spot_img

Horner: «Ο έλεγχος της FIA για το cost cap είναι σαν κολονοσκόπηση»

Με έναν τρομερό χαρακτηρισμό ο επικεφαλής της Red Bull Racing παρομοίασε τον τρόπο με τον οποίο η FIA κάνει ελέγχους στα εργοστάσια των ομάδων για το cost cap.

Η Red Bull Racing βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής της Formula 1, όταν επισημοποιήθηκε από την FIA πως ξεπέρασε το όριο δαπανών για το 2021. Η αυστριακή ομάδα δέχθηκε ποινή από την παγκόσμια ομοσπονδία, που αφορούσε μείωση κατά 10% του συνολικού χρόνου χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD, καθώς και πρόστιμο της τάξης 7 εκατομμυρίων δολαρίων. Η ποινή αφορούσε την περίοδο από τον Οκτώβριο του 2022 έως τον Οκτώβριο του 2023.

Η τιμωρία της έχει πλέον τελειώσει και οι μηχανικοί στο εργοστάσιο μπορούν να δουλέψουν σε πλήρεις ρυθμούς, όσο βέβαια το επιτρέπουν οι κανονισμοί. Για τη σεζόν του 2022, η αυστριακή ομάδα πέρασε από τους ελέγχους της FIA, οι οποίοι έγιναν ακόμη πιο αυστηροί.

Στο πλαίσιο του Grand Prix Μεξικού, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, ρωτήθηκε σχετικά την αστυνόμευση του ορίου δαπανών:

«Δεν έχουμε δει το πραγματικό αντίκτυπο ακόμα, διότι έχει περιορίσει την εξέλιξη που μπορούσαμε να κάνουμε εφέτος. Ευτυχώς είχαμε από την αρχή της σεζόν ένα καλό μονοθέσιο και εστιάσαμε το χρόνο εξέλιξής μας στο μονοθέσιο του 2024. Η διαδικασία αστυνόμευσης του cost cap εξελίσσεται. Οι κανονισμοί είναι πολύπλοκοι και φέτος ο βαθμός ελέγχου της FIA ήταν τρομερός από πλευράς αυστηρότητας. Το καλοκαίρι περάσαμε στο εργοστάσιο από… κολονοσκόπηση. Η FIA μαθαίνει επίσης από τους κανονισμούς και έχει εξελιχθεί πολύ η διαδικασία τους τελευταίους 12 μήνες. Επίσης, κάθε ομάδα έχει διαφορετική δομή και αυτό εντείνει την πολυπλοκότητα».

Μην χάσετε απόψε, Τρίτη 31/10 στις 21:00, την εκπομπή Slipstream #128 για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Μεξικού. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ. 

Επιπλέον ο Horner ρωτήθηκε σχετικά με την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2024. Ο Βρετανός θέλησε να εκμεταλλευτεί τη στιγμή και να στείλει μήνυμα προς τους αντιπάλους της Red Bull Racing.

«Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα έχουμε προσθέσει ελάχιστη απόδοση στο μονοθέσιό μας. Με τους περιορισμούς που έχουμε, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε το χρόνο στη σήραγγα για το μονοθέσιο του 2024 – την RB20. Έτσι δεν εξελίξαμε την RB19. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα εφαρμόσουμε του χρόνου μαθήματα που έχουμε πάρει εφέτος».

Ακούστε/δείτε την εκπομπή Slipstream #127 για τον κόσμο της Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Κατάρ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles