Ο Daniel Ricciardo βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με τους ταύρους να δείχνουν πολύ δυνατοί στο Μπακού.
Ο Αυστραλός κυριάρχησε στο δεύτερο 90λεπτο της ημέρας και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:42.795. Φυσικά, ο χρόνος έγινε με την ultra-soft γόμα ελαστικών, με την Red Bull να είναι μέχρι στιγμής η ταχύτερη ομάδα. Τόσο στον ένα γύρο, αλλά και σε ρυθμό αγώνα, οι ταύροι ήταν πολύ δυνατοί. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Kimi Raikkonen με την Ferrari. O Φινλανδός ήταν μόλις 0.069s πίσω από τον Ricciardo, αλλά τον έκανε παίρνοντας slipstream από τον Lewis Hamilton στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Οπότε ο χρόνος του δεν ήταν τόσο αντιπροσωπευτικός. Ο Max Verstappen ανέκαμψε από το ατύχημα στο FP1 για να πάρει την 3η θέση, όντας 0.116s πιο αργός από τον teammate του.
Οι δύο Mercedes ακολούθησαν στις θέσεις 4 και 5, με τον Valtteri Bottas μπροστά από τον Hamilton. Μπορεί η W09 να ήταν 0.7s πίσω από τις Red Bull, όμως στα γρήγορα περάσματά τους, είχαν πολλά καύσιμα, ενώ δεν έκαναν ιδανικά περάσματα, ειδικά στη περίπτωση του Βρετανού.
Ο Fernando Alonso έφερε χαμόγελα στην McLaren με την 6η θέση στο FP2. O χρόνος του μάλιστα ήταν 0.905s πιο αργός από τον Ricciardo και ήταν για σήμερα ο Best of the Rest.
H Force India συνέχισε να δείχνει δυνατή και στο FP2, με τον Esteban Ocon στην 7η θέση, μπροστά από την Renault του Carlos Sainz στην 8η και την Haas του Kevin Magnussen στην 9η.
Εκτός 10άδας έμεινε o Sebastian Vettel, o οποίος δεν έγραψε καθαρό πέρασμα, όμως σε ρυθμό αγώνα ήταν πολύ δυνατός, όπως ήταν λογικό. Η Williams έχασε ταχύτητα σε σχέση με το FP1, με τον Stroll να είναι στη 14η θέση, ο Pierre Gasly ήταν η ταχύτερη Toro Rosso στην 15η και η ταχύτερη Sauber του Charles Leclerc στην 16η.
To FP2
O Sainz ήταν το πρώτο μονοθέσιο που βγήκε στη πίστα και με την super-soft ήθελε να γράψει από νωρίς χρόνο. Η Renault έχασε χρόνο στη πίστα στο FP1, με τους οδηγούς της να ταλαιπωρούνται από έντονα μπλοκαρίσματα τροχών.
Αρκετοί ήταν οι οδηγοί που βγήκαν στη πίστα στα πρώτα λεπτά, με τη κίνηση να είναι έντονη και τα λάθη αρκετά. Το θετικό ήταν πως οι εξόδοι διαφυγής ήταν αρκετά μεγάλοι και δεν είδαμε κάποια σύγκρουση με κάποιο τοίχο.
Η 1η θέση άλλαζε χέρια συνεχώς, με τις διαφορές των πιλότων στα πρώτα λεπτά να είναι αρκετά μικρές. Ο Ricciardo όμως ήταν αυτός που είχε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:43.947 με την super-soft γόμα ελαστικών. Ο Grosjean είχε τον 2ο χρόνο, με τον Hamilton να είναι στη 3η θέση.
Οι οδηγοί δυσκολεύτηκαν πολύ με τη θερμοκρασία πίστας να είναι κατά 11 βαθμούς μικρότερη σε σχέση με το FP1. Έντονα τα μππλοκαρίσματα από αρκετούς και πιο έντονα το βλέπαμε στις δύο Ferrari.
To slipstream στον τελευταίο τομέα της πίστας ήταν άκρως σημαντικό, καθώς ένας οδηγός μπορούσε να κερδίσει πάρα πολύ χρόνο. Τρανό παράδειγμα ήταν ο Hamilton, όπου έχασε σχεδόν 0.6s στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Όμως, ο χρόνος του του επέτρεψε να ανέβει στη 2η θέση, με την soft γόμα ελαστικών.
Ο πρώτος χρόνος με την ultra-soft ήταν αυτός του Bottas. Όμως, ο Φινλανδός ήταν 0.574s πιο αργός από τον Ricciardo, ενώ είδαμε τον πρώτο καθαρό –ίσως- γύρο της Ferrari στην ημέρα. Ο Raikkonen έγραψε τον 6ο χρόνο, όμως με την soft ήταν 0.8 s μακριά από τη κορυφή. Την ίδια στιγμή, ο Vertappen έγραψε τον 2ο ταχύτερο χρόνο, για να τον ξεπεράσει ο Bottas που και πάλι ήταν πιο αργός από τον Αυστραλό.
Ο Vettel φόρεσε την ultra-soft γόμα και ανέβηκε στην 4η θέση της κατάταξης, με διαφορά από τη πρώτη θέση στα 0.6s. Ο Sainz από τη μεριά του, ανέβηκε στην 3η θέση με την ultra-soft γόμα, ενώ ήταν η σειρά του Hamilton.
O Βρετανός έγραψε μόλις τον 4ο χρόνο στη πρώτη του προσπάθεια, με τον teammate του να έκανε τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη. Εκείνη τη στιγμή, ήταν η ώρα των Red Bull να κάνουν χρόνο με την ultra-soft γόμα.
Ο Ricciardo ήταν ο πρώτος και έγραψε έναν φανταστικό χρόνο για να βελτιώσει στο 1:43.017 και στη συνέχεια το 1:42.795 για να σπάσει τα χρονόμετρα. Ο Hamilton προσπάθησε να βελτιώσει και πάλι, αλλά το καλύτερο που μπόρεσε ήταν η 3η θέση. Ο Vettel από τη μεριά του προσπάθησε να κάνει ακόμα μια προσπάθεια, όμως έκανε λάθος και η προσπάθεια για βελτίωση των χρόνων απέτυχε.
Ο Raikkonen έκανε έναν πολύ καλό χρόνο για να ανέβει στη 2η θέση, όμως στο τελευταίο κομμάτι πήρε το slipstream του Hamilton, με τον χρόνο του να μην είναι αντιπροσωπευτικός. Ο Βρετανός από την άλλη, έκανε ένα φοβερό πρώτο κομμάτι, αλλά με ένα μπλοκάρισμα στο δεύτερο και δεν μπόρεσε να βελτιώσει.
Ο Verstappen έβαλε κι εκείνος την ultra-soft γόμα και έγραψε έναν ανταγωνιστικό χρόνο για την 3η θέση, 0.1s πίσω από τον teammate του. Ο Alonso έκανε κι εκείνος ένα πολύ καλό πέρασμα για να ανέβει στην 6η θέση, 0.9s πίσω από τη κορυφή.
Πλέον είχαμε μπει στο δεύτερο μισό της διαδικασίας, όπου οι ομάδες θα δοκίμαζαν με μεγάλα φορτία καυσίμου, ώστε να πάρουν μια γεύση για τις συνθήκες που θα αντιμετώπιζαν στον αγώνα.
O ρυθμός αγώνα των τριών κορυφαίων ομάδων ήταν πολύ κοντά, με το delta να είναι περίπου στο 1:47.5. Η φθορά των ελαστικών ήταν έντονη μετά από μερικούς γύρους, ενώ άγνωστα ήταν τα φορτία καυσίμου των οδηγών όπως είναι λογικό. Στις προσομοιώσεις αγώνα, είδαμε και τις τρεις διαφορετικές γόμες.
Όσον αναφορά τους χρόνους, δεν άλλαξε κάτι, με τον Ricciardo να γράφει τον ταχύτερο χρόνο και τους Raikkonen, Verstappen να ακολουθούν από πολύ κοντά.
Αποτελέσματα FP2