GP Βελγίου FP1: Kimi με… άγριες διαθέσεις

Ο Kimi Raikkonen ήταν αυτός που ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το GP Βελγίου γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Ο Φινλανδός έγραψε στα τελευταία 10 λεπτά της διαδικασίας το 1:45.502 και βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων στο FP1. O Raikkonen έκανε χρόνο με την ultra-soft, ενώ στην 2η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton με την soft γόμα. Εντυπωσιακός ο Βρετανός, με την Mercedes να δείχνει από νωρίς γρήγορη. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Sebastian Vettel, ο οποίος ήταν 0.145s πιο αργός από τον teammate του.

Ακολούθησαν οι δύο Red Bull, ενώ και ο Bottas έκανε τον ταχύτερο χρόνο του με την soft γόμα. Best of the rest o Carlos Sainz, ενώ θετική εμφάνιση από τις McLaren. Ο Vandoorne ήταν 10oς και ο Alonso 13ος.

Με την έναρξη του FP1, οι Vandoorne, Ericsson, Magnussen & Kvyat, μπήκαν αμέσως στη πίστα. Οι οδηγοί της McLaren και της Sauber είχαν τοποθετημένο το Halo στο μονοθέσιό τους, σε μια σειρά δοκιμών που πραγματοποιούν οι ομάδες ενόψει 2018. Το ίδιο έκανε και η Mercedes στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton.

Στα πρώτα λεπτά, είδαμε και τις τρεις διαφορετικές γόμες ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες αυτό το τριήμερο.

Η δράση επέστρεψε για τα καλά, όπως και τα προβλήματα για την McLaren και την Honda. Ούτε 5 λεπτά δεν είχαν συμπληρωθεί και η μονάδα ισχύος του Fernando Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα. Ο Ισπανός επέστρεψε στα pit, με τους μηχανικούς να επιστρέφουν στη παλιά καλή ρουτίνα.

Μετά από λίγα λεπτά ησυχίας στη πίστα, είδαμε επιτέλους τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο. Ο Esteban Ocon με την Force India έγραψε το 1:48.962 με την super-soft γόμα ελαστικών. Όμως η δράση δεν συνεχίστηκε για πολύ.

Ο Felipe Massa είχε έξοδο πατώντας άτσαλα σε kerb, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στις μπαριέρες και να καταστρέψει το μονοθέσιό του. Η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου.

Έπειτα από μερικά λεπτά, η δράση συνεχίστηκε με τους περισσότερους οδηγούς να βγαίνουν στη πίστα για να γράψουν χρόνους και να δοκιμάσουν ρυθμίσεις.

Ο Hamilton με την super-soft έγραψε το 1:47.410 και ήταν στη 1η θέση, ενώ ο Ricciardo ήταν στη 2η θέση, με τον teammate του στην 3η. Και οι δύο Red Bull είχαν την ultra-soft γόμα, ενώ οι δύο Ferrari είχαν χωρίσει τη στρατηγική. Ο Raikkonen είχε την super-soft και ο Vettel την soft.

Οι οδηγοί κατέβαζαν συνεχώς τους χρόνους, με τον Lewis Hamilton να είναι αυτός που παρέμεινε στη κορυφή, έπειτα από μία σειρά γρήγορων γύρων. Ο Βρετανός βελτίωσε τον χρόνο στο 1:46.439. O Ricciardo ήταν και πάλι στη 2η θέση, 0.217 πίσω του, ενώ ο Valtteri Bottas ήταν στη 3η, λίγο μπροστά από τον Raikkonen. O Vettel ήταν με την soft γόμα στην 6η θέση, πάνω από 1s πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο.

Οι περισσότεροι οδηγοί, επέστρεψαν έπειτα στα pit, καθώς οι μηχανικοί έπρεπε να εξετάσουν τη τηλεμετρία και να κάνουν τις όποιες απαραίτητες αλλαγές στο στήσιμο των μονοθεσίων. Εντυπωσιακή ήταν η διαφορά των 6 πρώτων με τους υπόλοιπους, ενώ η 10η θέση του Stoffel Vandoorne ήταν ικανοποιητική σε εκείνο το σημείο.

Μπαίνοντας στο τελευταίο ημίωρο της διαδικασίας, ο Ocon έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο με την soft γόμα για να ξεπεράσει τον Vettel, ενώ ο Sainz με την ultra-soft ανέβηκε 6ος. Την ίδια στιγμή, ο Ricciardo βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο και πάλι όμως με την ultra-soft, παραμένοντας 2ος.

Ο Bottas όμως, με την soft γόμα, κινήθηκε ταχύτερα όλων και με το 1:46.424 ανέβηκε 1ος. Όμως, ο Φινλανδός το παράκανε στον επόμενο γύρο του, έχοντας έξοδο στο τέλος του δεύτερου sector της πίστα, ακουμπώντας μάλιστα ελάχιστα στον τοίχο. Ευτυχώς για τον ίδιο, κατάφερε να επιστρέψει στη πίστα κι έπειτα στα pit.

O Hamilton όμως, ήταν σε απίστευτο ρυθμό σχετικά με τους προηγούμενους γύρους και έγραψε το 1:45.555, 0.8s ταχύτερα από τον teammate του με την ίδια γόμα. Ο Ricciardo έσπασε το 1-2 των ασημί μονοθεσίων, αλλά ήταν 0.797s πιο αργός από τον Βρετανό. Ο Verstappen στη συνέχεια ανέβηκε στην 2η θέση, όμως ήταν στο ίδιο δέκατο με τον teammate του.

Οι δύο Ferrari ήταν στα pit, με τον Raikkonen 1.3s πίσω, ενώ ο Vettel 2.3s πίσω από τον Hamilton.

Τελικά, ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, μπήκε στη πίστα με την ultra-soft γόμα για να κάνει γρήγορο πέρασμα. Πράγματι, ο Vettel ήταν γρήγορος, αλλά ήταν 0.092s πίσω από τον Hamilton στον πρώτο του γύρο.

Στις πιο πίσω θέσεις, οι ανακατατάξεις ήταν αρκετές. Ωστόσο ξεχώρισε η 10η θέση του Vandoorne, με τον teammate του να είναι στη 13η θέση. Ανάμεσα στις δύο McLaren ήταν οι δύο Renault.

Ενώ οι περισσότεροι οδηγοί είχαν μπει σε διαδικασία γύρων με πολλά καύσιμα, ο Kimi Raikkonen έβαλε την ultra-soft και πήγε για γρήγορο χρόνο. Ο Φινλανδός έγραψε το 1:45.502 και για λίγα χιλιοστά ανέβηκε στην 1η θέση και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

Μπορεί να ήταν ταχύτερη η Ferrari, όμως η Mercedes έκανε χρόνο με δύο σκαλοπάτια πιο αργή γόμα.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...