Γιατί η BMW «σνομπάρει» τη Formula 1;

Ο Andreas Roos, της BMW Motorsport επιβεβαίωσε πως ο όμιλος δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη Formula 1 το 2026, όπου θα έχουμε ένα νέο πλαίσιο τεχνικών κανονισμών, και εξηγεί τον λόγο.

Το 2026 η εικόνα της Formula 1 αναμένουμε να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, καθώς θα τεθεί σε εφαρμογή ένα νέο πλαίσιο Τεχνικών Κανονισμών, το οποίο θα επικεντρωθεί στα βιώσιμα καύσιμα και το σύστημα ERS [energy recovery system], με βασικό στόχο να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και το 2030. Η νέα αυτή γενιά κινητήρων έχει ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον νέων κατασκευαστών, όπως η Audi που ενδέχεται να συνεργαστεί με την Sauber, ενώ η Ford ανακοίνωσε επίσημα πριν μερικές μέρες την επιστροφή της στην Formula 1 το 2026 με την Red Bull Racing. Μέχρι και το εργοστάσιο της Honda έχει εκφράσει το ενδιαφέρον να προμηθεύσει με κινητήρες της τις ομάδες του grid το 2026 ακόμα και αν δεν έχει προς το παρόν επίσημο συνεργάτη.

H ΒΜW επέστρεψε στη Formula 1 μετά από μια δεκαετής απουσία στις αρχές του 2000 προμηθεύοντας μονάδες ισχύος στην ομάδα της Williams Racing. Το 2005 ο όμιλος συνεργάστηκε με τη Sauber σχηματίζοντας την BMW Sauber F1 Team και το 2007 έφεραν το καλύτερο αποτέλεσμα τους στη Formula 1 τερματίζοντας στη 2η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

 

Σύμφωνα όμως με πρόσφατες δηλώσεις του ο Andreas Ross της BMW Motorsport, τόνισε πως οι αλλαγές αυτές δεν συμβαδίζουν με τα ενδιαφέροντα του ομίλου και πως η αλλαγές στις οποίες στοχεύει η Formula 1 δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα.

«Όταν η Formula 1 περάσει σε υβριδικούς κινητήρες το 2026, το σύστημα αυτό θα έχει ήδη εφαρμοστεί στα επιβατικά αυτοκίνητα οπότε από μια άποψη η αλλαγή αυτή δεν θα έχει καμία σχέση με την πραγματική εικόνα της κατάστασης. Σαν όμιλος θα αγωνιστούμε του χρόνου στο Πρωτάθλημα της IMSA και στο WEC με υβριδικούς κινητήρες και άρα έχουμε προβάδισμα σχεδόν τρία χρόνια από τη Formula 1. Έχουν καθυστερήσει ήδη στο κομμάτι αυτό και το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα βιώσιμα καύσιμα. Δεν έχουμε κανένα κοινό σημείο αναφοράς και άρα κανένα ενδιαφέρον να επιστρέψουμε στη Formula 1».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #106 με την ανάλυση των μονοθεσίων των Ferrari, Aston Martin, McLaren και AlphaTauri.

 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

H FIA παραδέχθηκε εύνοια προς τον Verstappen

H FIA παραδέχθηκε τις λάθος αποφάσεις της στο Grand Prix Σιγκαπούρης που ευνόησαν τον Max Verstappen της Red Bull Racing. Στο Grand Prix Σιγκαπούρης της...

«Πυρ και μανία» ο Gasly με την Alpine: «Τι στο ***» (vid)

O Pierre Gasly ήταν άκρως εκνευρισμένος με τον τρόπο που η Alpine διαχειρίστηκε τους τελευταίους γύρους του Grand Prix Ιαπωνίας. Στο Grand Prix Ιαπωνίας της...