κρύβονται στο εσωτερικό της W08.
Οι πρωταθλητές έφεραν το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στη σεζόν, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν την Ferrari σε δυναμικότητα. Πιο ευδιάκριτα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω στο ρύγχος του μονοθεσίου, τα πλαϊνά bargeboadrs, ενώ το ίδιο το ρύγχος είναι πιο στενό. Ο λόγος είναι να βελτιωθεί η ροή αέρα που περνάει από το μονοθέσιο, με αποτέλεσμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον, υπάρχει και καινούργιος σχεδιασμός στο monkey seat, που τοποθετείται πίσω μέρος, κάτω από την αεροτομή.
Όμως, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τα paddock, η Mercedes φαίνεται να έχει νέο σχεδιασμό στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο στόχος είναι η μείωση του βάρους, καθώς η W08 ήταν κατά 6 κιλά υπέρβαρη μέχρι το GP Ρωσίας. Ο νέος λοιπόν σχεδιασμός, φαίνεται να έχει δώσει 3 από τα 6 κιλά που χρειάζονται, όμως είναι πολύ σημαντικός αριθμός.
Αν αναλογιστούμε, πως 10 κιλά, ισοδυναμούν με 0.3s ανά γύρο, μπορούμε να πούμε, πως το μονοθέσιο έγινε περίπου 0.2s ταχύτερο. Επιπλέον, αυτά τα τρία κιλά μπορούν να τα τοποθετήσουν στο μονοθέσιο όπως επιθυμούν για καλύτερη κατανομή βάρους. Αυτό, σημαίνει, καλύτερη ισορροπία, ταχύτερους γύρους και καλύτερη διαχείριση ελαστικών. Ο James Alison πάντως, δεν σχολίασε τις εν λόγω φήμες.
Αυτά τα τρία κιλά φαίνεται να είναι μόνο από το κιβώτιο, αλλά δεν ξέρουμε (προς το παρόν) εάν υπάρχει κι άλλος τομέας που έκανε πιο ελαφρύ το μονοθέσιο. Το μόνο σίγουρο είναι, πως η Mercedes δεν θα παρατήσει τα όπλα τόσο εύκολα στη τρομερή μάχη που δίνει φέτος με την Ferrari.