Η Ferrari μπαίνει στο τελευταίο μέρος του πρωταθλήματος, έχοντας ως στόχο να μειώσει τη διαφορά της στην απόδοση από τη Mercedes.
Η Scuderia είχε δύο πολύ καλά αποτελέσματα πανηγυρίζοντας νίκες σε Βέλγιο και Ιταλία δια χειρός Charles Leclerc, βάζοντας τέλος σε ένα αρνητικό σερί που υπήρχε από τον αγώνα των ΗΠΑ του 2018. Επιπλέον, ο Sebastian Vettel συμπλήρωσε 1 χρόνο δίχως νίκη, με τη κακή του σεζόν να συνεχίζεται.
Επιπλέον οι δύο νίκες αυτές αύξησαν τη διαφορά από τη Red Bull στη βαθμολογία των κατασκευαστών, μιας και ο κίνδυνος με τους βελτιωμένους «Ταύρους» με τη δυνατή κινητήρια μονάδα τους ήταν μεγάλος.
Τώρα, η Formula 1 έχει φύγει από την Ευρώπη και κατευθύνεται προς την Ασία, με πρώτο σταθμό τη Σιγκαπούρη και τη Marina Bay. Το σιρκουί πόλης που είδαμε για πρώτη φορά το 2008 είναι μια πίστα που δεν βολεύει τη Ferrari λόγω των χαρακτηριστικών της.
Φέτος η SF90-Hybrid είναι ένα μονοθέσιο που έχει σχεδιαστεί με χαμηλή αντίσταση αέρα και χαμηλής ανώτατης αεροδυναμικής, με αποτέλεσμα στις μεσαίες και αργές στροφές να δυσκολεύεται, το μονοθέσιο είναι χειρότερο στη φθορά ελαστικών και δυσκολεύει πολύ στο στήσιμο και στη συμπεριφορά. Αυτό έχει επηρεάσει κυρίως τον Vettel, ο οποίος έχει τελείως διαφορετικό στυλ οδήγησης από τον Leclerc.
Τώρα, η Ferrari θα φέρει αναβαθμίσεις ώστε σε κλειστές πίστες να μειώσει τη διαφορά που πλησιάζει και το μισό δευτερόλεπτο. Η Σιγκαπούρη μοιάζει αρκετά με την Ουγγαρία, εκεί όπου στον αγώνα η Ferrari έμεινε 1 λεπτό πίσω στον αγώνα από το νικητή Lewis Hamilton.
Στόχος της ομάδας δεν είναι να κερδίσει, αλλά να αξιοποιήσει τις αλλαγές που θα φέρει ώστε το μάθημα αυτό από τα δεδομένα που θα συλλέξει να το εφαρμόσει στους τελευταίους αγώνες και στην εξέλιξη του μονοθεσίου του 2020.