spot_img

GP Ουγγαρίας FP1: Ιπτάμενος Ricciardo – Από κοντά ο Raikkonen

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Ουγγρικό GP, με τις διαφορές των τριών πρώτων να είναι πολύ μικρές.

Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull, έκανε τον ταχύτερο χρόνο του στο δεύτερο μισό της διαδικασίας με την super-soft γόμα και έγραψε το 1:18.486. Στην θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, με τον οδηγό της Ferrari να είναι μόλις 0.2s μακριά από τον οδηγό της Red Bull. Στην θέση ακολούθησε ο Lewis Hamilton, με τους πρώτους τρεις της κατάταξης να έχουν διαφορά 0.3s και να είναι οι μόνοι που κατέβηκαν το 1:19.

Άκρως θετική η εμφάνιση της McLaren με τα δύο της μονοθέσια στην πρώτη 10άδα, ενώ οι δύο Renault βρέθηκαν στις θέσεις 9 και 10

Με την έναρξη της διαδικασίας, οι οδηγοί βγήκαν για τους καθιερωμένους installation laps, για να δουν οι ίδιοι και οι ομάδες πως τα μονοθέσια λειτουργούν κανονικά. Στα πρώτα 5 λεπτά είδαμε και τις τρεις διαφορετικές γόμες ελαστικών. O Antonio Giovinazzi αντικαθιστά για το FP1 τον Kevin Magnussen, ενώ ο Alfonso Celis θα οδηγήσει αντί του Esteban Ocon στο FP1.

Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές, με 22 βαθμούς στον αέρα και 28 στο οδόστρωμα με την πρόσφυση όπως είναι λογικά να είναι σε χαμηλά επίπεδα.

Ο Daniel Ricciardo ήταν εκείνος που σημείωσε πρώτος χρονομετρημένη προσπάθεια με την soft γόμα ελαστικών. Ο χρόνος του Αυστραλού ήταν στο 1:21.212. Στα πρώτα 15 λεπτά, η κίνηση ήταν μηδαμινή, με τους περισσότερους οδηγούς να έχουν επιστρέψει στα pit.

Μετά από μερικά λεπτά ησυχίας, όλοι οι οδηγοί βγήκαν στη πίστα για να γράψουν τα πρώτα τους γρήγορα περάσματα. Οι χρόνοι δεν είναι αντιπροσωπευτικοί, καθώς οι ομάδες ακόμα ψάχνονται με το στήσιμο των μονοθεσίων και τα φορτία καυσίμου ήταν σχετικά μεγάλα.

Μετά από μία σειρά γρήγορων γύρων, ο Valtteri Bottas είχε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:19.451, με τον Lewis Hamilton να ακολουθεί στην 2η θέση. Οι δύο Ferrari ήταν στις θέσεις 3 και 4, ενώ οι δύο Red Bull ήταν πίσω τους. Θετικά τα πρώτα δείγματα για την McLaren, με τον Alonso στην 7η θέση και τον Vandoorne στην 9η.

Όμως, εκεί που είχαμε αρκετή δράση στη πίστα, ο Antonio Giovinazzi με την Haas, έχασε τον έλεγχο στη στροφή 13 και διέλυσε την εμπρός αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του. Αυτό όπως είναι λογικό, έφερε έξω την κόκκινη σημαία.

Όταν επιστρέψαμε και πάλι σε κανονικές συνθήκες, οι οδηγοί βγήκαν και πάλι στη πίστα. Ο Ricciardo βελτίωσε με την soft γόμα ελαστικών στα 0.4 από τον Bottas. Όμως, οι δύο Mercedes βελτίωσαν αμέσως, με τον χρόνο να πέφτει αρχικά στο 1:19.248, με τον Hamilton να βελτιώνει λίγο αργότερα στο 1:19.095. Την ίδια στιγμή, οι δύο Ferrari ήταν στο γκαράζ τους, κάνοντας αλλαγές στο set-up.

Ο Hamilton βρήκε κι άλλο χρόνο και κατέβασε τα χρονόμετρα στο 1:18.858, με τον Ricciardo να ανεβαίνει στην 2η θέση, αλλά να μην κατεβαίνει το 1:19. Ο Nico Hulkenberg ήταν στη πρώτη 10άδα μπροστά από τις δύο McLaren, δείχνοντας για ακόμα μια φορά τον δρόμο στον teammate του.

Ο Sebastian Vettel βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο του, όμως ήταν 0.7s μακριά από τον Hamilton στη 4η θέση. Ο Ricciardo ήταν πολύ δυνατός και έκανε ταχύτερο χρόνο ανεβαίνοντας προσωρινά στην 1η θέση. Ο Αυστραλός, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:18.852, δείχνοντας πως ο ίδιος και ο Hamilton έχουν βρει προς το παρόν το κάτι παραπάνω.

Ο οδηγός της Red Bull είχε πάρει τα πάνω του και βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας στο 1:18.486. Οι δύο McLaren βελτιώθηκαν αρκετά, με τον Vandoorne στην 6η θέση και τον Alonso στην 7η, πριν τους εκτοπίσει από εκεί ο Raikkonen που ανέβηκε 5ος.

Οι δύο Ferrari και πιο συγκεκριμένα ο Vettel, ήταν ένας από τους πολλούς οδηγούς που διαμαρτυρήθηκαν για υποστροφή, με τις συνθήκες να μην είναι ακόμα κατάλληλες.

Ο Raikkonen βελτίωσε ακόμα περισσότερο τον χρόνο του και ανέβηκε στη θέση της κατάταξης, μπροστά από τις δύο Mercedes. Αυτό δείχνει πως η Ferrari έχει τον ρυθμό να παλέψει για ένα καλό αποτέλεσμα αυτό το αγωνιστικό σ/κ. Την ίδια στιγμή, ο Verstappen προσπάθησε να να βελτιώσει τον χρόνο του στα τελευταία λεπτά.

Μέχρι το τέλος της διαδικασίας, πολλοί οδηγοί βγήκαν στη πίστα για να γράψουν χρόνους με γεμάτα φορτία καυσίμου, παίρνοντας μια πρώτη γεύση για την Κυριακή. Τα ατυχήματα δεν έλειψαν ούτε στο τέλος, με τον Palmer να περνά πάνω από τα kerb και να σπάει το εμπρός μέρος της Renault.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles