Γεμάτη η αγωνιστική χρονιά του 2019 για τον Alex Fontana

Ο ελληνοελβετός Alex Fontana ετοιμάζεται για ένα απαιτητικό 2019, το οποίο τον φέρνει στο στη Πράσινη Κόλαση και μιλά στον Στάθη Κοκκορόγιαννη για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Έπειτα από ένα άκρως πετυχημένο 2018, όπου κατέκτησε το πρωτάθλημα στη Silver Class του Blancpain GT Series, ο Fontana θέλει να συνεχίσει τις επιτυχίες έχοντας νέες προκλήσεις στον ορίζοντα. Και τι καλύτερο από αγωνιστικές υποχρεώσεις σε Ευρώπη και Ασία, σε κορυφαίο επίπεδο αγώνων.

Για ακόμα μία χρονιά, θα συνεχίσει ως εργοστασιακός οδηγός της KiA Motors στο CTCC, στο οποίο έχει γνωρίσει τεράστιες επιτυχίες και πάμπολλα τρόπαια νικητή. Επιπλέον, το ταξίδι στην Ασία συνεχίζεται, όντας οδηγός της Phantom Pro Racing στο πρωτάθλημα GT της Κίνας σε μια Mercedes AMG GT4.

Στο πρώτο γύρο του πρωταθλήματος στη πίστα Sepang της Μαλαισίας, κατέκτησε τη 1η θέση στο πρώτο αγώνα, ενώ στον δεύτερο κατέλαβε τη 3η θέση, παρά τα επιπλέον 50 κιλά βάρους επιτυχίας. Ιδανικό ξεκίνημα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό θεσμό. Τέλος, το 2019 τον βρίσκει και πάλι στο θρυλικό Nurburgring Nordchleife με την ομάδα της KCMG σε ένα Nissan GTR GT3 για το πρωτάθλημα του VLN.

Στο πρώτο αγώνα έδειξε άκρως θετικά δείγματα και είναι όλο και πιο κοντά στο να συμμετάσχει στις 24H του Nurburgring Μιλώντας αποκλειστικά στο automotonews.gr o Fontana μίλησε για την επιστροφή του στη Πράσινη Κόλαση και τις προσδοκίες του για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με την KCMG. Η συνεργασία ήταν μόνο για τον πρώτο αγώνα και ελπίζω να συνεχιστεί μέχρι και τις 24Η του Nurburgring. O αγώνας ήταν κάτι σαν δοκιμές, διότι λόγω υποχρεώσεων στο πρωτάθλημα GT της Κίνας δεν μπόρεσα να είμαι στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν. Δυστυχώς η ομάδα που κατέκτησα το πρωτάθλημα στη κατηγορία μου πέρυσι στο Blancpain GT άλλαξε κατασκευαστή αγωνιστικών, ο οποίος ήθελε συμμετοχή σε άλλο πρωτάθλημα και να βάλει δικούς της οδηγούς από την Ακαδημία. Οπότε έχοντας ανακοινώσει προγράμματα στο CTCC και στο China GT Championship όπου κέρδισα το πρώτο αγώνα, έπρεπε να βρω κάτι και στην Ευρώπη. 

Έχοντας πλέον μια γεύση από το πώς είναι να οδηγείς για κορυφαία ομάδα στο Nordchleife, o Alex μας μιλάει για το πρώτο του αγώνα στο VLN.

Στο πρώτο μας αγώνα τα πήγαμε πολύ καλά. Σταματήσαμε στο γκαράζ κατά τη διάρκεια για να κάνουμε αλλαγές στο setup. Ακολουθήσαμε πρόγραμμα δοκιμών και πιστεύω πως είμαστε στο σωστό δρόμο. Κάναμε μερικούς πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους και η ομάδα έμαθε πολλά ώστε να προετοιμαστεί για τον 24ωρο αγώνα. Από τη μεριά μου ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Έκανα πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους και το feedback που έδωσα στην ομάδα έκαναν το αγωνιστικό καλύτερο.

Τέλος επιβεβαίωσε πως η ελληνική σημαία θα βρίσκεται και στο νέο του κράνος, ενώ πλέον είναι πρεσβευτής της Sparco, εταιρίας που ειδικεύεται σε υλικά για simracing. Τέλος και για το 2019 θα είναι ο σχολιαστής της ελβετικής τηλεόρασης για το πρωτάθλημα της Formula 1.

Related Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Η Ferrari εστιάζει στην εξέλιξη του πίσω μέρους

Η Scuderia Ferrari θα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου της, ξοδεύοντας εκεί τα token εξέλιξης το 2021. Το 2020 αποτελεί μια πολύ...

O Vinales παραδόθηκε στο έλεος της Yamaha

O Maverick Vinales είναι απογοητευμένος μετά από ένα κακό αποτέλεσμα, λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια λύση για την Yamaha. O Ισπανός ξεκίνησε τον αγώνα της...