spot_img

Η Alpine πληρώνει το ρίσκο της με το φετινό κινητήρα

Σύμφωνα με δηλώσεις του Τεχνικού Διευθυντή της Alpine, Pat Fry, η επιθετική προσέγγιση που ακολούθησε η Renault με τη μονάδα ισχύος είχε κάποια λάθη, τα οποία πληρώνει η γαλλική ομάδα.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, λίγο πριν τις αρχές των χειμερινών δοκιμών της Formula 1, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpine, Laurent Rossi, είχε αναφερθεί στο πλάνο της Renault για τη μονάδα ισχύος του 2022. Ο Γάλλος δήλωσε χαρακτηριστικά πως με το project αυτό θα εξερευνούσαν το όρια στον τομέα της απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα, είχε δηλώσει την ξεκάθαρη προτεραιότητα που έθεσαν.

«Θα προτιμούσα να έχω μία μονάδα ισχύος για την οποία μπορώ να είμαι σίγουρος πως η μέγιστη απόδοση έχει προσεγγιστεί, παρά να είμαι άνετος με μία αξιόπιστη μονάδα ισχύος, η οποία δεν αποδίδει».

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream #99 με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας. Βρείτε το link με ένα μόνο κλικ εδώ.

Μετά από 17 αγώνες τη φετινή σεζόν, η Alpine έχει πληρώσει και με το παραπάνω το ρίσκο που πήρε με τη μονάδα ισχύος της. Ο Fernando Alonso ήδη είχε δύο φορές ποινές θέσεων στη σειρά εκκίνησης ενός αγώνα, κάτι που θα επαναληφθεί στο προσεχές μέλλον, λόγω της εγκατάλειψής του στο GP Σιγκαπούρης. Ο Τεχνικός Διευθυντής της Alpine, Pat Fry, μίλησε στην ιστοσελίδα motorsport.com για τη μονάδα ισχύος.

«Υπάρχουν πάντα κάποιες αρχικές δυσκολίες. Προφανώς αλλάξαμε πολλά πράγματα αυτή τη χρονιά. Είμαστε πολύ καλύτερα σε ό,τι αφορά την απόδοση, σε σύγκριση με τα όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια, στην πραγματικότητα. Έχει πραγματοποιηθεί καταπληκτική δουλειά φέτος, όμως όλα έγιναν γνωρίζοντας πως θα κυνηγήσουμε την απόδοση και θα επιδιορθώσουμε την αξιοπιστία. Νομίζω πως αυτός είναι ένας θαρραλέος τρόπος για να κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός. Κάθε λίγο όλο κάνουμε κάποια λάθη, όπως όλος ο κόσμος».

Ο Pat Fry αναφέρθηκε στα ζητήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν οι Alonso και Ocon στο GP Σιγκαπούρης.

«Ήταν διαφορετικά προβλήματα. Οι μονάδες ισχύος επέστρεψαν (στο εργοστάσιο) την Τρίτη το μεσημέρι και εξετάστηκαν, προκειμένου να κατανοήσουμε τι συμβαίνει. Τα ζητήματα είναι σχετικά νέα, θα έλεγα. Χρειάζεται να τα εντοπίσουμε και, μέχρι να ανακαλύψουμε τη «ρίζα» του προβλήματος, δεν είμαστε αρκετά σίγουροι. Συνεπώς, οφείλουμε να κάνουμε μία κατάλληλη ανάλυση».

Μετά την εγκατάλειψη στο GP Σιγκαπούρης, ο Fernando Alonso αναμένεται να δεχθεί μία ακόμα ποινή θέσεων στη σειρά εκκίνησης μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν, όπως δήλωσε ο ίδιος στη συνέντευξη τύπου πριν την έναρξη του τριημέρου στην πίστα της Suzuka.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Σιγκαπούρης.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles