Η τελευταία εξέλιξη στο σίριαλ εισόδου του Volkswagen Group στη Formula 1 έχει να κάνει με το ποια ομάδα σκοπεύουν να «πλευρίσουν» οι Audi και Porsche.
Το διοικητικό συμβούλιο του Volkswagen Group δεν είχε δώσει, μέχρι πρότινος, την έγκρισή του για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες εισόδου του ομίλου στη Formula 1. Αυτός ήταν ο βασικός λόγος που δεν υπήρχε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες. Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με το γερμανικό AMUS, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 7 Απριλίου, δόθηκε το πράσινο φως για την ενασχόληση του Volkswagen Group με τη Formula 1.
Σύμφωνα, πάντα με το εν λόγω δημοσίευμα, ο όμιλος απάντησε σε σχετική ερώτηση τα παρακάτω:
Το Διοικητικό και Εποπτικό Συμβούλιο της Volkswagen AG, της Porsche AG και της AUDI AG επιβεβαιώνει τα σχέδια των δύο εταιρειών του ομίλου για πιθανή είσοδο στη Formula 1. Οι φίρμες Audi και Porsche θα δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες στις επόμενες ημέρες.
Η συνέχεια των δηλώσεων έλεγε τα παρακάτω:
Η απόφαση για είσοδο δεν έχει ληφθεί ακόμα, είμαστε στην τελική φάση της αξιολόγησης. Οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύουν από το 2026 κι έπειτα δεν είναι ακόμα διαθέσιμοι. Προβλέπονται εκτεταμένες αλλαγές που έχουν σκοπό να κάνουν το άθλημα πιο βιώσιμο, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για πιθανή είσοδο της Audi.
Παρόλο που δεν υπάρχει οριστική απόφαση από το Volkswagen Group, οι προετοιμασίες τόσο από την Audi, όσο και από την Porsche, προχωρούν κανονικά. Η Audi επιθυμούσε εδώ και καιρό να εξαγοράσει κάποια ομάδα που βρίσκεται ήδη στο άθλημα και οι συζητήσεις με τη McLaren είχαν προχωρήσει αρκετά. Η διοίκηση της βρετανικής ομάδας, όμως, δεν έδειξε διάθεση να πουλήσει τις μετοχές της στη γερμανική εταιρία. Η εξέλιξη αυτή την οδήγησε στο να αναζητήσει κάποια άλλη επιλογή για είσοδο στη Formula 1.
Η Williams δεν αποτελεί πιθανή εναλλακτική, καθώς επιθυμεί να είναι ανεξάρτητη. Η Aston Martin, επιπλέον, εξετάζει την επιλογή της Audi, με τον ιδιοκτήτη της, Lawrence Stroll, να έχει εκφράσει την επιθυμία να ανεξαρτητοποιηθεί η ομάδα του στον τομέα του κινητήρα. Εφόσον, όμως, απέρριψε την προοπτική να κατασκευάσει εργοστάσια για να ξεκινήσει από μόνη της την παραγωγή μονάδων ισχύος, ο Stroll στράφηκε στην αναζήτηση προμηθευτή κινητήρων που είναι εκτός της Formula 1 αυτή τη στιγμή.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ιδιαίτερα επιθυμία συνεργασία από τις παραπάνω ομάδες, η Audi εξετάζει την προοπτική της Sauber για είσοδο στη Formula 1. Η ελβετική ομάδα τής ταιριάζει για αρκετούς λόγους. Αρχικά, υπάρχει γνωριμία ανάμεσα στις δύο φίρμες από τη συνεργασία τους πάνω στο αυτοκίνητο του Le Mans, για το οποίο η Audi χρησιμοποίησε την αεροδυναμική σήραγγα της Sauber στο Hinwil. Επίσης, ο τότε Επικεφαλής Τεχνολογίας της Audi, Jan Monchaux, είναι σήμερα Τεχνικός Διευθυντής της Alfa Romeo στη Formula 1, πίσω από την οποία βρίσκεται η Sauber. Τέλος, η ελβετική ομάδα έχει κάνει ανάλογη συνεργασία στο παρελθόν με τη BMW. Είχε δεχτεί, μάλιστα, να αλλάξει και την επωνυμία της.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Το Volkswagen Group αναμένει την οριστική συμφωνία για τους κανονισμούς της Formula 1 που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. Αυτοί πρόκειται να εγκριθούν από τη FIA τον Ιούνιο. Υπάρχει περίπτωση, όμως, η διαδικασία να καθυστερήσει μέχρι τον Οκτώβριο λόγω της ύπαρξης πολλών άλυτων ζητημάτων. Μέχρι να υπάρχει οριστική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα, ο γερμανικός όμιλος δεν θα ξεκινήσει εργασίες για την κατασκευή κινητήρα.