Το Halo έχει προκαλέσει πάρα πολλές συζητήσεις από τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε για το 2018, όμως το κόστος φαίνεται πως είναι ακόμα ένα πρόβλημα.
Τo Halo θα μπει στη ζωή μας από το 2018, καθώς ως μηχανισμός που προστατεύει τον οδηγό, συνεισφέρει στην ασφάλεια από οποιονδήποτε κίνδυνο (σχεδόν). Πολλοί οδηγοί ήταν εκείνοι που διαφωνούν με την ύπαρξη του Halo στα μονοθέσια, καθώς πιστεύουν πως διαφέρει από το DNA της F1.
Η FiA έχει προκηρύξει διαγωνισμό για το ποια εταιρία θα είναι εκείνη που θα προμηθεύει το Halo στις ομάδες. Τρεις εταιρίες έχουν εκφράσει επίσημο ενδιαφέρον και όποια επιλεγεί, τότε θα προμηθεύει τις ομάδες των F1, F2 & Formula E.
Το μεγάλο όμως πρόβλημα πέραν από τις προδιαγραφές της τελικής έκδοσης που δεν έχουν δοθεί στις ομάδες και ενδέχεται να καθυστερήσει τον σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2018, είναι η τιμή του. Το κάθε Halo, αναμένεται να κοστίσει από 13.000 μέχρι 24.000 ευρώ. Και σε αυτό το ποσό, δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα για εξέλιξη αεροδυναμικών βοηθημάτων και άλλες διεργασίες γύρω από τη συγκεκριμένη συσκευή.
Πολλές ομάδες έχουν μείνει έκπληκτες με το κόστος, με τον Andy Green της Force India να είναι ένας από αυτούς.
Είναι πολύ ακριβό. Δεν έχουμε μόνο να παραγγείλουμε το Halo για τα μονοθέσια μας, αλλά και για τα τεστ φορτίου της FiA.