spot_img

Η Ferrari έχασε ισχύ λόγω διευκρινήσεων των κανονισμών

Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, αποκάλυψε πως οι Τεχνικές Ντιρεκτίβες τον τελευταίο χρόνο είχαν αρκετά μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήριου συνόλου της.

Οι Ιταλοί ήταν στο στόχαστρο των αντίπαλων κατασκευαστών το 2019, όταν και υπήρξε έρευνα από την FiA σχετικά με τη νομιμότητα της κινητήριας μονάδας της. Στο GP των Η.Π.Α. η Παγκόσμια Ομοσπονδία εξέδωσε ορισμένες Τεχνικές Ντιρεκτίβες με τις οποίες απαντούσε σε ερωτήσεις της Red Bull σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να λειτουργεί μια κινητήρια μονάδα.

Οι Τεχνικές Ντιρεκτίβες από την FiA έρχονται για να ξεκαθαρίσουν τι ισχύει με τους τεχνικούς κανονισμούς οι οποίοι μπορεί να είναι είτε ελαστικοί, είτε δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λειτουργίες. Αυτό ωθεί τις ομάδες, πολλές φορές μέσα σε μια σεζόν να κάνουν ερωτήσεις στην FiA, η οποία εκδίδει τις Τεχνικές Ντιρεκτίβες, οι οποίες όμως δεν γίνονται πάντα γνωστές.

Το 2020 η Ferrari εμφανίστηκε με την SF1000-H και από τον χειμώνα η απόδοση του κινητήρα δεν ήταν ικανοποιητική, κάτι που επιβεβαιώθηκε στους δύο πρώτους αγώνες στο Red Bull Ring. Τώρα, ο Binotto μιλάει για την απώλεια ισχύος της Ferrari, η οποία όπως και οι άλλοι κατασκευαστές προσαρμόζονται ανάλογα με το τι υποδεικνύουν οι Ντιρεκτίβες αυτές.

Νομίζω πως οι κανονισμοί είναι πολύ δύσκολοι και περίπλοκοι. Νομίζω πως υπάρχουν τομείς στους κανονισμούς που χρειάζονται ακόμα διευκρινήσεις. Είναι μια υπάρχουσα διαδικασία η οποία υπήρχε και στο παρελθόν και θα υπάρχει και στο μέλλον. Από το 2019 έχουν βγει πολλές Τεχνικές Ντιρεκτίβες οι οποίες ξεκαθαρίζουν ορισμένους τομείς των κανονισμών. Από τις Τεχνικές αυτές Ντιρεκτίβες προσαρμοζόμαστε. Και δεν είναι μόνο η Ferrari που το κάνει αυτό, αλλά κοιτώντας και τους άλλους κατασκευαστές, πιστεύω κι εκείνοι έπρεπε να προσαρμοστούν. Αλλά ως Ferrari έπρεπε να προσαρμοστούμε και ως αποτέλεσμα χάσαμε ορισμένη από την απόδοση που είχαμε. Πιστεύω πως τώρα έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για συγκεκριμένους τομείς των κανονισμών.

Στη συνέχεια, ο Binotto αποκάλυψε πως η Ferrari είχε ορισμένες αναβαθμίσεις για την κινητήρια μονάδα της που είχε προγραμματίσει να φέρει στο 2020, όμως το κλείσιμο των εργοστασίων της κόστισε αυτή την ευκαιρία. Οι κινητήριες μονάδες πλέον, δεν μπορούν να αναβαθμιστούν με τον ίδιο τρόπο όπως μέχρι το 2019 και αυτό σίγουρα δεν είναι υπέρ των Ιταλών.

Η Ferrari κατά τη διάρκεια του χειμώνα προχώρησε σε μυστική συμφωνία ανάμεσα στην ίδια και την FiA σχετικά με την έρευνα για την νομιμότητα της κινητήριας μονάδας της, κάτι που έκανε πολλές ομάδες να πάρουν στραβά την εξέλιξη αυτή.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν η Ferrari μπορέσει να βελτιώσει την κινητήρια μονάδα της μέχρι το 2022, όπου θα υπάρξει η μεγάλη αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles