Η Porsche ήταν εκείνη που κυριάρχησε στην ελεύθερη περίοδο δοκιμών στην θρυλική πίστα, κάνοντας το 1-3 πριν τις κατατακτήριες.
Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, ο Neel Jani με την #1 Porsche 919 Hybrid έγραψε το 3:20.362 και έκανε τον 1ο χρόνο και έφερε την ομάδα του στη κορυφή. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών, καθώς αργότερα το βράδυ ξεκινάει το Q1.
Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kamui Kobayashi με το #7 Toyota TS050 Hybrid. O Ιάπωνας, ήταν 0.6s πιο αργός από τον οδηγό της Porsche, με την ιαπωνική εταιρία να έχει τα ηνία της διαδικασίας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μάλιστα, ο Mike Conway στο ίδιο αυτοκίνητο, είχε τε-τα-κε στην έξοδο από την τελευταία στροφή στον γρήγορο γύρο του. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η δεύτερη Porsche #2, δείχνοντας πως η 919 Hybrid έχει ρυθμό να παλέψει για κάτι καλό.
Ακολούθησαν τα Toyota #8 και #9 στις θέσεις 4 και 5, ενώ το #4 της ByKolles ήταν στην 6η θέση, καθαρά μπροστά από τα LMP2.
Η κατάσταση σε αέρα και πίστα ήταν πολύ δύσκολη, καθώς στον αέρα είχαμε 29 βαθμούς και στην άσφαλτο 40, πράγμα εξαιρετικά απαιτητικό.
Ο χρόνος της Porsche πρέπει να θεωρείται πολύ επικίνδυνος για την Toyota, καθώς ήταν ταχύτερος του ταχύτερου γύρου στην Test Day, ενώ 2.5s καλύτερος από τον χρόνο της Porsche.
Στην LMP2, o Alex Lynn έφερε το #26 Oreca της G-Drive Racing στη κορυφή των χρόνων σημειώνοντας το 3:30.363, δείχνοντας τον δρόμο στους υπόλοιπους. Στην 2η θέση ακολούθησε το #13 της Rebellion Racing, με τα πρωτότυπα της Oreca να κυριαρχούν.
Στην GTE-Pro, οι Ferrari και Aston Martin άναψαν τα αίματα στην τελευταία ώρα και έδωσαν σκληρή μάχη. Τελικά η #71 488 GTE του Sam Bird έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, 0.5s ταχύτερα από την #97 Vantage του Darren Turner, ενώ στην 3η βρέθηκε η άλλη Ferrari του James Calado.
Στην GTE-Am, ο Pedro Lamy με την #98 Aston έγραψε έναν εντυπωσιακό χρόνο στο 3:56.082 και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό κατά 1.5s. Μάλιστα ο χρόνος του θα ήταν αρκετός για την 7η θέση στην GTE-Pro. H DH Racing με την #83 Ferrari βρέθηκε στην 2η θέση, ενώ η JMW Motorsport ολοκλήρωσε την πρώτη 3άδα.
Η 4ωρη διαδικασία είχε πολλά ατυχήματα, με αρκετούς οδηγούς να προκαλούν κίτρινες σημαίες και Slow Zones, ενώ είχαμε και αυτοκίνητο ασφαλείας στην 2η ώρα.
Η δράση συνεχίζεται στις 11 το βράδυ με το Q1.
Αποτελέσματα Free Practice