O Max Verstappen ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο QP του GP Άμπου Ντάμπι, με τη Red Bull Racing να κάνει το πρώτο της lock-out μετά το 2018.
Η Red Bull Racing κατέλαβε την πρώτη σειρά εκκίνησης, με το Max Verstappen να σημειώνει την 7η φετινή του pole position και τον Perez να έπεται στη 2η θέση. Ακολούθησαν τα μονοθέσια της Scuderia Ferrari και της Mercedes-AMG.
Η ανωτερότητα της Red Bull Racing στον ένα γύρο στο Yas Marina Circuit επιβεβαιώθηκε, με την αυστριακή ομάδα να έχει τα μονοθέσιά της στην πρώτη σειρά εκκίνησης ενόψει του GP Άμπου Ντάμπι. Ο Max Verstappen επέστρεψε στις pole position μετά το «διάλειμμα» του προηγούμενου αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:23.824. Αυτή ήταν η 7η φορά το 2022 που ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα εκκινήσει από την πρώτη θέση και η 20ή στην καριέρα του στη Formula 1. Την πολύ καλή επίδοση για τη Red Bull Racing συμπλήρωσε ο Sergio Perez, ανεβαίνοντας στη 2η θέση στα 0,228s πίσω από τον teammate του.
Η Scuderia Ferrari κατέλαβε, με τη σειρά της, τη δεύτερη σειρά εκκίνησης, με τον Charles Leclerc (+0,268s) να βρίσκεται στην 3η θέση και τον Carlos Sainz (+0,418s) να έπεται στην 4η. Η Mercedes-AMG αρκέστηκε στις θέσεις 5 και 6, με το Lewis Hamilton να ξεπερνά στο Q3 τον George Russell μόλις για 0,003s! Η McLaren είχε και τα δύο μονοθέσιά της στη δεκάδα, με το Lando Norris να καταλαμβάνει την 7η θέση και το Daniel Ricciardo να βρίσκεται στη 10η. Ανάμεσά τους ήταν ο Esteban Ocon με Alpine στην 8η θέση και ο Sebastian Vettel με Aston Martin στην 9η, στις τελευταίες κατατακτήριες του Γερμανού στη Formula 1.
Ο Fernando Alonso με Alpine έμεινε στην 11η θέση, χάνοντας για 0,028s την είσοδο στο Q3. Ο Yuki Tsunoda με Alpha Tauri ήταν στη 12η θέση, με το Mick Schumacher με Haas να έπεται στη 13η θέση. Οι Lance Stroll με Aston Martin και Zhou Guanyu με Alfa Romeo βρέθηκαν στις θέσεις 14 και 15 αντίστοιχα.
Ο Kevin Magnussen με Haas έχασε για 0,052s την πρόκριση στο Q2 και κατέλαβε τη 16η θέση. Ο Pierre Gasly στις τελευταίες του κατατακτήριες με την Alpha Tauri ήταν στη 17η θέση, με το Valtteri Bottas με Alfa Romeo να έπεται στη 18η θέση. Η Williams ήταν στις δύο τελευταίες θέσεις, με τον Alex Albon να ξεπερνά το Nicholas Latifi.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Βραζιλίας.
Q1
Οι προβολείς είχαν ανάψει στο Marina Bay, καθώς ο ήλιος είχε δύσει, με τις θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος να κυμαίνονται στους 29 και 34 βαθμούς κελσίου αντίστοιχα.
Στα πρώτα λεπτά τα πιο αργά μονοθέσια βγήκαν στην πίστα, με τον Tsunoda να είναι ο ταχύτερος και τους Schumacher, Stroll και Vettel να έπονται. Πλησιάζοντας στο μέσο της περιόδου, βγήκαν και οι πιο γρήγοροι συνδυασμοί. Ο Perez κατέβηκε στο 1:24.820, με το Leclerc να έπεται στα 0,391s πίσω του. Ο Verstappen ήταν ακόμα ταχύτερος, σημειώνοντας χρόνο 1:25.754, ενώ οι οδηγοί της Mercedes-AMG δεν είχαν ανάλογη επίδοση. Ο Russell ήταν 4ος και ο Hamilton 6ος, με το Norris να βρίσκεται ανάμεσά τους.
Ο Sainz ολοκλήρωσε, μετά από δύο γύρους προθέρμανσης, την προσπάθειά του στην 3η θέση. Παράλληλα, οι τελευταίοι 5 οδηγοί της κατάταξης ήταν οι Vettel, Schumacher, Bottas, Albon και Latifi. Μετά από μία μικρή παύση, επέστρεψαν στην πίστα όλοι οι οδηγοί για την τελευταία τους προσπάθεια στο Q1, οι πρωτοπόροι είχαν χρησιμοποιημένο σετ soft ελαστικών.
Οι χρόνοι έπεσαν αρκετά, με τους Vettel και Schumacher να μπαίνουν στις πρώτες 15 θέσεις. Αυτοί που βγήκαν εκτός αυτών ήταν οι Magnussen και Gasly. Μαζί με τους Bottas, Albon και Latifi συμπλήρωσαν την πεντάδα των οδηγών που αποκλείστηκαν από το Q1.
Q2
Η Mercedes-AMG βγήκε από νωρίς στην πίστα με χρησιμοποιημένο σετ soft ελαστικών. Ο Russell σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:25.363, ενώ ο Hamilton ακολουθούσε στα 0,409s. Η Scuderia Ferrari ήταν ακόμα ταχύτερη, επίσης με χρησιμοποιημένο σετ, έχοντας το Sainz στην πρώτη και το Leclerc στην 3η θέση. Ανάμεσά τους ήταν ο Norris στη 2η θέση. Η Red Bull Racing, ωστόσο, πήρε άμεσα τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Perez να κινείται στο 1:24.419 και το Verstappen να υστερεί κατά 0,443s.
Από την άλλη πλευρά, εκτός της δεκάδας βρίσκονταν οι Tsunoda, Ricciardo, Stroll, Schumacher και Zhou. Η Mercedes βγήκε με νέο σετ soft ελαστικών, με το Hamilton να ανεβαίνει στη 2η θέση, ενώ ο Russell ήταν 4ος. Στα τελευταία 2 λεπτά, ξεκίνησε η τελική προσπάθεια των οδηγών για πρόκριση στο Q3, με την πλειοψηφία να έχει νέο σετ soft ελαστικών.
Ο Leclerc έκανε το 2ο ταχύτερο χρόνο, μόλις 0,098s πίσω από τον Perez και ο Sainz ακολουθούσε μόλις 0,004s πίσω του! Στη μάχη για την πρώτη δεκάδα, ο Ricciardo κατάφερε να θέσει εκτός συνέχειας τον Alonso για 0,028s.
Στο Q2, κατά συνέπεια, αποκλείστηκαν οι Alonso, Tsunoda, Schumacher, Stroll και Zhou.
Q3
Στα πρώτα λεπτά, 8 οδηγοί βγήκαν στην πίστα, με τους Norris και Ocon να έχουν χρησιμοποιημένο σετ και τους Vettel, Ricciardo να μένουν στα pit. Η πρώτη προσπάθεια των οδηγών βρήκε το Verstappen εύκολα στην πρώτη θέση, με το Sainz να έπεται στα 0,293s. Ο Perez ήταν στην 3η θέση, μόλις 0,027s μπροστά από το Leclerc (4η θέση). Η Mercedes είχε τους Hamilton και Russell στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Ο Ocon ήταν στην 7η θέση και ο Norris δεν ολοκλήρωσε το γρήγορο γύρο του. Ο Vettel ανέβηκε, με τη σειρά του στην 7η θέση, ενώ ο χρόνος του Ricciardo τον έφερε στην 8η.
Στα τελευταία 3 λεπτά, η πλειοψηφία των οδηγών επανήλθε στην πίστα, όλοι με νέο σετ soft ελαστικών. Ο Verstappen κατέβηκε στο 1:23.824 και ο teammate του, Perez, ανέβηκε στη 2η θέση, έχοντας διαφορά 0,228s από την κορυφή. Η Scuderia Ferrari «κλείδωσε» τη 2η σειρά εκκίνησης, με το Leclerc (+0,268s) να βρίσκεται μπροστά από το Sainz (+0,418s) στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Η Mercedes διατήρησε το Hamilton στην 5η και το Russell στην 6η θέση. Ο Norris ανέβηκε στην τελευταία προσπάθεια στην 7η θέση, με τον Ocon να έπεται στην 8η. Οι Vettel και Ricciardo συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.