spot_img

Brundle σε Verstappen: «Μην γίνεις σαν τους Senna και Schumacher»

Για πόσο ακόμα θα βλέπουμε καθαρές μάχες ανάμεσα σε Charles Leclerc και Max Verstappen εάν η μάχη για το τίτλο πάρει τις διαστάσεις της προηγούμενης σεζόν, αναρωτιέται ο Martin Brundle;

Την σεζόν του 2021 είδαμε τους δυο διεκδικητές του Πρωταθλήματος, Lewis Hamilton και Max Verstappen, σε σκληρές μονομαχίες οι οποίες μάλιστα οδήγησαν σε σφοδρές συγκρούσεις και μεγάλη δυσαρέσκεια ως προς την διαχείρισή τους από τους αγωνοδίκες. Στο Silverstone μετά από επαφή μόλις στον πρώτο γύρο του αγώνα ο Ολλανδός συγκρούστηκε με τον τοίχο και δέχθηκε πίεση έως και 51Gs. Λίγες εβδομάδες μετά στην πίστα της Monza  οι δυο τους βρέθηκα να παλεύουν στην στροφή 1 με το μονοθέσιο του Verstappen κυριολεκτικά να καβαλάει την W12 του Hamilton. Για μια ακόμα φορά το halo διασφάλισε την σωματική ακεραιότητα των οδηγών.

Ο σχολιαστής του Sky Sports και πρώην οδηγός της Formula 1, Martin Brundle, με αφορμή της εμφάνιση του Ολλανδού στο Grand Prix Μ. Βρετανίας φέτος σχολίασε την ηθική του ως οδηγός.   

«Ο Max αμύνθηκε με δίκαιο και επαγγελματικό τρόπο. Γενικά αγωνίζεται έτσι φέτος, αν και στο Silverstone πίεζε στα όρια απέναντι στον Mick Schumacher. Θυμάμαι όταν έκανα περιγραφή στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας πέρυσι σχολίασα πως η κληρονομιά που έχουν αφήσει πίσω τους οδηγοί όπως ο Michael Schumacher και ο Ayrton Senna έχουν υποτιμηθεί από οδηγούς που παίζουν “βρώμικα”. Επίσης, τόνισα ότι ο Max θα προσπαθούσε να αποφύγει να έχει η καριέρα του τέτοιου είδους φήμη. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα αν χρειαστεί να παλέψει για τον τίτλο». 

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας.

Προς το παρόν ο Verstappen ηγείται στην κατάταξη και έχει σημειώσει συνολικά 6 νίκες. Παρά τις δυσκολίες στο ξεκίνημα της σεζόν η Red Bull Racing κατάφερε να λύσει εν μέρει τα θέματα αξιοπιστίας στην μονάδα ισχύος. Ένα πρόβλημα που συνεχίζει να προβληματίζει την Scuderia Ferrari. Η δυναμική των μονοθεσίων όμως και για τις δυο ομάδες είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με συστηματικές αναβαθμίσεις. Αναμένουμε όμως αρκετές αλλαγές μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα και πολλά μπορούν να αλλάξουν. Ο Brundle σχολίασε την απόδοση των δυο μέχρι τώρα.  

«Ο Max με ηρεμία και ικανότητα έχει καταφέρει να είναι μπροστά στο Πρωτάθλημα με 38 βαθμούς από τον Charles. Θα ήταν διαφορετικά όμως αν η Ferrari δεν είχε θέματα αξιοπιστίας στην Ισπανίας και το Αζερμπαϊτζάν ή καλύτερη στρατηγική στο Μονακό και τη Μ. Βρετανία. Κέρδισε τον αγώνα sprint και απέδειξε στην ίδια της την πίστα την κυριαρχία της Red Bull τα τελευταία χρόνια. Ο Charles πήγαινε στο αγώνα της Κυριακής με διαφορετική νοοτροπία μες την καλή χαρά σαν να ήξερε ότι η δυναμική τους θα ήταν καλύτερη που αποδείχθηκε αληθές. Μπόρεσαν να διανύσουν σχεδόν την διπλή απόσταση με την μεσαία γόμα και να ανακτήσουν θέσεις με την θέλησή τους. 

Απομένουν δύο αγώνες για το καλοκαιρινό διάλειμμα και ο Max Verstappen θέλει να τελειώσει το πρώτο μισό της σεζόν με μία υγιή διαφορά έναντι του Charles Leclerc στο πρωτάθλημα. Εξάλλου η τεχνική ντιρεκτίβα σχετικά με τα πατώματα των μονοθεσίων θα τεθεί σε ισχύ στο Grand Prix Βελγίου και δεν αποκλείεται αυτό να φέρει αλλαγές στη δυναμική των μονοθεσίων.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Δείτε το GP Βελγίου για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles