spot_img

Άμεσα για έλεγχο στο Maranello o κινητήρας του Leclerc

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, εξήγησε πως εξελίχθηκε το GP Ισπανίας και το πρόβλημα στην Ισπανία που στέρησε τη δυνατότητα στον Charles Leclerc να διεκδικήσει τη νίκη.

Ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου στο GP Ισπανίας. Ο οδηγός της Ferrari εκκίνησε από την pole position, διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και είχε διαφορά ασφαλείας από τη 2η θέση και τον George Russell. Η πορεία του αγώνα του στην πίστα της Βαρκελώνης, ωστόσο, άλλαξε αρνητικά στον 27ο γύρο, καθώς η F1-75 άρχισε να βραδυπορεί, λόγω απώλειας ισχύος. Ο Leclerc μπήκε άμεσα στα pit, με την εγκατάλειψή του να είναι αναπόφευκτη. Σε συνδυασμό με τη νίκη του Max Verstappen, ο Μονεγάσκος έχασε και την πρωτοπορία στο Πρωτάθλημα οδηγών.

Μην χάσετε την Τρίτη στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ισπανίας. Μπορείτε να βρείτε το link εδώ.

Η Ferrari δεν έχει απαντήσει, μέχρι στιγμής, στην πιθανή αιτία που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Charles Leclerc. Ο στόχος της ιταλικής ομάδας είναι να ερευνήσει ενδελεχώς την κατάσταση, ώστε να διαθέτει μία πειστική εξήγηση. Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε πώς ο λόγος εγκατάλειψης του Μονεγάσκου στο GP Ισπανίας ήρθε χωρίς προειδοποίηση:

«Ήταν ένα αναπάντεχο ζήτημα, νομίζω πως το μάθαμε σε πρώτο χρόνο από τον Charles, αρχικά, μέσω της ενδοεπικοινωνίας και στη συνέχεια όταν οι μηχανικοί κοιτούσαν τα δεδομένα. Συνεπώς ήταν όντως ξαφνικό. Δεν έχουμε ακόμα κάποια εξήγηση, η μονάδα ισχύος θα σταλεί πίσω στο Maranello, όπου και θα την αποσυναρμολογήσουμε αύριο το πρωί».

Δείτε το GP Ιταλίας για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Στη συνέχεια ο Binotto ρωτήθηκε εάν η Ferrari αναγκάστηκε να ρίξει την απόδοση του μονοθεσίου του Leclerc στο GP Ισπανίας λόγω των ιδιαίτερα καυτών καιρικών συνθηκών στην πίστα της Βαρκελώνης:

«Όχι, νομίζω πώς βελτιστοποιήσαμε το μονοθέσιο λαμβάνοντας υπόψη τις θερμοκρασίες. Σίγουρα αυτό συνέβη σε ό,τι αφορά την ψύξη, το set-up, κλπ. Χρειάστηκε όντως να προσαρμοστούμε, όμως δεν κάναμε κάποιον συμβιβασμό».

Η Ferrari αρκέστηκε στην 4η θέση του Carlos Sainz στο GP Ισπανίας και, σε συνδυασμό με το 1-2 της Red Bull Racing, έχασε την πρωτοπορία και στις δύο βαθμολογίες από την αυστριακή ομάδα. 

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μαϊάμι.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles