Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου το νέο μονοθέσιο της Scuderia Ferrari, που θα παρουσιαστεί στις 14 Φεβρουαρίου, θα είναι ταχύτερο της F1-75 κατά ένα δευτερόλεπτο.
Η Scuderia Ferrari κατάφερε το 2022 να σχεδιάσει ένα από τα πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια της σεζόν. Στο ξεκίνημα του Πρωταθλήματος ήταν μια δυνατή απειλή απέναντι στην Red Bull Racing, η οποία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας. Η εικόνα των δυο βασικών διεκδικητών του τίτλου όμως άλλαξε κατά τη διάρκεια της σεζόν και η ιταλική ομάδα δεν μπόρεσε να απαντήσει στην ολοένα και πιο βελτιωμένη επίδοση της RB18 εντός πίστας.
Σε περίπου τρεις εβδομάδα η Ferrari θα κάνει την επίσημη παρουσίαση του νέου μονοθέσιο της ομάδας για το 2023, το project 675 όπως ονομάστηκε. Πρόσφατα σύμφωνα με πληροφορίες της ιταλικής ιστοσελίδας, Formu1a.uno, το νέο αγωνιστικό πακέτο της ομάδας θα είναι ταχύτερο της F1-75 κατά ένα δευτερόλεπτο βάση των δεδομένων του προσομοιωτή της Ferrari πίσω στην βάση τους στο Μαρανέλο.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #104 για τον κόσμο της Formula 1.
Η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας την περασμένη σεζόν, ενώ ειδικά μετά το δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος δεν κατάφεραν να φέρουν αναβαθμίσεις στο αγωνιστικό πακέτο της F1-75 και η Mercedes-AMG με την W13 E-Performance άρχισε να μειώνει απειλητικά τη διαφορά. Τώρα οι μηχανικοί της ομάδας στοχεύουν σ’ ένα μονοθέσιο που θα παλέψει ακόμα πιο σκληρά για τον τίτλο.
Οι αλλαγές στο πλαίσιο των Τεχνικών Κανονισμών για την ερχόμενη σεζόν έχει φέρει ακόμα περισσότερους στον σχεδιασμό των μονοθεσίων και σε συνδυασμό με «πάγωμα» στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος μέχρι και το 2026 τα περιθώρια για βελτίωση είναι περιορισμένα για τις ομάδες του grid. Όπως είναι λογικό, παραμένουν άκρως επιφυλακτικές για την παρουσία που θα έχουν εντός πίστας το 2023 και η κρίσιμη στιγμή θα είναι κατά τις χειμερινές δοκιμές στο Σακχίρ προς τα τέλη Φεβρουαρίου.
Βαθμολογούμε από το 1 έως το 10 τις ομάδες της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο εδώ.