Αποκάλυψη για το Toyota GR010 Hypercar (gallery)

Η Toyota αποκάλυψε το εντυπωσιακό GR010 Hypercar, με το οποίο θα αγωνιστεί στο WEC τη νέα σεζόν και θα διεκδικήσει την νίκη στις 24H του Le Mans.

Το 2021 μπήκε για τα καλά στη ζωή μας, με την ιαπωνική φίρμα να αποκαλύπτει επίσημα το νέο της Hypercar. Έχοντας την ονομασία GR010, θα ριχτεί στη μάχη των μεγαλύτερων αγώνων αντοχής. Το υβριδικό αγωνιστικό είναι το πρώτο που υπάγεται στη κατηγορία Le Mans Hypercar και φαίνεται καταπληκτικό.

Διαβάστε επίσης: DeltaWing – Ένα από τα τελευταία τολμηρά πειράματα

Οι Πρωταθλητές Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway θα αγωνιστούν με το #7 LMH. Στο #8 θα δούμε τους Kazuki Nakajima, Brendon Hartley και Sebastien Buemi. Οι πληροφορίες του automotonews.gr που ήθελαν τον Nick de Vries να έχει ρόλο αναπληρωματικού επιβεβαιώθηκαν.

Το GR010 Hypercar φορά τον V6 twin turbo κινητήρα 3.5lt που αποδίδει 680 ίππους. Συνδυάζει ένα κιβώτιο 7 ταχυτήτων, ενώ το υβριδικό σύστημα θα δίνει επιπλέον ώθηση 272 ίππων. Συνολικά το GR010 Hypercar θα ζυγίζει 1040kg, 170 περισσότερα από τον προκάτοχο του, το TS050 Hybrid.

Toyota GR010 Hypercar

Η κατηγορία Le Mans Hypercar θα δει το Balance of Performance να μπαίνει σε ισχύ, δίνοντας την ευκαιρία σε όλα τα διαφορετικά αγωνιστικά να έχουν ίδια απόδοση.

Στις φωτογραφίες που βλέπουμε σε δημοσιότητα, παρατηρούμε πώς είναι το αεροδυναμικό πακέτο για τις 24H του Le Mans. Αυτό σημαίνει πως αναμένουμε και μια διαφορετική έκδοση για τις υπόλοιπες πίστες.

Toyota GR010 HypercarΤο Toyota GR010 Hypercar έχει ήδη πραγματοποιήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών σε διάφορες πίστες στην Ευρώπη. Η Toyota ετοιμάζεται για το ξεκίνημα της σεζόν του WEC στο Sebring τον Μάρτιο. Η διεξαγωγή του όμως προς το παρόν, λόγω του Covid-19, είναι υπό αμφισβήτηση.

Toyota GR010 Hypercar Toyota GR010 Hypercar

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Toyota GR010 Hypercar

Toyota GR010 Hypercar

Toyota GR010 Hypercar

 

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...