spot_img

Η Ferrari στηρίζει το εκτενές “πάγωμα” εξέλιξης κινητήρων

Η Ferrari εξέφρασε θετική στάση απέναντι στη σκέψη περί “παγώματος” εξέλιξης των μονάδων ισχύος, συμφωνώντας στην εισαγωγή νέων κινητήρων από το 2025.

Οι τελευταίες εβδομάδες έχουν βρει τον κόσμο της F1 να εξετάζει ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Οι σχετικές συζητήσεις τροφοδοτήθηκαν από την απόφαση της Honda να αποχωρίσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι Red Bull και AlphaTauri θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους κινητήρες της Honda μετά το 2021, αναλαμβάνοντας την πνευματική ιδιοκτησία τους. Ωστόσο, υπάρχει υπόνοια περί αδυναμίας εξέλιξής τους, κάτι που οδήγησε τις δύο αυτές ομάδες σε αίτημα για προσωρινή διακοπή εξέλιξης.

Διαβάστε επίσης: Red Bull – Η επόμενη μέρα στην F1

Παρόλο που η Mercedes υπήρξε εξ αρχής θετική σε μια τέτοια πρόταση, οι Ferrari και Renault δεν έδειχναν διατεθειμένες να ενδώσουν, θεωρώντας μια τέτοια κίνηση “ενάντια στο πνεύμα της F1”.

Πλέον όμως η Ferrari άλλαξε τη στάση της, ύστερα κι από συζητήσεις με την FIA και τους υπόλοιπους προμηθευτές κινητήρων. Ο Mattia Binotto δήλωσε πως η ομάδα του θα στηρίξει το προσωρινό “πάγωμα” των κινητήρων, καθώς και τον άτυπο προγραμματισμό της νέας γενιάς μονάδων ισχύος για το 2025, αντί του 2026.

Κατανοούμε την επιθυμία της Red Bull να διατηρήσει τους κινητήρες της Honda για το μέλλον. Υπήρξαν συζητήσεις μέσα στις τελευταίες ημέρες με την F1 και τη FIA. Θα υποστηρίξουμε το “πάγωμα” εξέλιξης των κινητήρων, καθώς και τον ερχομό της νέας γενιάς τους μια χρονιά νωρίτερα.

Ακούστε την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, με το preview του GP Μπαχρέιν.

Η αλλαγή στάσης της Ferrari ανοίγει το δρόμο για αυτήν τη διακοπή εξέλιξης, η οποία θα ξεκινήσει το 2022 και θα διαρκέσει για τρία χρόνια, μέχρι να κάνουν την εμφάνισή τους οι νέοι τύποι κινητήρων. Ο Binotto βέβαια διευκρίνισε πως υπήρξαν σχετικές συζητήσεις, ώστε να καταλήξουν όλοι οι κατασκευαστές σε μια ιδανική συμφωνία που θα αποτρέψει μεγάλες διαφορές στη δυναμικότητά τους μέσα στο χρονικό διάστημα που αναφέρθηκε προηγουμένως.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 28 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Τέλος, ο επικεφαλής της Ferrari σχολίασε τον αντίκτυπο που θα έχει μια τέτοια τροπή στη νέα μονάδα ισχύος του 2025.

Θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ήδη από τα μέσα της επόμενης χρονιάς τον τρόπο προσέγγισης της νέας γενιάς κινητήρων. Πιστεύω πως θα είναι πολύ πιο διαφορετική η μορφή τους σε σχέση με σήμερα. Είναι αναγκαίο να μειωθεί το συνολικό κόστος τους. Για να γίνει αυτό, πρέπει να προσδιοριστούν οι τεχνικοί κανονισμοί τους, κάτι που σίγουρα δεν θα είναι εύκολο. Χρειάζεται να είμαστε προνοητικοί αλλά και συζητήσιμοι με τους άλλους Κατασκευαστές, την F1 και τη FIA για να προχωρήσουμε σύντομα με τους κανονισμούς αυτούς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Δείτε τα GP Ουγγαρίας και GP Κίνας από το eSports Πρωτάθλημα του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles