Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes αρνήθηκε κατηγορηματικά κάθε περίπτωση ανάληψης ευθύνης για το μεγάλο συμβάν που οδήγησε στην πρώτη διακοπή του Grand Prix Τοσκάνης.

Ο Valtteri Bottas ήταν ο επικεφαλής του αγώνα ήδη από τα πρώτα μέτρα μετά την καλή του εκκίνηση. Η πρώτη “επίσκεψη” του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα αδρανοποίησε τον αγώνα για τους πρώτους γύρους και ο Bottas ήταν αυτός που όριζε τον ρυθμό για την επανεκκίνησή του.

Ωστόσο, όταν είχε πλέον αρχίσει να επιταχύνει, υπήρξαν αρκετοί οδηγοί στις πιο πίσω θέσεις που είχαν ήδη αναπτύξει ταχύτητα από νωρίς. Το αποτέλεσμα ήταν η πρόκληση ενός μεγάλου ατυχήματος που άφησε εκτός αγώνα τους Carlos Sainz Jr., Kevin Magnussen, Antonio Giovinazzi και Nicholas Latifi, οδηγώντας παράλληλα στην πρώτη διακοπή του.

Παρά την άσχημη αυτή τροπή, ο Valtteri Bottas αρνήθηκε να πάρει την ευθύνη, επικαλούμενος το δικαίωμα, ως επικεφαλής σε εκείνο το σημείο, να δώσει τον ρυθμό για την συνέχιση του αγώνα όποτε εκείνος επιθυμεί.

Μπορούμε να κάνουμε προσπεράσεις μετά την γραμμή ελέγχου. Απλώς από φέτος το αυτοκίνητο ασφαλείας σβήνει τα φώτα του αρκετά αργά όταν πρόκειται να επιστρέψει στα pits, κι αυτό μας περιορίζει να αρχίσουμε να χτίζουμε διαφορά νωρίτερα. Φυσικά όταν είσαι επικεφαλής προσπαθείς να εκμεταλλευτείς όλες σου τις ευκαιρίες. Δεν ευθύνομαι καθόλου για ό,τι συνέβη πίσω μου. Όλοι οφείλουν να προσεγγίζουν με σύνεση τη διαδικασία. Κρατούσα σταθερή ταχύτητα πριν αρχίσω να επιταχύνω. Ναι, επιτάχυνα πιο καθυστερημένα, αλλά σεβάστηκα τη γραμμή ελέγχου και ξεκίνησα νωρίτερα. Επομένως, όσοι συγκρούστηκαν πίσω μου μπορούν να κοιτάνε τους καθρέφτες τους, δεν έχει νόημα να γκρινιάζει κανείς για κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω ποιοι ακριβώς αποφασίζουν για τις διαδικασίες γύρω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά πιστεύω πως προσπαθούν να αυξήσουν το θέαμα δίνοντας εντολή να σβήσουν τα φώτα του πιο αργά, ώστε να μην μπορούμε να χτίσουμε μια διαφορά και να επιταχύνουμε νωρίτερα. Επομένως, νομίζω πως τώρα είναι η ώρα να σκεφτούν αν είναι ασφαλέστερο να ακολουθούμε αυτή τη λογική από δω και πέρα.