spot_img

H ομάδα έκπληξη που διεκδικεί τους κινητήρες της Honda

Η Honda Racing φημολογείται πως θα συνεχίσει στη Formula 1 και το 2026, όπου θα υποδεχθούμε μια νέα γενιά κινητήρων, και είναι πολύ πιθανό να συνεργαστεί με την ομάδα της Aston Martin.

Η ιαπωνική εταιρία πίσω στο 2021 ανακοίνωσε πως θα αποχωρήσει από την Formula 1 μετά την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, ένα χρόνο νωρίτερα από την αρχική του συμφωνία με την Red Bull Racing. Ωστόσο, η Honda είχε δεσμευτεί πως θα παρείχε τεχνική υποστήριξη σε Red Bull Racing και Scuderia AlphaTauri στο τμήμα της πρώτης, το Red Bull Powertrains (RBPT), στον τομέα των μονάδων ισχύος. Το 2026 θα εφαρμοστούν νέοι τεχνικοί κανονισμοί που αφορούν αλλαγές στις μονάδες ισχύος και η Honda βρίσκεται ήδη προς αναζήτηση νέου συνεργάτη στο σπορ, καθώς οι φήμες θέλουν τη Red Bull Racing να συνεργάζεται με τη Ford.

Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσιεύσεις της ιστοσελίδας Motorsport.com υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η Honda να συνεργαστεί με την ομάδα της Aston Martin, μια από τις τρεις εναπομείναντες εναλλακτικές των ομάδων του grid μετά τις McLaren και Williams Racing. Η ομάδα του Lawrence Stroll προς το παρόν προμηθεύεται μονάδες ισχύος από την Mercedes-AMG, η ομάδα όμως έχει κάνει μεγάλα άλματα στην απόδοσή της στη φετινή σεζόν και η συνεργασία της με τη γερμανική ομάδα μακροπρόθεσμα μπορεί να μην αποδώσει το επιθυμητό όφελος.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #111 με την ανάλυση του Grand Prix Αυστραλίας. 

Βάση των κανονισμών, οι μονάδες ισχύος που προμηθεύονται οι ομάδες του grid από τον εκάστοτε κατασκευαστή δεν πρέπει να διαφέρουν σε κανένα απολύτως βαθμό μεταξύ τους. Καθώς όμως η κάθε ομάδα-προμηθευτής κατασκευάζει τον κινητήρα αποκλειστικά με βάση το σχεδιασμό του μονοθεσίου της, με στόχο να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του, αυτό δημιουργεί προβλήματα για τις υπόλοιπες ομάδες του grid των οποίων τα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων τους διαφέρουν σημαντικά. Χαρακτηριστικά, η Aston Martin αντιμετώπισε προβλήματα στο διάχυτη της AMR23, ο οποίος ταιριάζει περισσότερο στο zero side pods σχεδιασμό της W14 E-Performance.

Αν τελικά η Aston Martin διακόψει την συνεργασία της με την Mercedes θα πρέπει να κατασκευάσει η ίδια αρκετά τμήματα του μονοθεσίου, όπως για παράδειγμα το κιβώτιο ταχυτήτων γεγονός που θα αυξήσει τα έξοδα της ομάδας. Ένα επιπλέον πρόβλημα που προκύπτει, είναι πως η ομάδα θα πάψει να χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα πίσω στο εργοστάσιο της Mercedes.

Δείτε το Grand Prix Ιταλίας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles