Μπορεί η σχέση της McLaren με τη Honda να περνάει τεράστια κρίση, όμως η συμφωνία των δύο εταιριών ενδέχεται να δυσκολέψει το πιθανό διαζύγιο.
Η μεγαλύτερη ιστορία του χειμώνα δεν είναι άλλη από την κρίση που περνάει η συνεργασία της McLaren με την Honda. Ο κινητήρας της Ιαπωνικής εταιρίας αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και υπολείπεται σε ισχύ από τους υπόλοιπους.
Πολλά δημοσιεύματα έχουν βγει που κάνουν λόγο για διαζύγιο των δύο εταιριών, πράγμα εύκολο να αναπαραχθεί. Όμως, το ίδιο το συμβόλαιο ενδέχεται να βάζει εμπόδια σε πιθανή λύση συνεργασίας.
Η ομάδα του Wokin και ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχουν υπογράψει πολυετή συνεργασία που επεκτείνεται και σε προγράμματα πέρα από την F1. Αυτό ενδέχεται να εμπλέκει και τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε διάφορα θέματα τεχνολογίας όπως το R&D. Ωστόσο, το κλίμα που επικρατεί στην Honda είναι πως θέλει να επιμείνει στην F1 και θέλει να παλέψει για να βελτιωθεί.
Όμως όλα θα εξαρτηθούν από την πρόοδο και την απόδοση της Honda, από τους πρώτους αγώνες κιόλας, καθώς η McLaren θέλει άμεσα αποτελέσματα.
Για την ίδια την Βρετανική εταιρία, με μόλις τρία χρόνια συνεργασίας με την Honda, η κίνηση να επιστρέψει στους κινητήρες των Γερμανών θα ήταν βήμα πίσω ενδεχομένως για τους ίδιους. Πριν μερικά χρόνια κιόλας, ο Ron Dennis είχε δηλώσει πως η McLaren δεν μπορεί να κερδίσει το πρωτάθλημα με πελατειακό κινητήρα Mercedes.
Όμως, ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, είχε δηλώσει στο δεύτερο χειμερινό τεστ στην Βαρκελώνη, πως αν η ομάδα του είχε από τώρα κινητήρες Mercedes, θα μπορούσε να κερδίσει.