spot_img

GP Τοσκάνης Race: Νίκη Hamilton σε έναν χαοτικό αγώνα

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του αγώνα της F1 στο GP Τοσκάνης, όπου σημαδεύτηκε από τις δύο κόκκινες σημαίες και τα μεγάλα ατυχήματα.

O Βρετανός έκανε τη δουλειά του και παρά το γεγονός πως δεν έκανε τη δουλειά που έπρεπε στην πρώτη εκκίνηση. Όμως στην δεύτερη έκανε εξαιρετικό πέταγμα και προσπέρασε τον Valtteri Bottas από την εξωτερική της στροφής 1 με έναν πολύ ωραίο τρόπο. Κατάφερε στην τελευταία να κάνει επίσης μια πολύ καλή εκκίνηση και δίχως να απειληθεί, έδειξε και πάλι ποιος είναι το αφεντικό και κατέκτησε την 90η νίκη της καριέρας του. Επιπλέον, έκανε και τον ταχύτερο γύρο και απολαμβάνει πλέον ένα προβάδισμα 55 βαθμών στο Πρωτάθλημα.

Στην 2η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas, o οποίος θα πρέπει να είναι απογοητευμένος με την εμφάνιση του, κάνοντας δύο μέτριες εκκινήσεις. Δεν κατάφερε ποτέ να απειλήσει τον Hamilton και πλέον οι ελπίδες για τον Τίτλο κάνουν για τα καλά φτερά.

Στην 3η θέση τερμάτισε ο Alex Albon για την Red Bull, παίρνοντας το πρώτο βάθρο της καριέρας του επιτέλους σε μια πολύ καλή εμφάνιση. Ο Ταϊλανδός μάλιστα έγινε ο πρώτος οδηγός που παίρνει βάθρο για τους «Ταύρους» πέραν του Max Verstappen, από το Μονακό του 2018.

Ο Daniel Ricciardo μόνο τον εαυτό του πρέπει να κατηγορεί για την άμυνα που έκανε στον Albon στους τελευταίους γύρους και έχασε την ευκαιρία για να πάρει το πρώτο του βάθρο με την Renault. Πίσω του στην 5η θέση ολοκλήρωσε ο Sergio Perez για την Racing Point, μπροστά από τον Lando Norris με την McLaren.

H Alpha Tauri κατάφερε να πάρει την 7η θέση με τον Daniil Kvyat, ενώ ακολούθησαν οι Ferrari. Ο Charles Leclerc έκανε το καλύτερο που μπορούσε αλλά δεν είχε την συνολική ταχύτητα, παίρνοντας την 8η θέση. Ο Kimi Raikkonen είχε καλύτερο ρυθμό στους τελευταίους γύρους αλλά τα 5s ποινής του έδωσαν την 9η θέση και τους πρώτους του βαθμούς στο 2020. Ο Sebastian Vettel είχε έναν περιπετειώδη αγώνα και έκλεισε τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Ο George Russell έκανε μια κάκιστη εκκίνηση στο τέλος και δεν κατέκτησε βαθμούς ενώ ήταν σε όλο τον αγώνα εντός και έχασε μια τεράστια ευκαιρία. Τελευταίος τερμάτισε ο Romain Grosjean.

Συνολικά 8 οδηγοί εγκατέλειψαν τον αγώνα, όπου είχαμε 2 κόκκινες σημαίες για ατυχήματα στον 9ο γύρο. Την δεύτερη προκάλεσε ο Lance Stroll, όταν και είχε έξοδο έπειτα από αστοχία ελαστικού.

O Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε κάκιστο πέταγμα, σε αντίθεση με τον Verstappen από την 3η θέση, ο οποίος είχε κακή επιτάχυνση στη συνέχεια. Ο Bottas πέρασε αμέσως στη κορυφή και ο Leclerc με τον Albon έδιναν μάχη στη στροφή 1, με τον Μονεγάσκο να είναι μπροστά. Όμως όλα έγιναν στη στροφή 2. Ο Sainz έχασε τον έλεγχο στο μέσον της στροφής δύο ακουμπώντας με μία Racing Point, με τους οδηγούς να προσπαθούν να τον αποφύγουν. Πίσω ακριβώς, οι Gasly, Rakkonen και Grosjean ακούμπησαν πλάι πλάι και έπεσαν πάνω στον Verstappen που είχε χάσει πάρα πολλές θέσεις και κατέληξαν εκτός πίστας.

Ο Ολλανδός είχε πρόβλημα στη πρώτη ευθεία, αλλά μετά στις επαφές κόλλησε στην αμμοπαγίδα και γνώρισε τη δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη του. Από τον αγώνα βγήκε εκτός και ο Gasly. Ο Vettel προσπάθησε να αποφύγει τον Sainz αλλά δεν τα κατάφερε και έσπασε την αεροτομή του. Το Safety Car βγήκε αμέσως στη πίστα, μέχρι να απομακρυνθούν τα μονοθέσια.

Η κατάταξη είχε ως εξής υπό το SC: Bottas, Hamilton, Leclerc, Albon, Stroll, Ricciardo, Perez, Norris, Kvyat, Ocon, Russell, Magnussen, Latifi, Giovinazzi, Sainz, Grosjean, Raikkonen και Vettel.

To SC αποχώρησε στο τέλος του 6ου γύρου και ο Bottas περίμενε μέχρι τη τελευταία στιγμή και πίσω είχαμε το χάος. Όμως πίσω είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι με τον Giovinazzi να πέφτει πάνω στον Magnussen και στον Latifi. O Sainz δεν πρόλαβε επίσης να αποφύγει τα μονοθέσια μπροστά και έπεσε πάνω στον Ιταλό. Η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού γέμισε θραύσματα και διαλυμένα μονοθέσια, με την κόκκινη σημαία να βγαίνει για δεύτερο σερί αγώνα. Στον 9ο γύρο είχαμε έξι εγκαταλείψεις.

Κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας, η Renault ανακάλυψε ζημιά στο μονοθέσιο του Ocon και πλέον είχαμε 13 μονοθέσια στον αγώνα. Όταν τα μονοθέσια βγήκαν και πάλι στη πίστα, επέστρεψαν στη γραμμή εκκίνησης για τη δεύτερη εκκίνηση στον χαοτικό αγώνα. Στην Mercedes άλλαξαν σε medium γόμα ελαστικών, ενώ την ίδια γόμα είχαν οι Raikkonen και Russell, με όλους τους υπόλοιπους στην soft.

Στην δεύτερη εκκίνηση, οι Mercedes έκαναν καλό πέταγμα, με τον Hamilton να επιτίθεται αμέσως στον Bottas και να τον περνάει από την εξωτερική. Πίσω ο Leclerc έμεινε στην 3η θέση, αλλά ο Albon έπεσε στην 7η θέση.

Ο Hamilton εκτόξευσε αμέσως στη διαφορά στα 2s κάνοντας και ταχύτερο γύρο, με τις διαφορές να σταθεροποιούνται. Ο Leclerc ένιωθε την πίεση του Stroll και  Perez είχε πίσω του τους Ricciardo και Albon.

O Αυστραλός έβλεπε την ευκαιρία για βάθρο μπροστά και στον 15ο γύρο προσπέρασε τον Perez και ήταν αμέσως στο 1s από τον Stroll. O Καναδός στον επόμενο γύρο επιτέθηκε στον Leclerc αλλά δεν κατάφερε να περάσει, ενώ την ίδια στιγμή ο Vettel ανέβηκε 11ος.

Στον 18ο γύρο όμως είχαμε διπλό προσπέρασμα. Ο Stroll κατάφερε να περάσει τον Leclerc από την εξωτερική για την 3η θέση, ενώ ο Albon τον Perez για την 6η. Η καλύτερη γραμμή ήταν η εξωτερική, καθώς στην έξοδο υπάρχει καλύτερη επιτάχυνση. Ο Ricciardo «δάγκωσε αμέσως και στον επόμενο γύρο προσπέρασε για την 4η θέση τον Leclerc που έδειχνε σε εκείνο το σημείο σαν κινητό εμπόδιο στη πίστα.

Ο Μονεγάσκος βλέποντας τους αντιπάλους του να τον περνάνε ένας προς έναν, μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών στη hard γόμα στον 21ο γύρο και βγήκε στην τελευταία θέση.

Στους επόμενους γύρους, η διαφορά στη κορυφή ήταν σταθερή στα 2s, ενώ ο Ricciardo είχε μπει στο DRS του Stroll. O Perez είχε χάσει ρυθμό και κινδύνευε από τον Norris, ενώ ο Russell είχε αφήσει τον Vettel 2.5s πίσω του στην 9η θέση.

H Renault έφερε τον οδηγό της για αλλαγή ελαστικών στη medium γόμα και την ίδια στιγμή ο Norris προσπέρασε τον Perez και ήταν πλέον στην 5η θέση. Ο Raikkonen είχε ένα καταστροφικό pit-stop και ο Bottas ζήτησε διαφορετικέ ελαστικά από τον Hamilton στην δική του στάση. Perez, Vettel και Grosjean ακολούθησαν, με την McLaren να απαντά στην Racing Point. O Perez ανέκτησε τη θέση του από τον Norris και ήταν μπροστά από τον Leclerc. Η στρατηγική της Renault δούλεψε εξαιρετικά με τον Ricciardo πλέον μπροστά από τον Stroll και ο Albon έμεινε έξω.

Ο Bottas αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός αριστερά ελαστικό και η διαφορά ήταν στα 7s και μπήκε στον 31ο γύρο. Ο Hamilton ακολούθησε έναν γύρο μετά και μαζί του έσπευσε και ο Albon που πέρασε στην medium γόμα και έδινε μάχη πλέον για το βάθρο με τους Ricciardo και Stroll.

Στους επόμενους γύρους, είδαμε πολύ ενδιαφέροντα γυρολόγια. Ο Bottas έκανε ταχύτερο γύρο και είχε τη διαφορά στα 6.5s από τον Hamilton. Πίσω όμως είχε ξεκινήσει η μάχη για το βάθρο. Ο Ricciardo έβλεπε πλέον τον Stroll στο 1.5s και τον Albon άλλα 2.1s πίσω. O Leclerc μπήκε για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και βγήκε στην 11η θέση πίσω από τον Vettel που δεν μπορούσε να πιάσει τον Russell για την 9η θέση πλέον.

Όμως όσο έδιναν τη μάχη τους, ο Stroll είχε μια τρομερή έξοδο στην Arrabiata 2 και διέλυσε το μονοθέσιό του στον 42ο γύρο. Η RP20 διαλύθηκε και το SC βγήκε για ακόμα μια φορά. Όπως φάνηκε από την επανάληψη, ο Καναδός είχε κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό του και έχασε τον έλεγχο.

Όλοι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, με τις Mercedes να αλλάζουν στην medium γόμα. Ο Leclerc ήταν ο μοναδικός που δεν είχε μπει για φρέσκο σετ ελαστικών, όμως δεν ήταν τόσο άτυχος. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως πρέπει για δεύτερη φορά στον αγώνα να βγει η κόκκινη σημαία και σταμάτησε η δράση αμέσως.

Στον 46ο από τους 59 γύρους, η κατάταξη είχε: Hamilton, Bottas, Ricciardo, Albon, Perez, Norris, Kvyat, Leclerc, Russell, Vettel, Raikkonen και Grosjean.

Η συνέχιση του αγώνα, θα γινόταν και πάλι με εκκίνηση από στάση για ακόμα μια φορά σήμερα. Οι Raikkonen και Grosjean έπρεπε να πάρουν το γύρο τους πίσω και βγήκαν νωρίτερα στη πίστα. Όλοι οι οδηγοί άλλαξαν στη soft γόμα για τους τελευταίους γύρους.

Στην τρίτη εκκίνηση, ο Hamilton έκανε το τέλειο πέταγμα σε αντίθεση με τον Bottas. O Ricciardo ανέβηκε αμέσως στην 2η θέση και πίσω είδαμε πολλές μάχες. Ο Raikkonen πετάχτηκε στην 8η θέση από το πουθενά, όμως είχε 5 δευτερόλεπτα ποινής για είσοδο στα pit στο SC. O Grosjean είχε βρεθεί πίσω του, με τον Leclerc 10ο και ο Russell να είναι στην τελευταία θέση.

Ο Bottas δεν ήθελε να χάσει χρόνο και πέρασε στον επόμενο γύρο στην 2η θέση, ενώ ο Perez έχασε την ευκαιρία να περάσει τον Albon, έχοντας υπερστροφή στο μέσον της Τ1.

Στον 51ο γύρο όμως, ο Albon έκανε τη κίνηση με τη βοήθεια και του DRS από την εξωτερική στον Ricciardo. O Αυστραλός του άφησε άπλετο χώρο και ο οδηγός της Red Bull ήταν καθ’οδόν για το πρώτο βάθρο της καριέρας του.

H μάχη για τους βαθμούς ήταν μεγάλη, με τον Russell να μην είναι στα 5s από τον Raikkonen και πλησίαζε τον Vettel. Όμως δεν κατάφερε ποτέ να μπει στο DRS, με τον Raikkonen να μπορεί να καλύπτει και τον Vettel στα τελικά αποτελέσματα.

Ο Hamilton μπήκε στον τελευταίο γύρο κάνοντας τον ταχύτερο γύρο και έφτασε στην 90η του νίκη, μπροστά από τους Bottas και Albon, με τον Raikkonen να τερματίζει τελικά στην 9η θέση.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles