spot_img

GP Μαϊάμι: Ο Verstappen το έκανε να δείχνει πολύ εύκολο

Ο Max Verstappen ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο πρώτο GP Μαϊάμι στην ιστορία της Formula 1, παίρνοντας μια μεγάλη νίκη μπροστά από τις δύο Ferrari.

Η Red Bull Racing στα χέρια του Max Verstappen αποδείχτηκε ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη Ferrari και τον Charles Leclerc στο παρθενικό GP Μαϊάμι. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 προσπέρασε το Μονεγάσκο στην πρώτη ευκαιρία που του δόθηκε και διατηρήθηκε μπροστά του μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, ακόμα και μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας στο τελευταίο σκέλος του αγώνα.

Ο Max Verstappen με Red Bull Racing πήρε τη νίκη στο Miami International Autodrome, με τον Charles Leclerc με Ferrari να βρίσκεται πίσω του στη 2η θέση. Ο teammate του Μονεγάσκου, Carlos Sainz, ήταν στην 3η θέση, κρατώντας πίσω του τον Sergio Perez με Red Bull Racing. Η Mercedes τερμάτισε πίσω από την πρώτη τετράδα, με τον George Russell μπροστά από τον Lewis Hamilton στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Ο Valtteri Bottas με Alfa Romeo ήταν στην 7η θέση, η Alpine είχε τους Esteban Ocon και Fernando Alonso στις θέσεις 8 και 9, ενώ ο Alex Albon με Williams πήρε τον τελευταίο βαθμό στη 10η θέση.

Εκτός δεκάδας ήταν ο Daniel Ricciardo με McLaren στην 11η θέση, με τον Lance Stroll να τερματίζει στη 12η θέση. Ο Yuki Tsunoda κατέλαβε τη 13η θέση, με τους Nicholas Latifi με Williams και Mick Schumacher με Haas να συμπληρώνουν την κατάταξη των οδηγών που τερμάτισαν. Οι οδηγοί που δεν ολοκλήρωσαν το GP Μαϊάμι ήταν οι Kevin Magnussen (Haas), Sebastian Vettel (Aston Martin), Pierre Gasly (Alpha Tauri), Lando Norris (McLaren) και Guanyu Zhou (Alfa Romeo).

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Imola. 

Ο Αγώνας

Ο καιρός ήταν αρχικά αίθριος, η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 30 βαθμούς κελσίου και αυτή του οδοστρώματος στους 39 βαθμούς κελσίου.

Οι οδηγοί της Aston Martin εκκινούσαν από το pitlane, καθώς αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τη θερμοκρασία του καυσίμου και στα δύο μονοθέσια. Η πλειοψηφία των οδηγών είχε στο ξεκίνημα τα medium ελαστικά, με τους Stroll, Vettel, Russell, Latifi και Ocon να χρησιμοποιούν τη hard γόμα.

Εκκίνηση χωρίς επαφές, κερδίζει μία θέση ο Verstappen

Η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε χωρίς κάποιο ιδιαίτερο συμβάν, με τον Leclerc να διατηρεί τη θέση του στην κορυφή, ο Verstappen κέρδισε τη 2η θέση από τον Sainz και ο Perez ακολουθούσε. Η υπόλοιπη δεκάδα είχε τους Bottas, Gasly, Alonso, Hamilton, Norris και Tsunoda.

Ο Hamilton κερδίζει τις χαμένες θέσεις τις εκκίνησης 

Στον 3ο γύρο, ο Hamilton προσπέρασε τον Alonso στα φρένα για τη στροφή 11 και ανέβηκε στην 7η θέση. Ο Βρετανός, παρά το γεγονός πως στην ενδοεπικοινωνία ρωτούσε αν έχει ζημιά, ανέβηκε στην 6η θέση την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, περνώντας τον Gasly στην έναρξη του έκτου γύρου. Στο ίδιο σημείο, ο Schumacher ανέβηκε στη 10η θέση, μετά από προσπέρασμα στον Tsunoda, αναζητώντας τους πρώτους πόντους στην καριέρα του στη Formula 1. Ο Guanyu Zhou ήταν η πρώτη εγκατάλειψη στο GP Μαϊάμι μετά από 5 γύρους αγώνα.

Ο Verstappen πλησίασε και πέρασε εύκολα τον Leclerc 

Στην κορυφή, ο Leclerc αγωνιζόταν να κρατήσει εκτός ζώνης DRS τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός απέκτησε για πρώτη φορά το εν λόγω πλεονέκτημα 8 και ,στα φρένα για τη στροφή 1 στον επόμενο γύρο, κατάφερε να τεθεί επικεφαλής του αγώνα, περνώντας τον Leclerc.

Πρώτο Pitstop στον αγώνα ο Tsunoda

Ο Yuki Tsunoda, έχοντας χάσει αρκετές θέσεις, μπήκε στα pit στο τέλος του γύρου 11, ανοίγοντας το «χορό» των pitstop. Ο Magnussen έπραξε το ίδιο στον επόμενο γύρο και ο Schumacher στο 14ο γύρο. Οι οδηγοί επέλεξαν τη hard γόμα ελαστικών. Την ίδια επιλογή ακολούθησε και ο Alonso στον 15ο γύρο, όπως και ο Gasly ένα γύρο αργότερα. 

Ελέγχει τον αγώνα ο Verstappen

Στις πρώτες θέσεις, ο Max Verstappen είχε ανοίξει τη διαφορά του από τον Leclerc στα 3,5s, με τον Perez να πλησιάζει τον Sainz πίσω τους. Λίγο αργότερα, ο Μεξικανός έχασε στιγμιαία ισχύ και έπεσε αρκετά πίσω από τη Ferrari του Ισπανού. 

Ο Norris ήταν ο επόμενος από τους οδηγούς της δεκάδας που έκανε αλλαγή σε hard ελαστικά στο τέλος του 18ου γύρου. Ταυτόχρονα, ο Russell με Mercedes είχε σκαρφαλώσει μέχρι την 7η θέση, πίσω από τον Hamilton, καθώς δεν είχε κάνει ακόμα pitstop. Ο teammate του έκανε την αλλαγή σε hard ελαστικά στο τέλος του γύρου 22.

Ο Verstappen ήταν νικητής και στα pit

Ο Charles Leclerc έκανε το δικό του pitstop στο τέλος του 24ου γύρου και έβαλε hard ελαστικά, βγαίνοντας στην 4η θέση μπροστά από τον Bottas. Ο Max Verstappen μπήκε στα pit δύο γύρους αργότερα και, μόλις βγήκε στην πίστα, ήταν μπροστά από τον teammate του, Sergio Perez. Η διαφορά του από τον Leclerc αυξήθηκε στα 7,5s. Οι Sainz και Perez έκαναν τη δική τους αλλαγή στον 27ο γύρο, με τον Ισπανό να καθυστερεί κατά 2,3s και τον Perez να μειώνει τη μεταξύ τους διαφορά στα 5s.

Ο Russell ανέβηκε «αθόρυβα» στην 5η θέση

Ο Ricciardo ήταν ο τελευταίος που εκκίνησε τον αγώνα με medium ελαστικά κι έκανε το δικό του pitstop στο γύρο 30. Ο George Russell, μετά το pitstop του Bottas, ήταν στην 5η θέση και κινούταν ταχύτερα από όλους τους οδηγούς πίσω του, εκτός του Hamilton. Οι υπόλοιποι οδηγοί που είχαν hard ελαστικά από το ξεκίνημα του αγώνα ήταν ο Ocon (9η θέση), Stroll (11η θέση), ο Vettel που έπεσε στη 15η θέση στο γύρο 35 και ο Latifi στην τελευταία θέση.

Η αρχή του … κακού για τον Gasly

Ο Verstappen διατηρούσε διαφορά ασφαλείας από τον Leclerc, που αδυνατούσε να μειώσει την απόσταση από την κορυφή. Παρόμοια, ο Sainz διατηρούσε πίσω του τον Perez. Πιο πίσω στη βαθμολογούμενη δεκάδα, ο Alonso πέρασε τον Pierre Gasly μετά από μία μικρή επαφή μεταξύ τους στη στροφή 1, ανεβαίνοντας στην 9η θέση. Ο Γάλλος έχασε τη θέση του και από το Lance Stroll κι έπεσε 11ος.

Στον 41ο γύρο, ο Gasly έκανε λάθος, έχασε άλλες δύο θέσεις από τους οδηγούς της Haas και είχε επαφή με το Lando Norris. Η McLaren εγκατέλειψε άμεσα, ενώ ο Γάλλος της Alpha Tauri συνέχισε τον αγώνα. 

Ο Russell εκμεταλλεύτηκε το (εικονικό) αυτοκίνητο ασφαλείας

Ο George Russell έκανε άμεσα την αλλαγή σε medium ελαστικά υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Λίγο αργότερα, η ένδειξη άλλαξε και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα για να απομακρυνθεί η McLaren του Norris και τα συντρίμμια από την επαφή με τον Gasly.

Οι Ocon, Vettel, Stroll και Ricciardo άλλαξαν τα hard ελαστικά από τον πρώτο γύρο, η Aston Martin έβαλε medium γόμα και οι άλλοι δύο επέλεξαν soft ελαστικά. Οι Gasly και Tsunoda, επίσης, άλλαξαν σε soft.

Υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, η πρώτη τετράδα έμεινε ως είχε (Verstappen, Leclerc, Sainz, Perez), ο Bottas ήταν μπροστά από τους Hamilton και Russell, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωναν οι Alonso, Schumacher και Ocon. 

Το φινάλε του αγώνα υποσχόταν συγκινήσεις

Η κανονική ροή του αγώνα συνεχίστηκε στον 47ο γύρο, χωρίς να έχουμε άμεσα κάποια αλλαγή θέσεων στις πρώτες δέκα θέσεις.

Στο τέλος του 49ου γύρου, οι Mercedes προσπέρασαν τον Bottas, με τους Hamilton και Russell να βρίσκονται, πλέον, στις θέσεις 5 και 6. Ο Leclerc, με τη βοήθεια του DRS, έμενε κοντά στον Verstappen στην κορυφή. Στην έναρξη του 52ου γύρου, ο Perez επιχείρησε να περάσει τον Sainz στη στροφή 1, όμως έχασε το φρενάρισμα και ο Ισπανός διατήρησε τη θέση του. 

Επιστροφή Russell στην 5η θέση, καταστροφή για Schumacher

Στον 54ο γύρο, ο Russell κατάφερε να περάσει και να διατηρηθεί μπροστά από τον Hamilton. Παράλληλα, ο Ocon πέρασε τον Schumacher για την 9η θέση, με τον Γερμανό να έχει επαφή με τον Vettel λίγο μετά. Αμφότεροι έπεσαν εκτός βαθμών, με τον Albon να ανεβαίνει στη 10η θέση.

Στην κορυφή, όμως, ο Verstappen κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Leclerc και να ανακηρυχτεί νικητής στο παρθενικό GP Μαϊάμι. Ο Sainz κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Perez στην 3η θέση, με τη Mercedes να ακολουθεί με τον Russell μπροστά από τον Hamilton στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Ακόμα μία παρουσία στους βαθμούς ο Bottas στην 7η θέση, διπλός τερματισμός στη δεκάδα για Alonso (8η θέση) και Ocon, με τον Albon να τερματίζει για δεύτερη φορά φέτος στη 10η θέση.

Εκτός πόντων τερμάτισαν οι Ricciardo, Stroll, Tsunoda, Latifi και Schumacher. Οι οδηγοί που εγκατέλειψαν στο GP Μαϊάμι ήταν οι Magnussen, Vettel, Gasly, Norris και Zhou.

Αποτελέσματα GP Μαϊάμι

Image

 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles