GP Σιγκαπούρης: The Mexican way

O Sergio Perez ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο GP Σιγκαπούρης για το 2022, κερδίζοντας σε ένα ακόμη σιρκουί πόλης στην καριέρα του. 

Ο Sergio Perez σημείωσε τη νίκη στο GP Σιγκαπούρης, επιστρέφοντας στο κορυφαίο σκαλί του podium μετά το Μάιο και το πριγκιπάτο του Μονακό. Η Ferrari ακολούθησε στις θέσεις 2 και 3 με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz.

Το GP Σιγκαπούρης ξεκίνησε με καθυστέρηση μίας ώρας, λόγω της δυνατής βροχής που έπεσε περίπου 1 ώρα πριν την προβλεπόμενη έναρξή του. Ο αγώνας δεν είχε ιδιαίτερες μάχες, όμως ήταν γεμάτος με συμβάντα που έφεραν ανατροπές στην κατάταξη. Ανάμεσα σε αυτά, υπήρχαν και λάθη που σπάνια κάνουν οι Lewis Hamilton και Max Verstappen, τα οποία τους κόστισαν θέσεις στην κατάταξη. Στην κορυφή, ο teammate του Ολλανδού, Sergio Perez, κυριάρχησε απόλυτα, περνώντας στην εκκίνηση τον Charles Leclerc, και έμεινε μπροστά του μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Μονεγάσκος πλησίασε σε αρκετές περιπτώσεις τον οδηγό της Red Bull Racing, όμως δεν πέρασε ποτέ και αρκέστηκε στη 2η θέση, συνεχίζοντας να μένει μακριά από τις νίκες.

Ο Sergio Perez, συνεπώς, με Red Bull Racing είδε πρώτος την καρό σημαία στο Marina Bay Street Circuit, με τον Charles Leclerc με Ferrari να τερματίζει στη 2η θέση. Ο teammate του, Carlos Sainz, συμπλήρωσε το podium στην 3η θέση. Η McLaren θριάμβευσε στο GP Σιγκαπούρης, έχοντας τους Lando Norris και Daniel Ricciardo στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα, παίρνοντας 22 υπερπολύτιμους πόντους. 

Πολύ καλή συγκομιδή είχε και η Aston Martin, με το Lance Stroll να καταλήγει στην 6η θέση και τον Sebastian Vettel να ανεβαίνει στην 8η. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο Max Verstappen με Red Bull Racing. Ο Lewis Hamilton περιορίστηκε στην 9η θέση, ενώ ο Pierre Gasly με Alpha Tauri πήρε τον τελευταίο βαθμό στη 10η θέση.

Εκτός δεκάδας βρέθηκε ο Valtteri Bottas στην 11η θέση, με τη Haas να έπεται έχοντας τους Kevin Magnussen και Mick Schumacher στις θέσεις 12 και 13 αντίστοιχα. Τελευταίος οδηγός που τερμάτισε ήταν ο George Russell (Mercedes).

Οι οδηγοί που δεν ολοκλήρωσαν το GP Σιγκαπούρης ήταν οι Yuki Tsunoda (Alpha Tauri), Esteban Ocon (Alpine), Alex Albon (Williams), Fernando Alonso (Alpine), Nicholas Latifi (Williams) και Zhou Guanyu (Alfa Romeo).

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιταλίας. 

O Αγώνας

Η πίστα είχε αρκετό νερό από τη δυνατή βροχή που έπεσε νωρίτερα, με τις θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος στους 26 και 29 βαθμούς κελσίου αντίστοιχα. Όλοι οι οδηγοί εκκινούσαν με intermediate ελαστικά.

Εκκίνηση χωρίς απρόοπτα

Ο Perez εκκίνησε καλύτερα από το Leclerc και πήρε την πρωτοπορία στο GP Σιγκαπούρης, με τους Sainz και Hamilton να έχουν μία μικρή επαφή και τον Ισπανό να ανεβαίνει στην 3η θέση. Οι Norris και Alonso είχαν τις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα, με τον Gasly να μένει 7ος, ενώ ο Verstappen έπεσε στη 12η θέση. Οι Vettel, Tsunoda και Stroll συμπλήρωναν τη δεκάδα. Ο Albon είχε μία έξοδο και μικρή επαφή με τον τοίχο, πέφτοντας στην τελευταία θέση.

Αρχίζει την «αναρρίχηση» ο Verstappen

Ο Verstappen πέρασε σχετικά άμεσα τους Magnussen, Stroll και Tsunoda για να πάρει την 9η θέση. Παράλληλα, ο Perez διατηρούσε τη διαφορά του από το Leclerc λίγο πάνω από 1s.

Επαφή Zhou-Latifi και αυτοκίνητο ασφαλείας

Ο Zhou στην έναρξη του 7ου γύρου εγκατέλειψε, μετά από επαφή που είχε με το Latifi. Ο Καναδός είχε κλαταρισμένο ελαστικό και κατεστραμμένο πίσω μέρος, έφτασε με αρκετή καθυστέρηση στα pit και εγκατέλειψε επίσης. Παράλληλα, ο Magnussen έκανε και αυτός είσοδο στα pit, μετά την υπόδειξη μαύρης-πορτοκαλί σημαίας για ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του που κινδύνευε να φύγει.

Συνέχιση της κανονικής ροής του αγώνα

Το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ολοκληρώθηκε στο 10ο γύρο, με τη συνέχιση της κανονικής ροής του αγώνα να πραγματοποιείται ομαλά. Ο Verstappen, πριν την είσοδο στη μεγάλη ευθεία στη στροφή 5, πέρασε το Vettel, ενώ λίγες στροφές αργότερα απαλλάχθηκε και από τον Gasly για να ανέβει στην 7η θέση. Στην κορυφή, ο Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο 1:59.328 και διατηρούσε περίπου στο 1s τη διαφορά του από τον επικεφαλής Perez.

Ελέγχει τον αγώνα ο Perez στην κορυφή

Οι επόμενοι γύροι κυλούσαν ήρεμα, με τη διαφορά στην κορυφή να κυμαίνεται στο 1,5s. Παράλληλα, ο Sainz ήταν στην 3η θέση και είχε απόσταση 9s από τον teammate του, ενώ ο Verstappen αδυνατούσε να περάσει τον Alonso για την 6η. Λίγους γύρους αργότερα, ο Perez απάντησε με 1:58.519 και είχε αυξήσει τη διαφορά στα 2,7s.

Πρόωρο τέλος ο αγώνας νούμερο 350 για Alonso

Ο Alonso στον 21ο γύρο εγκατέλειψε, έχοντας πρόβλημα με τον κινητήρα, όπως δήλωσε στην ενδοεπικοινωνία, με το Verstappen να ανεβαίνει στην 6η θέση. Το συμβάν αυτό έθεσε στην πίστα σε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, με το Russell να ρισκάρει. Ο Βρετανός άλλαξε σε medium ελαστικά και είχε ένα μεγάλο γλίστρημα στην επιστροφή του στην πίστα.

Επαφή με τον τοίχο ο Albon, εγκατάλειψη Ocon

Στον 26ο γύρο ο Albon είχε μία επαφή με τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 8, με την εμπρός αεροτομή του να καταστρέφεται και να μένει μέσα στην πίστα. Ο Ταϊλανδός εγκατέλειψε και αυτός στα pit, με τον αγώνα να τελειώνει πρόωρα για τη Williams. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε σύντομα για 2η φορά σήμερα, για μικρό χρονικό διάστημα, χωρίς να ρισκάρει είσοδο στα pit κάποιος οδηγός. Δύο γύρους αργότερα, ο Ocon εγκατέλειψε και αυτός, ρίχνοντας τον αριθμό των αγωνιζόμενων στους 15. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε για 3η φορά, χωρίς ιδιαίτερη εξέλιξη.

Επαφή του Hamilton με τον τοίχο

Ο Hamilton είχε και αυτός μία μικρή επαφή με τον τοίχο, χωρίς ιδιαίτερη ζημιά. Ο Βρετανός έπεσε ανάμεσα στους Norris και Verstappen, με τη μάχη για την 4η θέση νε περιλαμβάνει 3 οδηγούς πλέον.

Βάζουν slick ελαστικά οι οδηγοί

Ο Gasly μπήκε στα pit στον 33ο γύρο για να βάλει medium, όπως και οι Tsunoda και Magnussen. Ο Bottas έβαλε soft. Στον επόμενο γύρο, οι Leclerc, Hamilton, Vettel και Schumacher ακολούθησαν την ίδια επιλογή και έβαλαν medium ελαστικά. Ο Hamilton άλλαξε και την εμπρός αεροτομή του, η οποία κινδύνευε να διαλυθεί σε ένα σημείο από την επαφή νωρίτερα. Στο γύρο 35, το ίδιο έπραξαν και οι Perez, Sainz, Verstappen και Stroll.

Νέα εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας

Ο Tsunoda στον 36ο γύρο είχε μία έξοδο, που κατέληξε σε επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά, με τον αγώνα του Ιάπωνα να ολοκληρώνεται πρόωρα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε για δεύτερη φορά στον αγώνα στην πίστα, με το Russell να μπαίνει στα pit για νέο σετ medium ελαστικών. Οι οδηγοί που είχαν μείνει με intermediate μπήκαν και αυτοί για αλλαγή σε slick ελαστικά, δηλαδή οι Norris (medium) και Ricciardo (soft). Η πρώτη δεκάδα είχε, πλέον, την εξής σειρά: Perez, Leclerc, Sainz, Norris, Verstappen, Ricciardo, Stroll, Vettel, Hamilton, Gasly.

Συνέχιση του αγώνα με «καταστροφή» Verstappen

Το ρολόι της συμπλήρωσης των 2 ωρών αγώνα αντικατέστησε τη μέτρηση των γύρων, με το Verstappen να κάνει μία βιαστική κίνηση για να περάσει το Norris, η οποία και απέτυχε. Ο Ολλανδός μπλόκαρε έντονα τα ελαστικά του και έπεσε στην 8η θέση, μπροστά από το Hamilton. Στο τέλος του γύρου, ο Verstappen μπήκε στα pit για να αλλάξει σε soft ελαστικά και έπεσε στη 14η θέση. Ο Russell είχε μία μικρή επαφή με το Schumacher και έπεσε στην τελευταία θέση, ενώ παράλληλα ο Verstappen πέρασε το νεαρό Γερμανό και ανέβηκε στη 12η θέση. Ο οδηγός της Haas, λίγο αργότερα, μπήκε στα pit για soft ελαστικά.

Πολύ κοντά στον Perez ο Leclerc

Ο Leclerc πίεζε τον Perez για την πρώτη θέση, με το Μεξικανό να αναφέρει μικροπροβλήματα με τη μονάδα ισχύος του, ενώ το DRS ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά στον αγώνα. Παράλληλα, ο Verstappen πήρε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο 1:50.049, έχοντας άδεια πίστα μπροστά του. Ο Ολλανδός δεν άργησε να περάσει το Magnussen για την 11η θέση.

Παίρνει ανάσα ο Perez

Ο Perez έκανε τον ταχύτερο γύρο στο 1:49.500, με το Leclerc κάνει ένα μικρό λάθος και τη διαφορά τους να ανεβαίνει στο 1,4s. Στη συνέχεια, ο Μεξικανός απομακρύνθηκε ακόμα περισσότερο. Παράλληλα, ο teammate του, Verstappen, πέρασε τους Magnussen και Bottas για να επιστρέψει στην 9η θέση. Ο Ολλανδός είχε, πλέον, μπροστά του το… Hamilton.

Μάχη μεταξύ τριών πρωταθλητών

Ο Vettel (7η θέση) ήταν ο πρωτοπόρος σε ένα «τρενάκι» που είχε 3 Παγκόσμιους Πρωταθλητές, με το Γερμανό να υπερασπίζεται επιτυχώς τη θέση του από τους Hamilton και Verstappen. Ο Βρετανός έκανε νέο λάθος, με το Verstappen να ανεβαίνει στην 8η θέση. Ο οδηγός της Red Bull Racing έκανε ένα ακόμα προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο, περνώντας το Vettel για την 7η θέση.

Άξιος νικητής στη Σιγκαπούρη ο Perez

Ο Perez πήρε τη νίκη στο GP Σιγκαπούρης, καθώς διατηρήθηκε στην κορυφή σε ολόκληρη τη διάρκεια του αγώνα. Οι Leclerc και Sainz ακολούθησαν, για λογαριασμό της Ferrari, στις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα. Η McLaren πέτυχε το καλύτερο φετινό της αποτέλεσμα, με το Norris να καταλήγει στην 4η και το Ricciardo στην 5η θέση. Η Aston Martin πήρε τις θέσεις 6 και 8 με τους Stroll και Vettel, αντίστοιχα. Ο Verstappen ανέκαμψε μέχρι την 7η θέση, ο Hamilton ήταν 9ος και ο Gasly πήρε τον τελευταίο πόντο της 10ης θέσης.

Οι Bottas, Magnussen, Schumacher και Russell ήταν οι υπόλοιποι οδηγοί που τερμάτισαν τον αγώνα. Αντιθέτως, αυτοί που δεν έφτασαν στην ολοκλήρωση του GP Σιγκαπούρης ήταν οι Tsunoda, Ocon, Albon, Alonso, Latifi και Zhou.

Αποτελέσματα GP Σιγκαπούρης

Image

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...