spot_img

Binotto: «Φταίει το μονοθέσιο, όχι η στρατηγική»

Στη Scuderia Ferrari πιστεύουν πως η ταχύτητα της F1-75 δεν ήταν αρκετή ώστε να καταφέρει να κερδίσει τον αγώνα της Ουγγαρίας.

Για έναν ακόμα αγώνα στη φετινή σεζόν της Formula 1, η Scuderia Ferrari βρίσκεται υπό πίεση καθώς οι δυνατότητες του μονοθεσίου και των οδηγών της δεν μεταφράστηκαν σε ανάλογο αποτέλεσμα. Οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ εκκίνησαν από τη 2η και 3η θέση αντίστοιχα και τερμάτισαν στην 4η και την 6η. Την ίδια ώρα ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε από 10ος στο grid και ο Λιούις Χάμιλτον ήταν 2ος από 7ος στην εκκίνηση!

Μιλώντας στην F1 TV, ο Mattia Binotto υπερασπίστηκε τη στρατηγική της ιταλικής ομάδας, υποστηρίζοντας ότι η επιλογή της σκληρής γόμας ελαστικών στον Λεκλέρ ήρθε ως αποτέλεσμα της μη αναμενόμενης κακής απόδοσης του μονοθεσίου.

«Είμαστε απογοητευμένοι γιατί περιμέναμε καλύτερο αποτέλεσμα. Πιο πολύ όμως είμαστε απογοητευμένοι γιατί το μονοθέσιο δεν απέδιδε όπως ελπίζαμε. Μπορούμε να σχολιάσουμε τη στρατηγική μας, όμως ήταν συνέπεια του γεγονότος ότι το μονοθέσιο και τα ελαστικά δεν είχαν καλή απόδοση».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Γαλλίας.

Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari δικαιολόγησε το pit stop για ελαστικά σκληρής γόμας στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου.

«Επιλέξαμε ελαστικά σκληρής γόμας γιατί με 30 γύρους να απομένουν προσπαθούσαμε να υπερασπιστούμε τη θέση από τον Μαξ. Γνωρίζαμε ότι τα ελαστική σκληρής γόμας θα θέλαμε 1-2 γύρους να τα φέρουμε στη σωστή θερμοκρασία. Δεν θα είχαν απόδοση ίδια με αυτά μέσης γόμας για 10-11 γύρους, όμως το stint ήταν μεγάλο και υπήρχε χρόνος να αποδώσουν. Τελικά όμως αυτό δεν απέδωσε και η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γιατί το μονοθέσιο δεν λειτουργούσε όπως ελπίζαμε».

 

Προς… υπεράσπισή του, ο Μπινότο ανέφερε το αποτέλεσμα του Σάινθ στο Grand Prix Ουγγαρίας.

«Αν κοιτάξουμε τον αγώνα του Κάρλος, είχε παρόμοια στρατηγική με αυτή του Χάμιλτον που πήρε τη 2η θέση και όμως ο ίδιος τερμάτισε πιο πίσω. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι δεν είχαμε την απαιτούμενη ταχύτητα και εκεί πρέπει να εστιάσουμε για να κατανοήσουμε τους λόγους. Αν κοιτάξουμε όλη τη σεζόν μέχρι τώρα, είναι η πρώτη φορά που τα ελαστικά δεν απέδωσαν».

Δείτε το GP ΗΠΑ για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Σχετικά με το ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας ταίριαζαν στο μονοθέσιο της Ferrari, ο Μπινότο είπε ότι αυτό μεταφράζεται σε ένα δέκατο ανά γύρο, για την μία ή την άλλη πλευρά.

«Ο ρυθμός δεν ήταν καλός, οι οδηγοί μας δυσκολεύονταν με την ισορροπία και το στήσιμο του μονοθεσίου τους. Πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα και να βρούμε τις αιτίες».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Τέλος, υποστήριξε ότι όλα παραμένουν ανοικτά.

«Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει, ο Μαξ έκανε εκπληκτικό αγώνα, εκκίνησε 10ος και τερμάτισε 1ος. Η σεζόν είναι μεγάλη, πρέπει να εστιάσουμε σε μας. Έχουμε σίγουρα αδυναμίες που πρέπει να βελτιώσουμε. Υπάρχει και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, όπου σίγουρα τίποτα δεν έχει τελειώσει».

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles