spot_img

Επιπλέον μείωση στη κάθετη δύναμη των μονοθεσίων F1 το 2021

Η FiA γνωστοποίησε την επιθυμία της να προβεί σε επιπλέον μείωση στα επίπεδα κάθετης δύναμης των μονοθεσίων της F1 από το 2021.

Το Βρετανικό Grand Prix φαίνεται πως αλλάζει τα δεδομένα για ακόμα μια φορά στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ. Η FiA ήδη έχει ανακοινώσει αλλαγές στο πάτωμα των μονοθεσίων για την επόμενη σεζόν, όμως τα κλαταρίσματα που είδαμε στο πρώτο Silverstone οδηγούν σε επιπλέον αλλαγές.

Η Pirelli δεν ικανοποίησε τις ομάδες στις δοκιμές του Abu Dhabi μετά το πέρας της σεζόν του 2019 με τα ελαστικά που προόριζε για το 2020, καθώς δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις τους και των οδηγών. Ως αποτέλεσμα τα ελαστικά του 2019 όχι μόνο χρησιμοποιούνται φέτος, αλλά θα πάρουν ακόμα έναν χρόνο παράταση για το 2021. Οι ραγδαίες αλλαγές στους κανονισμούς όπου θα δούμε νέα μονοθέσια και ζάντες 18 ιντσών πήραν παράταση για το 2022 και η παραπάνω εξέλιξη ήταν αναμενόμενη.

Για τα κλαταρίσματα, η Pirelli έριξε την ευθύνη στις μεγάλες δυνάμεις που ασκούσαν τα μονοθέσια λόγω της υψηλής κάθετης δύναμης που παράγουν. Αυτό συμβαίνει, διότι τα ελαστικά σχεδιάστηκαν για να αντέχουν τις δυνάμεις των μονοθεσίων του 2019 και οι γόμες αυτές θα χρησιμοποιηθούν μέχρι το 2021.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Για αυτόν τον λόγο, η FiA με γραπτή της επιστολή στις ομάδες, τις ενημέρωσε πως σκοπεύει να αυξήσει το μέγεθος των αλλαγών στα μονοθέσια όπου θα μειώσει τη παραγόμενη κάθετη δύναμη. Στην επιστολή της, η Παγκόσμια Ομοσπονδία επισήμανε ότι οι αλλαγές αυτές θα γίνουν υπό το Άρθρο 2.2 των Τεχνικών Κανονισμών της F1 και θα τεθούν σε ισχύ το 2021.

Αυτό σημαίνει ότι η FiA μπορεί να πατήσει πάνω στο θέμα της ασφάλειας για να επιβάλλει τις αλλαγές αυτές στις ομάδες, με την έγκριση και του ΠΣΜΑ.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream”, με την ανάλυση του GP 70ης επετείου της Formula 1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles