Η F1 αρνείται πως θα καθυστερήσουν τα μονοθέσια του 2022

Σε επίσημη τοποθέτησή της, η F1 διέψευσε δημοσιεύματα που θέλουν τα νέα μονοθέσια και τους Τεχνικούς Κανονισμούς να μην έρχονται το 2022.

Όπως είναι γνωστό, η πανδημία του ιού Covid-19 έφερε πολλές σημαντικές αλλαγές στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στην F1 συγκεκριμένα δεν θα τεθούν σε εφαρμογή τεχνικοί κανονισμοί, οι οποίοι θα άλλαζαν σημαντικά την εμφάνιση των μονοθεσίων. Οι νέοι αυτοί κανονισμοί πήραν παράταση, έπειτα από σχετική συμφωνία των ομάδων. Η πανδημία του Covid-19 ήταν ο βασικός λόγος της απόφασης, όπως και η δυσχερής οικονομική θέση ορισμένων ομάδων.

Διαβάστε επίσης: Binotto: «Ο Leclerc μπορεί να κοντράρει τον Hamilton»

Σύμφωνα με δημοσίευμα στον ιταλικό Τύπο τις τελευταίες μέρες, πιθανολογείται η παράταση αυτή να επεκταθεί και το 2022. Άμεσα όμως, οι παράγοντες τις F1 τόνισαν την μη εγκυρότητα των πηγών αυτών.

Οι φήμες σχετικά με καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου πλαισίου κανονισμών το 2022 είναι ψευδείς και δεν έχει γίνει καμία συζήτηση για το θέμα αυτό. Οι νέοι κανονισμοί έχουν διαμορφωθεί, έτσι ώστε να βελτιωθεί ο ανταγωνισμός εντός πίστας και το κοινό να απολαμβάνει αγώνες με περισσότερο ενδιαφέρον. Σε συνδυασμό με τους οικονομικούς περιορισμούς, ο κόσμος της F1 θα βελτιωθεί και θα δημιουργηθεί ένα πιο υγιές και δυνατό επιχειρησιακό μοντέλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με συζήτηση για τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Το Budget Cap, που θα τεθεί σε εφαρμογή αυτή τη σεζόν, αρχικά είχε συμφωνηθεί στα 145 εκατομμύρια δολάρια βάση 21 αγώνων της σεζόν. Το ποσό αυτό αργότερα ανέβηκε στα 147.4 εκατομμύρια δολάρια για το 2021. Με κάθε αγώνα πέραν των 21, το budget cap αυξάνεται κατά 1.2 εκατομμύρια.

Στο πλαίσιο αυτό τα φετινά μονοθέσια θα διατηρήσουν πολλά από τα ήδη υπάρχοντα χαρακτηριστικά, καθώς δεν θα υπάρχει οικονομικό περιθώριο για βελτιώσεις. Παράλληλα όμως, αυτή τη χρονιά οι ομάδες έχουν και επίσημα την δυνατότητα να αναπτύξουν την αεροδυναμική των μονοθεσίων ενόψει 2022.

Το 2020, οι ομάδες συμφώνησαν ομόφωνα μην υπάρξει εξέλιξη των νέων μονοθεσίων στο CFD ή την αεροδυναμική σήραγγα. Τα μονοθέσια της F1 το 2022 αναμένεται να διαφέρουν εντελώς σε σχέση με τα τωρινά.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Δείτε το μεγάλο φινάλε του eSports Πρωταθλήματος του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Η Red Bull έκανε λάθος που δεν «έκλεισε» τον Vettel

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, παραδέχθηκε πως ήταν λανθασμένη απόφαση της ομάδας να απορρίψει τον Sebastian Vettel.

WRC 2021: Παρουσίαση Toyota Gazoo Racing

Η έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) για το 2021 πλησιάζει και ήρθε η ώρα να δούμε την δεύτερη ομάδα, την Toyota.

Σαν σήμερα, 19 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Red Bull έκανε λάθος που δεν «έκλεισε» τον Vettel

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, παραδέχθηκε πως ήταν λανθασμένη απόφαση της ομάδας να απορρίψει τον Sebastian Vettel.

WRC 2021: Παρουσίαση Toyota Gazoo Racing

Η έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) για το 2021 πλησιάζει και ήρθε η ώρα να δούμε την δεύτερη ομάδα, την Toyota.

Σαν σήμερα, 19 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Η Red Bull και το σχεδιαστικό δίλημμα του high-rake

Η Red Bull αποτελεί τη μοναδική πηγή ουσιαστικού ανταγωνισμού για τη Mercedes, έχοντας δοκιμάσει διάφορα “τερτίπια” ώστε να την πλησιάσει.

F1: Πέντε αλλαγές που θα δούμε το 2021

Το 2021 είναι πλέον εδώ, με τις ομάδες της F1 να προετοιμάζονται για τις αλλαγές οι οποίες έρχονται μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.