spot_img

GP Αζερμπαϊτζάν Race: Μεγάλη νίκη Hamilton σε έναν δραματικό αγώνα

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής στο επεισοδιακό και άκρως ανατρεπτικό GP του Αζερμπαϊτζάν, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.

O Βρετανός είχε έναν απίστευτο αγώνα, καθώς για κάποια στιγμή έδειχνε να μένει μέχρι και στην 3η θέση, όμως μετά το SC πήρε δύο θέσεις και κέρδισε έναν τρελό αγώνα. Με τη νίκη αυτή, ο Hamilton ανέβηκε και στη 1η θέση στη βαθμολογία μετά από τέσσερις αγώνες. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, o οποίος δεν έκανε απολύτως τίποτα σε όλον τον αγώνα, όμως τη στιγμή που έπρεπε ήταν εκεί για να πάρει 18 πολύτιμους βαθμούς. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο καταπληκτικός Sergio Perez, o oποίος με την Force India έκανε το προσπέρασμα στον Sebastian Vettel και πήρε τους πρώτους του βαθμούς για φέτος και ακόμα ένα βάθρο στο Μπακού.

Ο Vettel έμεινε στην 4η θέση, ο οποίος είχε τον αγώνα υπό έλεγχο, αλλά το SC στο τέλος και το λάθος του στον 48ο γύρο, τον έφεραν εκτός βάθρου.

Στην 5η θέση ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz με την Renault, ενώ σε μια καταπληκτική 6η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με την Sauber. O Fernando Alonso πήρε την 7η θέση, ενώ ο Lance Stroll ολοκλήρωσε στην 8η. Την 10άδα έκλεισαν οι Stoffel Vandoorne και Bendon Hartley.

O μεγάλος άτυχος της ημέρας ήταν ο Valtteri Bottas, o οποίος είδε το ελαστικό του να σκάει ενώ ήταν στη 1η θέση.

Μεγάλα δράματα είχαμε μεταξύ των δύο οδηγών τις Red Bull, με τους Daniel Ricciardo και Max Verstappen να έχουν μεγάλη σύγκρουση μεταξύ τους και να βγαίνουν εκτός αγώνα.

Ο Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Vettel πετάχτηκε ταχύτερα από όλους και έστριψε στη κορυφή, με τον Hamilton να ακολουθεί και τον Bottas στην 3η θέση. Πίσω όμως έγινε χαμός, με τον Perez αρχικά να ακουμπά πίσω από τον Ocon. O Γάλλος έδινε μάχη με τον Raikkonen και στη στροφή 3, ο Φινλανδός χτύπησε τον οδηγό της Force India, ο οποίος πήγε κατευθείαν στον τοίχο και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη.

Πιο πίσω, είχαμε μια σειρά επαφών που οδήγησε σε χάος. Ο Alonso είχε επαφή με τον Sirotkin και τον Hulkenberg, με τον Ρώσο να γίνεται σάντουιτς, ο Ισπανός να παθαίνει διπλό κλατάρισμα στη δεξιά πλευρά και ο Hulkenberg να τηγλιτώνει φθηνά. Ο Sirotkin οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη από αυτούς τους τρεις.

Πιο πίσω ακόμα, ο Ericsson είχε επαφή με τον Magnussen που οδήγησε τον Δανό κι εκείνον σε κλατάρισμα. Πολλοί οδηγοί μπήκαν στα pit για αλλαγή εμπρός αεροτομής ή ελαστικών. Όπως ήταν λογικό, το safety car πήκε στη πίστα.

Ο Vettel ήταν στη κορυφή, με τους Hamilton, Bottas, Ricciardo, Verstappen, Sainz, Stroll, Hulkenberg, Gasly & Leclerc να κλείνουν τη πρώτη 10άδα.

Το SC αποχώρησε στο τέλος του 5ου γύρου, με τον Vettel να κάνει μια διαφορά από τον Hamilton, o oποίος έμεινε 2ος. Ο Verstappen επιτέθηκε στη στροφή 3 στον teammate του και ανέβηκε στην 4η θέση. Όμως, ο Sainz προσπέρασε τον Ricciardo και επιτέθηκε αέσως στον Verstappen. Οι δυο τους είχαν μάχη για δύο γύρους, ενώ στο παιχνίδι μπήκαν και οι δύο Renault.

Στον 9ο γύρο, ο Sainz πέρασε στην 4η θέση, με τον Hulkenberg να ανεβαίνει στην 6η, ενώ κοντά τους ήταν ο Stroll σην 8η θέση. Ο Gasly έχανε τη μια θεση μετά την άλλη και είχε πέσει στην 11η, ενώ ο Raikkonen ήταν στη πρώτη 10άδα.

Ο Hulkenberg πέρασε κι εκείνος με αρκετά μεγάλη άνεση τον Verstappn, o οποίος είχα κάποιο πρόβλημα με την μπαταρία του και είχε δημιουργήσει ένα μεγάλο τρενάκι πίσω του. Έτσι, οι δύο Renault ανέβηκαν στις θέσεις 4 και 5.

Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ιδανικά για την Renault. O Hulkenberg στη στροφή 4 του 12ου γύρους έχασε το πίσω μέρος και χτύπησε στον τοίχο και έβαλε τέλος στον αγώνα του.

Στη συνέχεια ο Ricciardo επιτέθηκε στον Verstappen, με τους δύο να έχουν επαφή στη στροφή 1, με τον Ολλανδό να κρατά με νύχια και με δόντια τη θέση του. Πίσω τους ακριβώς, ο Leclerc είχε περάσει τον Stroll για την 7η θέση.

Μπροστά, ο Vettel είχε ανοίξει τη διαφορά στα 3.4s από τον Hamilton και έδειχνε να έχει τον έλεγχο του αγώνα στα πρώτα αυτά στάδια. Ο Bottas ήταν σε χειρότερη μοίρα, καθώς είχε πέσει 6s πίσω από τον teammate του. Όμως, ένα λάθος του Βρετανού στη στροφή 16 έκανε τις διαφορές να αλλάξουν μπροστά και πίσω του.

Στους επόμενους γύρους, δεν έγινε κάτι σημαντικό στη πίστα, με τον Hamilton να κάνει ένα σερί ταχύτερων γύρων και να φτάνει τη διαφορά στα 3.9s. Όμως, στον 22ο γύρο, είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στη στροφή 1 και έπεσε στα 8s πίσω από τον Vettel. H Mercedes τον κάλεσε αμέσως στα pit για αλλαγή ελαστικών, με τον Βρετανό να περνά στην soft γόμα.

Οι δύο Red Bull στον 27ο γύρο έδωσαν και πάλι μεγάλη μάχη μεταξύ τους, με τον Ricciardo να περνά από την εξωτερική στη στροφή 1, αλλά ο Verstappen κατάφερε να ανακτήσει τη θέση από την εσωτερική στη στροφή 2. Αυτό επέτρεψε στον Hamilton να ανοίξει κι άλλο τη διαφορά, ο οποίος είχε θέμα με το να φέρει τα ελαστικά του στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.

Μπροστά, οι Vettel και Bottas δεν έδειχναν διάθεση να μπουν στα pit για αλλαγή ελαστικών και είχαμε φτάσει στον 30ο γύρο. Ο Φινλανδός άρχισε να μειώνει τη διαφορά, η οποία είχε πέσει στα 9.4s από τα 13 που ήταν νωρίτερα. Ο Raikkonen την ίδια στιγμή, είχε στρογγυλοκαθίσει στν 6η θέση και δεν έδειχνε διάθεση να πιέσει για κάτι καλύτερο.

Η Ferrari έφερε επιτέλους στα pit τον Vettel για αλλαγή στην soft γόμα ελαστικών, βγαίνοντας 8.3s μπροστά από τον Hamilton. O Bottas έμεινε έξω με την super-soft γόμα και έγραφε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους, όπως και οι δύο Red Bull στις θέσεις 4 και 5.

Φτάνοντας στον 35ο γύρο, ο Ricciardo βρήκε την ευκαιρία και κατάφερε επιτέλους να περάσει τον teammate του στην στροφή 1 και να μείνει μπροστά του. Ο στόχος των ταύρων ήταν να μπορέσουν να κάνουν αλλαγή ελαστικών και να βρεθούν μπροστά από τον Raikkonen, o οποίος ήταν πολύ αργός.

Ο Ricciardo μπήκε στον 38ο γύρο για την ultra-soft γόμα και βγήκε στην 5η θέση, άνετα μπροστά από τον οδηγό της Ferrari. O Verstappen μπήκε έναν γύρο αργότερα και βγήκε μπροστά από τον Ricciardo, δείχνοντας πως το overcut είναι πιο αποτελεσματικό.

Το δράμα όμως δεν είχε τελειώσει.

Στον 40ο γύρο, ο Ricciardo προσπάθησε να προσπεράσει τον Verstappen με τους δύο να έρχονται σε επαφή και να καταλήγουν στην έξοδο της στροφής 1. Και οι δύο βγήκαν εκτός αγώνα, με τον Ricciardo να εμβολίζει τον teammate του.

Το SC έκανε και πάλι την εμφάνισή του στη πίστα με όλους τους οδηγούς να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών στην ultra-soft γόμα.

Πίσω από το SC όμως, ο Grosjean, στη προσπάθειά του να ζεστάνει τα ελαστικά, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε στον τοίχο στη στροφή 13. Ως αποτέλεσμα, χάσαμε αρκετούς γύρους αγώνα, μέχρι να απομακρυνθεί η Haas.

Ο Bottas ήταν στην 1η θέση, τον Vettel πίσω του και τον Hamilton στην 3η θέση, όλοι με την ultra-soft γόμα. Ο Raikkonen είχε ανέβει από το πουθενά στην 4η θέση, με τους Perez, Sainz, Leclerc, Stroll, Alonso και Magnussen να είναι στη πρώτη 10άδα.

To SC αποχώρησε στον 47ο γύρο και είχαμε αγώνα για 4 γύρους. Ο Bottas έκανε μια μικρή ιαφορά, με τον Hamilton να επιτήθεται στον Vettel.

Όμως, ο Γερμανός επιτέθηκε στη στροφή 1, μπλόκαρε το εμπρός ελαστικό του και έπεσσε στην 4η θέση του αγώνα, πίω και από τον Raikkonen. O Bottas έκανε διαφορά από τον Hamilton αλλά στον 49ο γύρο το πίσω δεξί ελαστικό του έσπασε, με τον Hamilton νε περνάει στην 1η θέση. Ο Raikkonen ήταν στην 2η θέση, με τον Perez να προσπερνά τον Vettel για την 3η θέση στον αγώνα. Απίστευτες εξελίξεις σε έναν άκρως δρμαατικό αγώνα.

Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Hamilton είχε μια άνετη διαφορά από τον Raikkonen, με τη μάχη για το βάθρο να είναι μεταξύ των Perez και Vettel.

Ο Hamilton πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 1η θέση, παίρνοντας μια μεγάλη και πολύ σημαντική νίκη, με τον Raikkonen στη 2η θέση και τον Perez να κρατά τη 3η θέση και να παίρνει ένα μεγάλο βάθρο.

Aποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles