GP Μπαχρέιν Race: Νίκη Hamilton – Ανατριχιαστικό ατύχημα ο Grosjean

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Μπαχρέιν, σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από το σφοδρό ατύχημα του Romain Grosjean.

O Βρετανός έκανε τη τέλεια δουλειά στη πίστα του Sakhir, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Είτε στη πρώτη εκκίνηση, είτε στη δεύτερη, είτε με medium ελαστικά, είτε με hard, ήταν άπιαστος. Έχοντας καλή στρατηγική, έφτασε σε ακόμα μια νίκη και την πρώτη του ως 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με την Red Bull. O Ολλανδός τα προσπάθησε όλα, είτε πιέζοντας, είτε με στρατηγική. Όμως ο Hamilton είχε για τα πάντα μια απάντηση, αφήνοντας τον Max με τη γλύκα του ταχύτερου γύρου μόνο. Το βάθρο του αγώνα έκλεισε ο Alex Albon στη δεύτερη φετινή του εμφάνιση. Κάνοντας έναν κακό αγώνα, εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψη του Sergio Perez και πήρε την 3η θέση με τεράστια δόση τύχης.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 29 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στις θέσεις 4 και 5 ακολούθησαν οι δύο McLaren των Lando Norris και Carlos Sainz. Ο Ισπανός έκανε εκπληκτικό αγώνα από την 15η θέση και το αποτέλεσμα αυτό τους φέρνει στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο Pierre Gasly πήρε την 6η θέση με γενναία στρατηγική, μπροστά  από την Renault του Daniel Ricciardo. Ο Valtteri Bottas είχε κακές εκκινήσεις, κλαταρίσματα αλλά έμεινε μόλις στην 8η θέση του αγώνα. Ο Esteban Ocon πήρε την 9η θέση, ενώ τη 10άδα έκλεισε ο Charles Leclerc με την Ferrari.

Μεγάλη απογοήτευση η εγκατάλειψη του Perez από την 3η θέση, ενώ είχε ένα σίγουρο βάθρο. Καλή εμφάνιση από τον George Russell που πήρε την 12η θέση για την Williams, μπροστά από τον Sebastian Vettel.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον Romain Grosjean για το ατύχημα που είχε στον πρώτο γύρο, το οποίο τον έστειλε στο νοσοκομείο.

Ακούστε την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, με το preview του GP Μπαχρέιν

Το GP Μπαχρέιν

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε εξαιρετικό πέταγμα, με τους Bottas και Red Bull μην έχουν πεταχτεί καλά. Ο Βρετανός έστριψε 1ος, με τον Verstappen να αντιστέκεται του πολύ καλού Perez, ενώ ο Albon ήταν 4ος. Ο Ricciardo με τον Bottas έδιναν τη δική τους μάχη και πίσω ο Norris έγινε σάντουιτς από τους Ocon και Gasly. H εμπρός αεροτομή της McLaren έσπασε ελάχιστα. Παράλληλα, οι δύο Ferrari παραλίγο να έχουν επαφή στη στροφή 2, με τον Stroll να βγαίνει εκτός. Όμως πίσω είχαμε κάτι ανεπανάληπτο.

Ο Grosjean στην έξοδο από τη στροφή 3, έκανε απότομα δεξιά και ακούμπησε με τον Kvyat. O Γάλλος έφυγε με 200 km/h στις μπαριέρες, παίρνοντας φωτιά. Η Haas του διαλύθηκε στα δύο και η βενζίνη ανεφλέγη. Ο Γάλλος ευτυχώς πρόλαβε άμεσα να βγει από τις φλόγες, όμως το μονοθέσιο του είχε καεί. Η κόκκινη σημαία βγήκε αμέσως και ο αγώνας σταμάτησε για τουλάχιστον μία ώρα.

Ο Grosjean μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο με μικροεγκαύματα και πιθανό κάταγμα πλευρών.

Διαβάστε επίσης: Το ατύχημα του Grosjean στο Μπαχρέιν – Από θαύμα γλύτωσε

Όταν δόθηκε το πράσινο φως για τη δεύτερη εκκίνηση, η κατάταξη είχε ως εξής: Hamilton, Verstappen, Perez, Bottas, Albon, Ricciardo, Norris, Ocon, Gasly, Vettel, Stroll, Leclerc, Sainz, Giovinazzi, Kvyat, Raikkonen, Magnussen, Russell και Latifi. Οι θέσεις έκλεισαν με βάση τη γραμμή 2 του SC πριν τη πρώτη στροφή.

Στην δεύτερη εκκίνηση του GP Μπαχρέιν, ο Hamilton έκανε εκπληκτικό πέταγμα ξανά, με τον Verstappen να προσπαθεί να αμυνθεί από τον Perez. O Ολλανδός τα κατάφερε, ενώ πίσω ο Bottas προσπάθησε να πάρει την 3η θέση. Πιο πίσω, ο Norris κέρδισε μία θέση, ενώ ο Leclerc συνολικά τέσσερις. Ο Μονεγάσκος μπήκε επικίνδυνα στην εσωτερική του Vettel και τον ανάγκασε να χάσει πολλές θέσεις. Στη στροφή 8 όμως, ο Stroll είχε επαφή με τον Kvyat. O Καναδός από την επαφή έκανε τούμπα στον αέρα και βρέθηκε αναποδογυρισμένος εκτός πίστας. Το Safety Car έκανε την εμφάνιση του, με τον Hamilton να προηγείται.

Ο Bottas κάπου αποκόμισε ένα κλατάρισμα και μπήκε για αλλαγή ελαστικών και βγήκε στην 16η θέση. Πίσω του είχε μόνο τους Giovinazzi και Magnussen, με τη Haas να μπαίνει για αλλαγή αεροτομής.

Το SC αποχώρησε στο τέλος του 8ου γύρου, με τον Hamilton να απομακρύνεται αμέσως. Ο Leclerc επιτέθηκε δίχως επιτυχία στον Ocon, ενώ στον ίδιο γύρο, ο Sainz πέρασε τους Gasly και Ricciardo. Για δύο γύρους δεν έγινε τίποτα, μέχρι να ενεργοποιηθεί το DRS.

O Sainz βούτηξε στην εσωτερική της Τ1 στον μελλοντικό του teammate, Leclerc, καταφέρνοντας να τον περάσει. Μια στιγμή υπερστροφής στην στροφή 4, έφερε τον Ricciardo σε θέσει να περάσει την Ferrari και να ανέβει 8ος. Ο Μονεγάσκος έχασε ακόμα μία θέση από τov Gasly, έχοντας πλέον τον Kvyat πίσω του στην 10η θέση.

Μπροστά ο Hamilton στον 15ο γύρο, ήταν 2.6s μπροστά από τον Verstappen. O Perez ήταν στα 7.6s, άνετα μπροστά από τον Albon που είχε τον Norris 5s πίσω του. Το παράθυρο των pit-stop άνοιξε όμως στον επόμενο γύρο.

Η Renault έφερε τον Ricciardo για αλλαγή στη hard γόμα, βγαίνοντας στην 18η θέση. Ο Ocon ακολούθησε έναν γύρο αργότερα για medium γόμα, μαζί με τους Kvyat και Raikkonen. O Ρώσος είχε δεχθεί ποινή 10s για την επαφή με τον Stroll, όμως στην Alfa έκαναν ένα πολύ αργό pit-stop. Η McLaren απάντησε με τον Norris στη medium γόμα και βγήκε μπροστά από τις Renault.

H Mercedes κάλεσε τον Hamilton για νέο σετ της medium γόμας, με την Red Bull να φέρνει τον Albon και όχι τον Verstappen. Σε εκείνο το σημείο η διαφορά ήταν στα 5s πριν μπει για αλλαγή ο Βρετανός. Τόσο ο Ολλανδός αλλά και ο Perez μπήκαν, με τους δύο να είναι στη medium γόμα. Στον 22ο γύρο, η διαφορά είχε πέσει στα 4.7s και οι μόνοι που δεν είχαν μπει ήταν οι Gasly, Leclerc και Magnussen.

O Bottas είχε σκαρφαλώσει στην 6η θέση, όμως είχε πλέον πίσω του τον Norris. Έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά, ο Βρετανός έκανε μια μεγάλη βουτιά στην εσωτερική της Τ1 και πήρε την 5η θέση. Η Mercedes τον έφερε στον 25ο γύρο για αλλαγή ελαστικών στη medium, βγάζοντας τον 14ο.

Διαβάστε επίσης: Haas: «Επιβιώσαμε, το μόνο που κάναμε σωστά»

Η μάχη ανάμεσα σε Renault και McLaren άναψε και πάλι. Ο Sainz έκανε μια εξαιρετική κίνηση από την εξωτερική στον Ricciardo στη Τ4 και πήρε την 7η θέση. Στον επόμενο γύρο, από την εξωτερική και πάλι, έκανε τη κίνηση στην Τ1 στον Ocon και τον προσπέρασε επίσης.

Με τη διαφορά να έχει ξεπεράσει τα 5s και πάλι, η Red Bull έφερε τον Verstappen για αλλαγή ελαστικών. Μπορεί να πέρασε ξανά στη hard γόμα, αλλά έκανε ένα πολύ κακό pit-stop. H Mercedes δεν ρίσκαρε και έφερε στον επόμενο γύρο τον Hamilton που πέρασε στην hard επίσης και βγήκε μπροστά από τον Perez.

H Racing Point όμως έφερε τον Μεξικανό για νέα ελαστικά, βγάζοντας τον μπροστά από τον Albon. Την ίδια στιγμή, οι δύο Renault έδιναν ξανά μάχη με τη hard γόμα έχοντας κάνει pit-stop. Εν τέλει, ο Ricciardo πέρασε και πάλι τον teammate του. Οι McLaren έκαναν επίσης το pit-stop τους και βγήκαν στις θέσεις 6 και 8. Οι Gasly και Leclerc δεν είχαν κάνει ακόμα τη τελευταία τους αλλαγή στον 40ο γύρο.

Ο Norris προσπέρασε τον Gasly, ενώ ο Bottas τον Ocon. O Leclerc ήταν πλέον εκτός βαθμών, ενώ στην Red Bull έφεραν ξανά τον Verstappen. Ο Ολλανδός έβαλε medium γόμα στον 46ο γύρο και βγήκε άνετα 2ος. Η διαφορά του από τον Hamilton ήταν στα 27.4s. Σε εκείνο το σημείο ήταν δεδομένο πως δεν θα μπει ο Gasly και ο Sainz θα τον περνούσε. Παράλληλα, ο Norris άρχισε να κόβει χρόνο από τον Albon.

Τα πράγματα όμως άλλαξαν δραματικά στον 54ο γύρο. Ο Perez είδε τον κινητήρα του να παραδίδει το πνεύμα, σε μια κομβική στιγμή. Ο Μεξικανός είχε κάνει απίστευτα καλή δουλειά αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος του. Σταματώντας εκτός πίστας μετά τη στροφή 10, βγήκε το SC στον 55ο γύρο. Πρόβλημα έδειχνε να έχει και ο Ricciardo, έχοντα έντονο bottoming. Αυτή η εξέλιξη έφερε τις McLaren στο 4-5 και με ένα τσουβάλι βαθμούς.

Το SC έκανε την εμφάνιση του ξανά και ο αγώνας θα ολοκληρωνόταν πίσω από αυτό. Ο Hamilton ήταν στον τελευταίο γύρο και, με το SC να αποχωρεί, πέρασε τη γραμμή του τερματισμού από την 1η θέση και πήρε τη νίκη στο GP Μπαχρέιν. Πίσω του ακολούθησαν οι δύο Red Bull των Verstappen και Albon.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Αποτελέσματα Αγώνα GP Μπαχρέιν

Δείτε τα GP Ουγγαρίας και GP Κίνας για το eSports Πρωτάθλημα του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Η Red Bull έκανε λάθος που δεν «έκλεισε» τον Vettel

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, παραδέχθηκε πως ήταν λανθασμένη απόφαση της ομάδας να απορρίψει τον Sebastian Vettel.

WRC 2021: Παρουσίαση Toyota Gazoo Racing

Η έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) για το 2021 πλησιάζει και ήρθε η ώρα να δούμε την δεύτερη ομάδα, την Toyota.

Σαν σήμερα, 19 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Red Bull έκανε λάθος που δεν «έκλεισε» τον Vettel

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, παραδέχθηκε πως ήταν λανθασμένη απόφαση της ομάδας να απορρίψει τον Sebastian Vettel.

WRC 2021: Παρουσίαση Toyota Gazoo Racing

Η έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) για το 2021 πλησιάζει και ήρθε η ώρα να δούμε την δεύτερη ομάδα, την Toyota.

Σαν σήμερα, 19 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Η Red Bull και το σχεδιαστικό δίλημμα του high-rake

Η Red Bull αποτελεί τη μοναδική πηγή ουσιαστικού ανταγωνισμού για τη Mercedes, έχοντας δοκιμάσει διάφορα “τερτίπια” ώστε να την πλησιάσει.

F1: Πέντε αλλαγές που θα δούμε το 2021

Το 2021 είναι πλέον εδώ, με τις ομάδες της F1 να προετοιμάζονται για τις αλλαγές οι οποίες έρχονται μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.