spot_img

Ferrari: «Επιλέξαμε την απόδοση από την αξιοπιστία»

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε το γεγονός πως η ιταλική ομάδα έθεσε ως προτεραιότητα την απόδοση της μονάδος ισχύος της έναντι της αξιοπιστίας.

Η Ferrari κατάφερε τη φετινή σεζόν της Formula 1 να διαθέτει ένα από τα ταχύτερα μονοθέσια στο grid. Ωστόσο, η αξιοπιστία είναι ένας από τους παράγοντες που της έχει κοστίσει σημαντικά, με τον Charles Leclerc να εγκαταλείπει δύο φορές από την πρώτη θέση στα GP Ισπανίας και Αζερμπαϊτζάν. Παράλληλα, ο Carlos Sainz είχε την ίδια τύχη στο Μπακού και βρισκόταν στην 3η θέση στο GP Αυστρίας όταν τον «πρόδωσε» ο κινητήρας της Scuderia. Ο Ισπανός δήλωσε μετά το πρόωρο τέλος της προσπάθειάς του στο Red Bull Ring πως προτιμά να ξεπεράσει τη δυσκολία της αναξιόπιστης μονάδας ισχύος, παρά να διαθέτει μία που θα ήταν λιγότερο ισχυρή αλλά αξιόπιστη.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, παραδέχτηκε πως η ομάδα με έδρα το Maranello έδωσε περισσότερη σημασία στην απόδοση παρά στην αξιοπιστία αναφορικά με τον κινητήρα της.

«Δεν εκπλήσσομαι ιδιαίτερα με ό,τι συνέβη. Δε νομίζω πως πιέσαμε υπερβολικά (στην εξέλιξη του κινητήρα), καθώς ποτέ δεν έχεις αρκετή απόδοση. Σίγουρα, όμως, θέσαμε ως προτεραιότητα την απόδοση έναντι της αξιοπιστίας. Πιέσαμε τα όρια στο συγκεκριμένο τομέα πέρα από αυτό που θα υποδείκνυε ένα φυσιολογικό πλάνο για την αξιοπιστία. Γνωρίζαμε πως θα ήταν σημαντικό να βρεθούμε μπροστά από τον ανταγωνισμό πριν το «πάγωμα» της τετραετίας».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.

Ο Binotto παραδέχθηκε πως η Ferrari δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την αξιοπιστία του κινητήρα της, χωρίς ωστόσο να προκύψει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην έναρξη της φετινής σεζόν στη Formula 1.

«Αυτό δε σημαίνει πως όταν ήρθε ο πρώτος αγώνας πιστεύαμε πως ήμασταν εντελώς αναξιόπιστοι, δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Δεν υπήρχαν προβλήματα στη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, όμως γνωρίζαμε πως η κατάστασή μας δεν ήταν η ιδανική».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Οι απώλειες σε βαθμούς του Charles Leclerc από αξιοπιστία (και όχι μόνο) είναι πολύ μεγάλες και μία διαφορετική εξέλιξη θα είχε θέσει άλλα δεδομένα στη μάχη του Πρωταθλήματος οδηγών. Αυτή τη στιγμή ο Μονεγάσκος υπολείπεται κατά 80 πόντους από το Max Verstappen. Παράλληλα, η Ferrari έχει εξίσου μεγάλη απόσταση από την κορυφή στη βαθμολογία των κατασκευαστών, με τη Red Bull Racing να βρίσκεται μπροστά της κατά 107 πόντους.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles