Ο Lewis Hamilton παρέμεινε ο ταχύτερος οδηγός στο Istanbul Park και στο FP2 του GP Τουρκίας, δείχνοντας πως είναι το σημείο αναφοράς προς ώρας. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:23.804, ακολουθούμενος από τους Charles Leclerc και Valtteri Bottas.
Ο καιρός, όπως και στην πρώτη περίοδο, ήταν αίθριος με τις θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος να μην αλλάζουν ιδιαίτερα (19 και 29 βαθμοί Κελσίου). Οι επιλογές ελαστικών στο ξεκίνημα ήταν, ξανά, διαφορετικές. Η πλειοψηφία ήταν μοιρασμένη ανάμεσα στα medium και hard ελαστικά, ενώ οι Alpine και ο Sainz βγήκαν με τη soft γόμα.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Τα πρώτα 10 λεπτά είχαν αρκετές εναλλαγές στην κατάταξη. Μόλις ολοκληρώθηκαν, ο Sergio Perez ήταν πρώτος με χρόνο 1:24.985, πίσω του για 0,001s (!) ο Lewis Hamilton και στην 3η θέση ο Leclerc στα 0,036s πίσω του. Η μάχη στην κορυφή ήταν μεγάλη, η πρώτη 3αδα ήταν με τα medium ελαστικά. Λίγο αργότερα, ο Leclerc έκανε τον ταχύτερο χρόνο με 1:24.102, ήταν ήδη ταχύτερος από τον πρώτο χρόνο του FP1. Ταυτόχρονα, ο Bottas έκανε ακριβώς ίδιο χρόνο με τον Hamilton με ακρίβεια χιλιοστών του δευτερολέπτου. Ο Max Verstappen ήταν και αυτός πολύ κοντά τους, όμως βρισκόταν πίσω τους στην 5η θέση.
Ο Lando Norris ανέβηκε, προσωρινά, στη 2η θέση με τα hard ελαστικά, ενώ οι υπόλοιποι στην κορυφή ήταν με medium ελαστικά. Λίγο μετά, απάντησαν και οι Mercedes, με τους Hamilton και Bottas να ανεβαίνουν στις θέσεις 2 και 3, πλησιάζοντας την κορυφή. Σταδιακά, άρχισαν οι οδηγοί να αλλάζουν σε soft ελαστικά, ενώ ταυτόχρονα η πίστα αποκτούσε πρόσφυση. Αυτό ήταν σημάδι ότι θα πέσουν οι χρόνοι.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.
Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην κορυφή με χρόνο 1:23.840, όντας ο πρώτος οδηγός που κατεβαίνει το 1:24 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Sergio Perez ανέβηκε στην 3η θέση, ενώ ο Verstappen παρέμεινε στην 5η αν και βελτίωσε το χρόνο του. Ο Bottas βελτίωσε και αυτός και πήρε την 3η θέση από τον Perez. Ο Hamilton κατέβασε ξανά τον χρόνο του για 0,036s, ενώ ο Leclerc από τους πρωτοπόρους δεν είχε σημειώσει ακόμα χρόνο. Όταν το έπραξε, ο Μονεγάσκος βελτίωσε, αλλά έμεινε πίσω από τον Βρετανό κατά 0,166s. Η πρώτη 10αδα, λοιπόν, είχε στην κορυφή τους Hamilton, Leclerc και Bottas. Πίσω τους ήταν οι δύο Red Bull, στην 6η θέση ο Norris, οι Alpine στις θέσεις 7 και 8 με τους Gasly και Giovinazzi στο τέλος της δεκάδας.
Στο τελευταίο 15λεπτο δεν είχαμε σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη, με τους οδηγούς να εκτελούν τις προσομοιώσεις αγώνα, η πλειοψηφία αυτών με τα medium ελαστικά. Το μόνο “αξιοσημείωτο” ήταν μία έξοδος του Gasly βγαίνοντας από τη στροφή 6, καθώς και λάθη από Mazepin στη στροφή 8 και Latifi στις στροφές 9 και 10.
Στην κορυφή, επομένως, παρέμεινε ο Lewis Hamilton με χρόνο 1:23.804, πίσω του ήταν ο Leclerc με διαφορά 0,166s, οι μόνοι που βρέθηκαν κάτω από το 1:24. Πίσω τους ήταν ο Bottas στα 0,4s από την κορυφή και στην 5αδα οι Perez και Verstappen, με διαφορά 0,5s και 0,6s αντίστοιχα από τον Hamilton. Στα 0,7s ήταν ο Norris στην 7η θέση, στις θέσεις 8 και 9 οι Alonso και Ocon στα 0,8s και τη 10αδα συμπλήρωσαν οι Gasly και Giovinazzi λίγο κάτω από 1s από τον Βρετανό.
Ο Yuki Tsunoda βρέθηκε στην 11η θέση, ο Carlos Sainz στη 12η, ακολουθούμενοι από τους Stroll και Ricciardo. Στις θέσεις 15 και 16 ήταν οι Raikkonen και Vettel, ενώ τις τελευταίες θέσεις κατέλαβαν οι Williams των Latifi και Russell και οι Haas των Schumacher και Mazepin.