spot_img

GP Ισπανίας: Στρατηγική κυριαρχία Hamilton

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του GP Ισπανίας, κάνοντας έναν άψογο αγώνα που χάρισε και πάλι ιδιαίτερες στιγμές.

Ο Βρετανός ήταν καταπληκτικό αγώνα παρά το γεγονός πως έχασε την πρωτοπορία στον πρώτο γύρο του αγώνα. Καθ’ολη τη διάρκεια των 66 γύρων, πίεσε στο όριο και κατέκτησε την 5η συνεχόμενη νίκη του στο Circuit de Catalunya. Μάλιστα είχε εντυπωσιακή στρατηγική, καλύπτοντας διαφορά ενός pit-stop και πραγματοποίησε το νικητήριο προσπέρασμα εντός πίστας. Με τη νίκη αυτή έφτασε τις 98 και άνοιξε τη διαφορά στη βαθμολογία. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Max Verstappen, o οποίος μπορεί να είχε τη πρωτοπορία για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, όμως δεν είχε την ταχύτητα να κρατήσει πίσω του τον Hamilton. Όμως πήρε τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Το βάθρο έκλεισε ο Valtteri Bottas με την δεύτερη Mercedes, o οποίος το πιο αξιοσημείωτο πράγμα που έκανε ήταν να καθυστερήσει τον teammate τη μάχη που έδινε να φτάσει τον Verstappen.

Διαβάστε επίσης: Το Άμπου Ντάμπι έφερε βροχή και επικό φινάλε στην Pro-Am

O Charles Leclerc έκανε έναν φοβερό αγώνα με την Ferrari, παίρνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Η στρατηγική του ήταν εξαιρετική, κρατώντας μάλιστα πίσω του για αρκετή ώρα τον Bottas. O Sergio Perez έκλεισε στην 5η θέση τον αγώνα κάνοντας μια αξιοπρεπή προσπάθεια από την 8η θέση. Ο Daniel Ricciardo έδειξε δείγματα του καλού του εαυτού, κρατώντας στην 7η θέση τον Carlos Sainz στον εντός έδρας αγώνα του Ισπανού. Ο Lando Norris πήρε μια φτωχή 8η θέση, ενώ την 10άδα έκλεισαν οι Esteban Ocon και Pierre Gasly.

Η Aston Martin ακολούθησε λάθος στρατηγική, κάνοντας έναν κακό αγώνα στο σύνολο του, ενώ πολύ θετικό αποτέλεσμα είχαν οι Alfa Romeo.

Ο Aγώνας

Στην εκκίνηση, ο Verstappen είχε εκπληκτικό πέταγμα και αμέσως επιτέθηκε στον Hamilton. Με μια γενναία βουτιά στην εσωτερική πέρασε στην κορυφή, με τον Βρετανό να πέφτει πίσω. Ο Leclerc από την εξωτερική στην Τ3 πέρασε τον Bottas, o οποίος δεν είχε καλή έξοδο λόγω του Hamilton. Πίσω, ο Ocon έχασε δύο θέσεις από τους Ricciardo και Perez, ενώ ο Sainz είχε μείνει στην 8η θέση.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Πορτογαλίας.

Οι διαφορές άνοιξαν αμέσως, με τους δύο πρώτους να απομακρύνονται και η διαφορά να είναι στο 1.5s. Ο Bottas δεν μπορούσε να προσπεράσει τον Leclerc και είχε χάσει σχεδόν 8s. Στον 7ο γύρο όμως το SC έκανε την εμφάνιση του όταν ο Tsunoda σταμάτησε την ΑΤ02 στην έξοδο της Τ10 έχοντας μηχανικό πρόβλημα. Ως αποτέλεσμα μηδενίστηκαν οι διαφορές με κανέναν από τους πρωτοπόρους να μην μπαίνει για pit-stop.

O Giovinazzi μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ενώ στα pit μπήκαν και οι δύο Williams επίσης. Το SC αποχώρησε στον 10ο γύρο, με τον Gasly να δέχεται 5s ποινή, καθώς εκκίνησε εκτός θέσης.

Ο Verstappen δεν απειλήθηκε από τον Hamilton, όμως αυτός που έχασε θέση ήταν ο Alonso. Ο Ισπανός βγήκε εκτός στην Τ2, με τον Stroll να τον προσπερνάει για την 10η θέση από την εξωτερική. Ο Hamilton προσπάθησε να μείνει κοντά στον Verstappen, αλλά για 0.1s δεν μπορούσε να μπει στο DRS της Red Bull. O οδηγός της Mercedes είχε και τον ταχύτερο γύρο μέχρι στιγμής.

Μέχρι τον 19ο γύρο δεν είχε αλλάξει τίποτα, με τον πρώτο που μπήκε για αλλαγή ελαστικών να είναι ο Gasly στην medium. H διαφορά στην κορυφή ήταν στο 1.2s, με τον Leclerc να ακολουθεί στα 5.5s από τον Hamilton. Στους επόμενους γύρους κανένας οδηγός δεν ακολούθησε, με τα ελαστικά να δυσκολεύουν ιδιαίτερα.

Οι Alonso και Vettel μπήκαν για την medium γόμα, ενώ στον επόμενο γύρο είδαμε τους Sainz και Stroll. O Vettel είχε χάσει θέση από τον Gasly, αλλά κατάφερε να τον προσπεράσει.

Ο Verstappen βούτηξε για αλλαγή ελαστικών στον 24ο γύρο, με τον Hamilton να είναι κολλημένος πίσω του. Το pit-stop της Red Bull ήταν πολύ αργό στα 4.2s, με την Mercedes να μην απαντάει. Ο Mazepin καθυστέρησε σε εκείνο το σημείο ιδιαίτερα τον Hamilton, ο οποίος έχασε πάνω από 2s στη κίνηση. Μαζί του εκτός είχε μείνει και ο Leclerc, με τον Perez να μπαίνει στον 27ο γύρο για medium γόμα. Ο Kimi Raikkonen ήταν πλέον στην 5η θέση, έχοντας ξεκινήσει με την medium γόμα ενώ ο Russell είχε μπει στην 10άδα όντας 7ος.

Οι Hamilton και Leclerc μπήκαν στον 28ο γύρο, βγαίνοντας 5.5s μακριά από την Red Bull. H Mercedes τον έφερε στα pit, διότι βγαίνοντας είχε τον Bottas κολλημένο πίσω του.

Μέχρι τον 32ο γύρο, η διαφορά είχε πέσει στα 2s, με τον Βρετανό να κάνει περάσματα 1.5s ταχύτερα του Ολλανδού. Η δεύτερη Red Bull έδινε μάχη για την 5η θέση με τον Ricciardo. Στο μέσον του αγώνα η διαφορά στη κορυφή ήταν στο δευτερόλεπτο με την κατάταξη να έχει ως εξής: Verstappen, Hamilton, Bottas, Leclerc, Ricciardo, Perez, Sainz, Raikkonen, Ocon και Norris.

Δείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

O Hamilton είχε φτάσει πλέον στο κιβώτιο της Red Bull, αλλά ο ακάθαρτος αέρας δεν επέτρεπε να φτάσει αρκετά κοντά. Η μάχη συνεχιζόταν γύρο με τον γύρο, με την Mercedes να μην λέει να ξεκολλήσει.

Ενώ ο Hamilton είχε φτάσει ακριβώς πίσω από τον Verstappen, η Mercedes τον κάλεσε για αλλαγή ελαστικών στον 42ο γύρο. Το σενάριο της Ουγγαρίας του 2019 ήταν και πάλι στο τραπέζι. O Βρετανός έβαλε ξανά medium γόμα και η διαφορά ήταν στα 22s. Είχαμε ακόμα 23 γύρους για το τέλος και ο αγώνας θα κρινόταν στο τέλος του. To μειονέκτημα του Hamilton ήταν πως είχε να δώσει αρκετά ντουμπλαρίσματα.

Για δεύτερο pit-stop είχαν μπει οι δύο Aston Martin και είχαν πέσει πίσω από τις Williams, με τον Alonso να είναι 10ος. Σε άλλες μάχες, ο Sainz είχε φτάσει τους Ricciardo και Perez, ενώ ο Norris ήταν στο DRS του Ocon.

Ο Perez προσπέρασε τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να μπαίνει στα pit, όπως έκανε και η Ferrari με τον Sainz. Ακολούθησε και ο Gasly πιο πίσω, με ένα κακό pit-stop. O Norris έχασε δύο θέσεις από τον νυν και τον πρώην teammate του.

Ο Hamilton έφτασε στον 52ο γύρο τον Bottas, με τον Φινλανδό να μην υπακούει. Ο Hamilton το κατάλαβε και επιτέθηκε αμέσως στην Τ10 περνώντας τον με μια εντυπωσιακή βουτιά. Σε εκείνο το γύρο έχασε πολύ λίγο χρόνο. Ο Bottas μάλιστα μπήκε για soft γόμα ελαστικών, βγαίνοντας πίσω από τον Leclerc στην 4η θέση. Την ίδια στιγμή ο Ocon έχασε 2 θέσεις από τους Ricciardo και Sainz.

O Hamilton στον 54ο γύρο έκανε ταχύτερο γύρο, πήρε 2s από τον Verstappen και η διαφορά μεταξύ τους πλέον ήταν στα 6.6s. Με 10 γύρους να απομένουν στο GP, η διαφορά είχε πέσει κάτω από τα 5s. Τα δύο pit-stop ήταν γεγονός για όλους με τους Perez και Leclerc να μπαίνουν κι αυτοί.

Μπαίνοντας στον 60ο γύρο, ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω από τον Verstappen Και με ένα πολύ όμορφο προσπέρασμα από την εξωτερική πήρε την 1η θέση στον αγώνα και ήταν καθ’οδόν για ακόμα μια νίκη. Η Red Bull έφερε ως αποτέλεσμα τον Ολλανδό για δεύτερο pit-stop στην soft γόμα ώστε να πάει μέχρι το τέλος.

Εκείνη την ώρα είχαμε μια επική μάχη για τον τελευταίο βαθμό, με τον Alonso να έχει πίσω του τους Stroll, Gasly, Raikkonen, Vettel και Russell. Παράλληλα, ο Norris πέρασε τον Ocon. O Stroll πέρασε τον Alonso, όμως ο Gasly πήρε την 10η θέση στον 64ο.

Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν άλλαξε κάτι στον αγώνα. Ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά και πήρε την 98η νίκη της καριέρας του με έναν εμφατικό τρόπο μπροστά από τον Verstappen, ενώ ο Bottas έκλεισε το βάθρο και πάλι.

Αποτελέσματα GP Ισπανίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles