Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η αίσθηση από το μονοθέσιό του μπορεί να βελτιωθεί, ώστε να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του στο GP Μ. Βρετανίας.
Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε πως το στήσιμο του μονοθεσίου δεν του ταίριαζε τόσο πολύ. Στο FP1 χρησιμοποίησε διαφορετικό στήσιμο από τον Valtteri Bottas, έχοντας περισσότερη αεροδυναμική αντίσταση από την πίσω αεροτομή. Έτσι, ο Hamilton είχε διαφορετική αίσθηση, ειδικά στις ευθείες που ήταν πολύ αργός. O καιρός θα παίξει μεγάλη σημασία, μιας και το στήσιμο ενός μονοθεσίου θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόδοση στο βρεγμένο.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο Lewis Hamilton είχε μία μέτρια Παρασκευή. Στο FP1 έμεινε 18ος, με τη γρήγορη προσπάθειά του να ανακόπτεται από το Nicholas Latifi. Στο FP2 ανέκαμψε και κατετάγη 3ος. Πιστεύει, πάντως, πως η ομάδα έχει αρκετή δουλειά για να βρει το ιδανικό στήσιμο για το Σάββατο.
Είναι μία σχετικά καλή ημέρα. Οι ελεύθερες δοκιμές είναι μικρές χρονικά όποτε δεν μπορούμε να μάθουμε πολλά στο χρόνο που διαθέτουμε. Επομένως προσπαθούμε να πορευτούμε όσο καλύτερα γίνεται. Ευτυχώς είχαμε ένα στεγνό FP2 όποτε ολοκληρώσαμε αρκετούς γύρους. Όμως, η αίσθηση του μονοθεσίου δεν ήταν πολύ καλή για εμένα. Θα δουλέψουμε στη διάρκεια της νύχτας και θα το διορθώσουμε.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.
Στη συνέχεια ρωτήθηκε για το πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί ισορροπία ανάμεσα στα διαφορετικά κομμάτια της πίστας. Ο Hamilton απαντά:
Είναι όντως απαιτητική πίστα στον τομέα της ισορροπίας. Το πρωί δοκιμάσαμε τη μία εκδοχή, μετά την άλλη. Αν είσαι γρήγορος στο πρώτο και τρίτο sector, θα είσαι πιο αργός στο δεύτερο και αντίστροφα. Το να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία είναι αρκετά δύσκολο. Και πάλι, όμως, είναι πολύ ωραία πίστα. Έχει αρκετές αναπηδήσεις πλέον στην Eau Rouge. Τοποθέτησαν καινούρια άσφαλτο και έχει αναπήδηση στην έξοδο της στροφής. Αυτό δεν υπήρχε παλαιότερα και πιέζεται παραπάνω η πλάτη μας.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο βροχής και πώς θα επηρεάσει την προσέγγισή τους ένας βρόχινος αγώνας, απάντησε:
Αν έχουμε βροχή πρέπει να έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη. Αν δεν είναι σωστή η πρόβλεψη όμως, θα έχουμε πρόβλημα στις ευθείες. Το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τις επιλογές μας στο στήσιμο του μονοθεσίου.
Ο Lewis Hamilton πηγαίνει στο GP Βελγίου με προβάδισμα 8 πόντων στο πρωτάθλημα οδηγών και θα ήθελε ν’ αυξήσει τη διαφορά του από το δεύτερο της κατάταξης Max Verstappen.
Δείτε το GP Αυστρίας για το eSports πρωτάθλημα F3 του iFL