spot_img

Alex Fontana για φινάλε GP Ιταλίας: «Μεγάλο λάθος της FIA, δεν έγινε λάθος με τους κανονισμούς»

Ο Ελληνοελβετός οδηγός αγώνων Alex Fontana τοποθετήθηκε για τον τρόπο που ολοκληρώθηκε το GP Ιταλίας, κάνοντας μία αναπόφευκτη σύγκριση με το φινάλε της σεζόν του 2021 στη Formula 1 και το GP Άμπου Ντάμπι.

Ο πιο πρόσφατος αγώνας στη φετινή σεζόν της Formula 1, το GP Ιταλίας, τελείωσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο βγήκε για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Daniel Ricciardo. Οι γνώμες σχετικά με το κατά πόσο ήταν σωστή αυτή η απόφαση διίστανται στον κόσμο της Formula 1, καθώς η τήρηση των κανονισμών λειτούργησε ενάντια στο θέαμα.

Ο Ελληνοελβετός οδηγός αγώνων Alex Fontana μίλησε στο podcast Slipstream του Automotonews.gr για τον τρόπο με τον οποίο έπεσε η καρό σημαία στο GP Ιταλίας, κάνοντας και μία μικρή σύγκριση με το αμφιλεγόμενο φινάλε του GP Άμπου Ντάμπι το 2021.

«Λοιπόν, νομίζω πως απέμεναν αρκετοί γύροι και η πίστα ήταν ασφαλής νωρίτερα. Γνώριζαν, όμως, πως δεν μπορούσαν να αφήσουν όλα τα μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω να περάσουν εγκαίρως. Συνεπώς, επέλεξαν ένα φινάλε σαν και αυτό, όπως οι κανονισμοί ορίζουν. Το περίεργο είναι πως έγινε λάθος στο Άμπου Ντάμπι (2021) και όχι ιδιαίτερα στη Monza (GP Ιταλίας 2022), απλά στην τελευταία περίπτωση δεν κύλησε τόσο ομαλά η διαδικασία».

Ακούστε εδώ την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ιταλίας.

Ο Alex Fontana εξήγησε με λεπτομέρεια τη μη ομαλή τήρηση, όπως είπε και ο ίδιος, του πρωτοκόλλου πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

«Ο λόγος είναι πως ήδη υπήρχε κίτρινη σημαία σε όλη την πίστα, ώστε να ελαττώσουν ταχύτητα τα μονοθέσια και να τοποθετηθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας μπροστά από τον επικεφαλής, κάτι το οποίο δεν κατάφεραν να κάνουν. Έπειτα, το αυτοκίνητο ασφαλείας έπρεπε να βρει τον πρωτοπόρο, όλοι έπρεπε να περάσουν, με αποτέλεσμα να χαθεί χρόνος. Κατά συνέπεια, μόλις η πίστα ήταν έτοιμη δεν υπήρχε χρόνος για συνέχεια στον αγώνα. Η FIA με όλο το budget και τους ανθρώπους που διαθέτει, οι οποίοι έχουν όλη αυτή την εμπειρία, αυτή η ομάδα κατάφερε να κάνει μεγάλο λάθος με ανόητο τρόπο».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η πλειοψηφία του κόσμου της Formula 1 ισχυρίζεται πως με καλύτερη και ταχύτερη λειτουργία του πρωτοκόλλου στο καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας, υπήρχε μεγάλη πιθανότητα στο φινάλε του GP Ιταλίας να διεξαχθεί τουλάχιστον ένας γύρος σε κανονική ροή.

Δείτε το πρώτο μέρος της σειράς μας στο F1 Manager 2022.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles