spot_img

GP Μεξικού Race: Νίκησε και είναι αγκαλιά με τον τίτλο ο Hamilton

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP Μεξικού, με εξαιρετική διαχείριση ελαστικών και τρομερή ταχύτητα στο 100ο του βάθρο με τη Mercedes.

O Βρετανός έκανε μια καλή εκκίνηση, όμως βρέθηκε εκτός πίστας μετά τη πρώτη στροφή, όπου έσωσε το μονοθέσιο από επαφή. Όμως από τη 5η θέση ανέκαμψε, μπήκε νωρίτερα απ’όσο θα ήθελε για αλλαγή ελαστικών, αλλά έκανε εξαιρετική διαχείριση. Έχοντας τη ταχύτητα που ξέρει μόνο ο ίδιος, πήρε μια μεγάλη νίκη και στον επόμενο αγώνα θα εξασφαλίσει τον 6ο του Παγκόσμιο Τίτλο. Ο Sebastian Vettel μόνο απογοητευμένος πρέπει να είναι με τη 2η θέση, καθώς είχε τη σωστή στρατηγική, αλλά η Ferrari για ακόμα για μια φορά πέταξε το 1-2 στην εκκίνηση. Ο Valtteri Bottas πρέπει να είναι ευχαριστημένος με τη 3η θέση μετά από μια μέτρια εκκίνηση, έχοντας πολύ καλό ρυθμό και δείχνοντας πως η W10 είναι καλύτερο μονοθέσιο στον αγώνα.

Ο Charles Leclerc πήρε τη 4η θέση και το βαθμό του ταχύτερου γύρου, καθώς είχε στρατηγική 2 pit-stop και δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τη 1η θέση που είχε. Ο Alex Albon έκανε τον καλύτερο αγώνα του με τα χρώματα της Red Bull στη 5η θέση, όμως δεν κατάφερε να ξεχωρίσει και να δώσει μάχη με τους τέσσερις πρώτους. Ο Max Verstappen πήρε την 6η θέση σε έναν αγώνα που κατέστρεψε ο ίδιος με το ρίσκο στη βουτιά στον Bottas που κατέληξε σε κλατάρισμα και πρέπει να είναι ευχαριστημένος που κατάφερε να τερματίσει. Ο Sergio Perez έκανε μια καταπληκτική εμφάνιση στην 7η θέση μπροστά από τον Daniel Ricciardo, ενώ οι δύο Toro Rosso έκλεισαν τη 10άδα. Όμως, ο Kvyat στη τελευταία στροφή έριξε τον Huleknberg στον τοίχο και δέχθηκε 10s ποινή, με τον Γερμανό να τερματίζει τελικά 10ος.

Κάκιστο αγώνα από την McLaren όπου κατέστρεψε ξανά τον αγώνα του Norris στα pit-stop, ενώ τα ελαστικά δεν λειτούργησαν σωστά και ο Carlos Sainz τερμάτισε εκτός 10άδας, ενώ και η Haas είχε έναν εφιαλτικό αγώνα.

Ο Αγώνας του GP Μεξικού

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έκανε ένα πολύ καλό πέταγμα με τον Hamilton να είναι δίπλα στον Vettel και ο Γερμανός έσπρωξε τον Βρετανό, ο οποίος αναγκάστηκε να αφήσει το γκάζι. Στη στροφή 1 ο οδηγός της Mercedes με τον Verstappen ήταν δίπλα δίπλα και ο Hamilton έχασε προσωρινά τον έλεγχο του μονοθεσίου του και με εντυπωσιακή διόρθωση απέφυγε τον Vettel και βγήκε εκτός πίστας με τον οδηγό της Red Bull. O ALbon ανέβηκε στη 3η θέση με τον SAinz πίσω του και τον Hamilton να του επιτίθεται αλλά να μην μπορεί να περάσει.

Μπροστά ο Leclerc έκανε λάθος και ο Vettel έξυσε το πίσω μέρος του ελαστικού του. Το Virtual Safety Car όμως βγήκε λόγω θραυσμάτων στη στροφή 2.

Με το που επιστρέψαμε σε κανονικούς ρυθμούς αγώνα, ο Hamilton πέρασε τον Sainz για τη 4η θέση, ενώ ο Verstappen έκανε μια γενναία βουτιά στον Bottas στο στάδιο από πολύ πίσω. Οι δυο τους είχαν επαφή και το πίσω δεξί ελαστικό του Ολλανδού είχε κλατάρισμα ενώ η Mercedes τον ξαναπέρασε. Πλέον πίσω από τον Norris στην 8η θέης ήταν ο Kvyat και πίσω του είχε τους Perez και Gasly, με τον Verstappen να μπαίνει για αλλαγή ελαστικού.

Ο Bottas στον 8ο γύρο πέρασε τον Sainz για τη 5η θέση, ενώ μπροστά ο Hamilton πλησίαζε τον Albon που ήταν στον ίδιο ρυθμό με τις Ferrari. Στον αγώνα όσοι ξεκίνησαν εκτός 10άδας είχαν τη medium γόμα εκτός από τον Ricciardo που είχε τη hard.

Οι δύο Toro Rosso ξεκίνησαν το χορό των pit-stop, με τον Norris να μπαίνει λίγους γύρους μετά. Όμως για ακόμα μια φορά η McLaren τα έκανε θάλασσα και δεν κλείδωσε στον εμπρός αριστερό τροχό και σταμάτησε πριν την έξοδο. Οι μηχανικοί του τον έφεραν πίσω για να το κλειδώσουν, όμως έχασε έναν γύρο.

Ο Albon στον 14ο γύρο έκανε τη κίνηση και μπήκε για αλλαγή ελαστικών για νέο σετ της Medium γόμας, βγαίνοντας μαζί με τον Sainz ο οποίος  έδινε μάχη με τον Perez και δεν ήθελε να χάσει χρόνο, όμως αυτό κόστιζε στον Ταϊλανδό. Ο Leclerc μπήκε αμέσως για τη medium γόμα και βγήκε στη 4η θέση. Ο Vettel και οι δύο Mercedes δεν μπήκαν για αλλαγή, με τα παιχνίδια στρατηγικής να είναι σε ισχύ.

Μπροστά οι Vettel και Hamilton είχαν διαφορά 2s, όμως ακόμα και σε αυτή την απόσταση ο Βρετανός έβλεπε τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν, ενώ αυτός που είχε έν κάκιστο pit-stop ήταν ο Giovinazzi.

Στον 23ο γύρο όμως ο Hamilton μπήκε για τη hard γόμα ελαστικών κάνοντας το undercut στον Vettel και έβλεπε μπροστά του τους Russell και Kubica να δίνουν μάχη. Η Ferrari άφησε έξω τον Vettel, o οποίος ήταν σε 1 pit-stop σε αντίθεση με τον Leclerc που ήταν σε 2. Ο οδηγός της Mercedes όμως έχασε πάρα πολύ χρόνο πίσω από τον Kubica, όμως έκανε αμέσως ταχύτερο γύρο. Ο Bottas έμενε κι εκείνος έξω, ενώ αυτός που δεν είχε τον ρυθμό που έπρεπε ήταν ο Leclerc που είχε ακόμα ένα pit-stop.

O Verstappen παράλληλα κέρδιζε θέσεις και είχε ανέβει 11ος, ενώ πολύ καλή στρατηγική είχε ο Perez που προσπέρασε στα pit-stop τους Kvyat και Sainz. Στη πρώτη 10άδα, ο Ricciardo και ο Stroll δεν είχαν μπει για αλλαγή, πέραν των δύο πρώτων. Στην ενδοεπικοινωνία ο Hamilton διαμαρτυρήθηκε πως η ομάδα του τον έφερε πολύ νωρίς και με βάση το γυρολόγιο των Vettel και Bottas είχε δίκιο, ενώ την ίδια στιγμή είχε πέσει 6.8s πίσω από τον Leclerc και έπρεπε να κάνει τα ελαστικά του να αντέξουν μέχρι το τέλος. Ο ρυθμός του με τη hard ήταν πολύ κακός και μέσα σε δύο γύρους η διαφορά πήγε στα 8s.

O Vettel έπεσε στη μάχη των Sainz και Gasly, με τον Γάλλο να περνά τον Ισπανό, αλλά ο οδηγός της Ferrari ήταν εκείνος που έχασε 2s σε σχέση με τον Bottas ο οποίος μπήκε για αλλαγή στον 36ο γύρο για τη hard και βγήκε 5ος. Η Ferrari έφερε αμέσως τον Vettel επίσης για τη hard και βγήκε πίσω από τον Albon και είχε τον αγώνα στα μέτρα του πλέον, με τον Hamilton στα 7.2s και 33 γύρους για να τον φτάσει και να κερδίσει τον αγώνα.

O Leclerc μπήκε για τη τελευταία του αλλαγή στον 43ο γύρο και άφησε τον Hamilton στη κορυφή, όμως η Ferrari έκανε ένα κάκιστο pit-stop στα 6.2s, με τον Albon να ακολουθεί ένα γύρο αργότερα. Ταυτόχρονα, ο Vettel ήταν πλέον στα 3s από τον Hamilton και έμοιαζε θέμα χρόνου το προσπέρασμα, με τον Bottas στα 2s πίσω, ενώ ο Leclerc έπρεπε να καλύψει τη διαφορά και είχε ήδη ξεκινήσει. Ο Albon έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο Verstappen ανέβηκε κι εκείνος στην 6η θέση, με τον Ricciardo να κάνει pit-stop και να βγαίνει 8ος με τον Perez μπροστά του.

Με 15 γύρους να μένουν, ο Hamilton προσπαθούσε να κρατηθεί μπροστά, με τον Bottas στο DRS του Vettel και ο Leclerc προσπαθούσε να πλησιάσει έχοντας πλέον οπτική επαφή. Ο Μονεγάσκος έκανε ένα λάθος στον επόμενο γύρο, όμως είχε τον ρυθμό να φτάσει τους μπροστά του, με τους γύρους να τελειώνουν σιγά σιγά. Ο Ricciardo gia thn 7η θέση έκανε μια γενναία βουτιά στον Perez αλλά μπλόκαρε και έφυγε ευθεία.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μπαίνοντας στη τελική ευθεία του GP Μεξικού, ο Hamilton ξεκίνησε να πιέζει έχοντας σώσει ζωή στα ελαστικά, με τον Vettel στα 2.2s και ο Bottas εκτός DRS του. Ο κακός ρυθμός του στο μέσο του αγώνα ήταν μεμπτός, κάνοντας διατήρηση ελαστικών, έχοντας τον ρυθμό για να μπορέσει να είναι σε θέση να κερδίσει τον αγώνα.

Ο Hamilton έδειχνε να έχει τη ταχύτητα να κρατήσει πίσω του τον Vettel, με τον Γερμανό να μην μπορεί να τον πλησιάσει αρκετά και ο Bottas να μην μπορεί να είναι κοντά στον Vettel. Με 2 γύρους να απομένουν, η διαφορά ήταν στα 2s και είχε λίγα χιλιόμετρα ακόμα για να κερδίσει, όμως δεν θα είχε στα χέρια του τον τίτλο μαθηματικά.

Ο Βρετανός με άνεση και έναν τρομερό αγώνα πέρασε τη γραμμή του τερματισμού από τη 1η θέση. Έφτασε στις 83 νίκες καριέρας με έναν εμφατικό τρόπο, έπειτα από έναν άκρως επεισοδιακό αγώνα για τον οδηγό της Mercedes. O Vettel ολοκλήρωσε 2ος με τον Bottas να κλείνει το βάθρο, ενώ πιο πίσω ο Kvyat πέταξε στον τοίχο τον Hulkenberg στη τελευταία στροφή.

Αποτελέσματα Αγώνα – GP Μεξικού

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles