spot_img

F1 2022: Οι δοκιμές του Μπαχρέιν με αριθμούς

Οι χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν για το πρωτάθλημα της F1 έλαβαν τέλος και το Automotonews έχει συγκεντρωμένα τα στατιστικά στις βασικές κατηγορίες για τους οδηγούς και τις ομάδες, ακόμα και αν αυτά είναι ενδεικτικά.

Στο τριήμερο 10-12 Μαρτίου διεξήχθη το δεύτερο και τελευταίο τεστ δοκιμών πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος του 2022. Οι οδηγοί διένυσαν πολλά χιλιόμετρα στα δύο τριήμερα σε Βαρκελώνη και Μπαχρέιν και συγκέντρωσαν πολλά χρήσιμα δεδομένα, καθώς οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό τη φιλοσοφία των μονοθεσίων.

Διαβάστε επίσης: Η γνώμη της Red Bull για τα sidepods της Mercedes W13

Οι ομάδες ίσως να πίεσαν λίγο παραπάνω, συγκριτικά με τις δοκιμές της Βαρκελώνης, όμως και πάλι μάλλον καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως δεν εμφάνισαν το 100% της απόδοσής τους.

Ταχύτεροι γύροι

Photo: Redbullcontentpool.com

Η πιο γνωστή κατάταξη είναι αυτή των ταχύτερων χρόνων, αυτή που προβάλλεται δηλαδή περισσότερο. Με μια γρήγορη ματιά, βέβαια, παρατηρούνται διάφορες ανομοιομορφίες, καθώς δεν πίεσαν με τον ίδιο τρόπο όλοι οι οδηγοί για να σημειώσουν χρόνο. Για παράδειγμα, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οδηγοί που συμμετείχαν το απόγευμα της τελευταίας ημέρας δοκιμών, όπου ήταν το σκέλος με τους ταχύτερους χρόνους γενικά.

No description available.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών του Μπαχρέιν και τις προβλέψεις του 2022.

Ανά Ομάδα

No description available.

Ταχύτεροι χρόνοι ανά τομέα πίστας (sector times)

Photo: Alpine

Παρόμοια εικόνα με τους ταχύτερους γύρους, έπαιξε μεγάλο ρόλο η ημέρα που έκανε ο κάθε οδηγός και το πόσο πίεζαν ουσιαστικά οι ομάδες. Να σημειωθεί πως τα sector 1 και 3 του Mick Schumacher έχουν ακρίβεια δεκάτου και όχι χιλιοστού, καθώς ήταν εκπρόθεσμος ο χρόνος του και δε δημοσιεύτηκαν οι ακριβείς χρόνοι σε κάθε τομέα της πίστας.

No description available.

Ανά Ομάδα

No description available.

Συμπλήρωση γύρων

Photo: Mercedes-AMG

Διαφορετική εικόνα από την κατάταξη χρόνων, ενώ υπήρχε, επίσης, διαφοροποίηση σε σύγκριση με τα χιλιόμετρα που συμπλήρωσαν οι ομάδες στη Βαρκελώνη. Σε ατομικό επίπεδο, ο οδηγός με τα περισσότερα χιλιόμετρα ήταν ο Lando Norris, καθώς η ασθένεια του Ricciardo τον «ανάγκασαν» να οδηγήσει μόνος του και τις 3 ημέρες των δοκιμών για λογαριασμό της McLaren. Σε ομαδικό επίπεδο, η Mercedes έκανε τα περισσότερα χιλιόμετρα με 385 γύρους, η AlphaTauri είχε 371 και η Ferrari 349. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Συνοπτικά και από τις 6 ημέρες δοκιμών, απροβλημάτιστες διαδικασίες είχαν οι Ferrari και Mercedes, με την ιταλική ομάδα συνολικά να έχει 10 γύρους παραπάνω (788 με 778). Κάτω από τους 700 συναντάμε τις AlphaTauri (679) και Red Bull (668). Τελευταία στη σχετική κατάταξη είναι η Haas με 414 γύρους. Σε επίπεδο οδηγών, παρόμοια ήταν η εικόνα, ο Carlos Sainz συμπλήρωσε 416 γύρους, ο George Russell 407 και ο Lando Norris 384 γύρους.

No description available.

Ανά Ομάδα

No description available.

Συμπέρασμα ίσως είναι δύσκολο να προκύψει και επιθυμία όλων, ενδεχομένως, είναι να μην μπορούν να γίνουν εύκολα προβλέψεις, ώστε να υπάρχουν συναρπαστικοί αγώνες. Είναι ενδιαφέρον, επίσης να διαπιστωθούν τι διαφορές θα υπάρχουν στη δυναμική στον πρώτο αγώνα, το GP Μπαχρέιν (18-20 Μαρτίου), σε σύγκριση με τις δοκιμές στην ίδια πίστα λίγες ημέρες νωρίτερα.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles