Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στον αγώνα για το GP Βελγίου στη πίστα του Spa-Francorchamps, κάνοντας ακόμα μία επίδειξη δύναμης στο 2020.
Ο Βρετανός ξεκίνησε εντυπωσιακά τον αγώνα και άνοιξε τη διαφορά από τους αντιπάλους του. Έχοντας τον απόλυτο έλεγχο, είχε τη διαφορά εκεί που την ήθελε, πίεσε όταν έπρεπε, δεν άφησε το SC να τον επηρεάσει και έφτασε στην 89η νίκη της καριέρας του και τέταρτη στη συγκεκριμένη πίστα. Αυτή ήταν η πέμπτη φετινή του νίκη και πλέον είναι δύο πίσω από τον Michael Schumacher, τον οποίο αναμένεται να τον φτάσει και σε Πρωταθλήματα στο τέλος της σεζόν.
Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas, o οποίος έκανε το καλύτερο που μπορούσε, όμως σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε να πιάσει τα επίπεδα του teammate του, όμως πήρε 18 βαθμούς και μένει θεωρητικά ζωντανός στην υπόθεση Τίτλος. Ο Max Verstappen έκλεισε το βάθρο των νικητών, κάνοντας αυτό που κάνει όλη τη σεζόν, να κρατά σε εγρήγορση τις Mercedes, δίχως όμως να έχει την απόλυτη ταχύτητα να τις φτάσει. Όσες φορές πλησίαζε, έχανε στον επόμενο τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο και πρέπει με την 3η θέση να είναι ικανοποιημένος.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 30 Αυγούστου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο Daniel Ricciardo έκανε έναν καθαρό αγώνα και πήρε την 4η θέση και έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο. Η απόλυτη ταχύτητα δεν ήταν εκεί, αλλά η διαχείριση ελαστικών που έκανε τον έφερε κοντά στον Verstappen με το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Esteban Ocon με ένα πολύ όμορφο προσπέρασμα πήρε μια μεγάλη 5η θέση και πολλούς βαθμούς για την Renault στο Πρωτάθλημα και άφησε πίσω του τον Alex Albon, o oποίος δεν είχε την ιδανική στρατηγική, αλλά η απόδοσή του ήταν ξανά μέτρια και δεν έδειξε σημάδια πως μπορεί να παίρνει έστω και την 4η θέση με άνεση.
Ο Lando Norris είχε ένα πολύ καλό τελείωμα στον αγώνα, φτάνοντας στην 7η θέση και πήρε πολύ καλούς βαθμούς για την McLaren σε έναν αγώνα όπου είδε μόλις ένα μονοθέσιό της να παίρνει εκκίνηση. Ο Pierre Gasly έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και πάλι για να πάρει την 8η θέση στα τελικά αποτελέσματα, ενώ οι Lance Stroll και Sergio Perez έκλεισαν τη βαθμολογούμενη 10άδα.
Απογοήτευση για τις δύο Ferrari, καθώς ο Sebastian Vettel τερμάτισε μόλις στην 13η θέση, ενώ ο Charles Leclerc στην 14η με ένα παραπάνω pit-stop, σε έναν αγώνα που θα ήθελαν να ξεχάσουν. Ο Kimi Raikkonen πήρε ένα καλό αποτέλεσμα με την 12η θέση, ενώ ο teammate του έκανε το λάθος και έστειλε το μονοθέσιο στον τοίχο.
Ο Αγώνας του GP Βελγίου
Στον αναγνωριστικό γύρο, ο Sainz αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του και επέστρεψε στο γκαράζ. Από τη τηλεμετρία οι μηχανικοί είδαν πως αστόχησε η ανάρτηση και δεν θα πάρει εκκίνηση στον αγώνα.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton δεν έκανε το τέλειο πέταγμα, αλλά κράτησε την πρωτοπορία και κανένας δεν αντιμετώπισε πρόβλημα στην στροφή 1. Ο Leclerc είχε κάνει απίστευτη εκκίνηση και είχε βρεθεί μπροστά από τον Norris. Μπροστά, ο Hamilton έδινε slipstream στον Bottas, ενώ ο Ricciardo βρήκε την ευκαιρία να περάσει στην 3η θέση, όμως ο Verstappen αντιστάθηκε και κρατήθηκε μπροστά. Ο Leclerc πίσω ήταν φοβερός και προσπέρασε και τον Perez για την 8η θέση, ενώ χαμένοι ήταν και ο Albon πίσω από τον Ocon, o Norris εκτός βαθμών και ο Russell που ήταν 17ος.
Ο Gasly έκανε δύο εντυπωσιακούς γύρους περνώντας τον Perez στην Eau Rouge και μετά από λίγο τον Perez και ήταν πλέον 8ος. Ο Leclerc έχανε τη μία θέση μετά την άλλη και στον έκτο γύρο είχε πέσει πίσω από την McLaren έχοντας πολύ κακή τελική.
Μπροστά, ο Hamilton είχε τον ταχύτερο γύρο και τη διαφορά στο 1.7s από τον Bottas, με τον Verstappen να είναι στα 4.6s και να μην δείχνει για την ώρα πως μπορεί να ανταγωνιστεί τις Mercedes. O Ricciardo είχε ήδη πέσει 10s πίσω από τον Hamilton στον 7ο γύρο, ενώ ο Kvyat πέρασε εύκολα τον Leclerc που είχε πλέον πίσω του τον Vettel.
Στον 10ο γύρο όμως, ο Giovinazzi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην έξοδο της στροφής 13. Ο Ιταλός έπεσε με δύναμη στον τοίχο και ο Russell όπως ακολουθούσε είδε έναν τροχό να έρχεται πάνω του, δεν πρόλαβε να τον αποφύγει και έπεσε επίσης στον τοίχο. Η πίστα γέμισε συντρίμμια και κομμάτια από ανθρακονήματα, με πολλά μονοθέσια να περνάνε από πάνω. Το Safety Car βγήκε αμέσως και ο Leclerc μπήκε για αλλαγή ελαστικών μαζί με τον Raikkonen.
Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν όλοι οι οδηγοί, με την Mercedes να βγάζει για λίγο τον Bottas μπροστά από τον Verstappen, διατηρώντας το 1-2, ενώ ο Albon πέρασε τον Ocon, ο οποίος καθυστέρησε γιατί είχε μπροστά τον Ricciardo που άλλαζε ελαστικά. Οι Gasly και Perez ήταν τα μοναδικά μονοθέσια που δεν άλλαξαν ελαστικά. H κατάταξη είχε ως εξής: Hamilton, Bottas, Verstappen, Gasly, Perez, Ricciardo, Albon, Ocon, Stroll και Norris, με τον Albon να είναι στη medium από όσους έκαναν pit-stop.
Το SC αποχώρησε στον 14ο γύρο, με τον Hamilton Να ανοίγει αμέσως τη διαφορά και ως έκπληξη καμία θέση δεν άλλαξε μετά και την ευθεία Kemmel. O Hamilton έκανε αμέσως ταχύτερο γύρο και έβγαλε εκτός DRS τον Bottas. Oι Ricciardo και Albon προσπέρασαν τον Perez, o οποίος μπήκε για αλλαγή ελαστικών, βγαίνοντας τελευταίος και αυτό επέτρεψε στις διαφορές να ανοίξουν. Οι δύο Ferrari έδωσαν μια πολύ μεγάλη μάχη, με τους δύο να έρχονται δίπλα δίπλα και για χιλιοστά δεν ακούμπησαν.
Μπαίνοντας στον 25ο γύρο, ο Hamilton ανέκτησε τον ταχύτερο γύρο και είχε πλέον 4s διαφορά από τον Bottas. O Gasly άρχισε να χάνει θέσεις, ενώ η Ferrari έφερε για αλλαγή ελαστικών στη medium γόμα τον Leclerc κάνοντας επιπλέον αλλαγές στην υδραυλική πίεση. Ο Gasly μπήκε επιτέλους για αλλαγή στον 27ο γύρο και μέχρι τον 30ο, είχε ανέβει στην 13η θέση, ενώ ο Perez ήταν 11ος και απειλούσε τον Raikkonen μπροστά του. Αμφότεροι έκαναν επιπλέον προσπεράσματα και κοιτούσαν πλέον για καλούς βαθμούς.
Μπροστά οι Mercedes στον 34ο γύρο είχαν ανοίξει διαφορά από τον Verstappen ώστε να καλύψουν πιθανό undercut, ενώ ο Norris ήταν κοντά στο DRS του Stroll. Οι Perez και Gasly μπήκαν στη 10άδα, ενώ την ίδια στιγμή ο Norris πέρασε με το DRS τον Stroll για την 7η θέση. Ο Ocon είχε πλέον στο 1.3s μπροστά του τον Albon και ήταν κοντά στο DRS.
Οι Mercedes είχαν θέματα με τα ελαστικά τους, καθώς και οι δύο οδηγοί της έχασαν τα φρένα στο Bus Stop, αλλά η διαφορά ήταν στα 6.8s. Από τη μεριά του, ο Verstappen δεν μπορούσε να μπει για αλλαγή ελαστικών, καθώς θα έβγαινε αρκετά πίσω από τον Ricciardo. Σε αλλαγές θέσεων, ο Gasly προσπέρασε τον Perez για την 9η θέση και ο Leclerc πάλευε με τον Grosjean για την 14η.
Στον 42ο γύρο, ο Albon είχε στα 0.8s τον Ocon, o οποίος είχε στα 0.8s τον Albon. O Γάλλος επιτέθηκε αλλά είχε την εξωτερική μετά την ευθεία Kemmel αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Ο Hamilton μπήκε στον τελευταίο γύρο και είχε διαφορά 7.4s από τον Bottas. O Ocon είχε το DRS, είχε τη διαφορά και με μια όμορφη κίνηση από την εξωτερική έκανε το προσπέρασμα και πήρε την 5η θέση.
Ο Hamilton έκανε τα ελαστικά του να αντέξουν και πήρε την 89η νίκη της καριέρας του και μπορεί στους δύο επόμενους αγώνες να πιάσει στη κορυφή τον Michael Schumacher. O Bottas έκανε το 1-2 για την Mercedes, με τον Ricciardo να κάνει τον ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο, με μια πολύ καλή εμφάνιση.