spot_img

Η FIA παραδέχεται παραβίαση κανονισμών από Masi στο Άμπου Ντάμπι

Η FIA δημοσίευσε την έρευνα για το GP Άμπου Ντάμπι του 2021 που προκάλεσε τεράστιο σάλο στον κόσμο της Formula 1 και έχει ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα.

Το μεσημέρι του Σαββάτου, στη διάρκεια του τριημέρου του GP Μπαχρέιν, η FIA έδωσε στη δημοσιότητα αναλυτική αναφορά για τα αμφιλεγόμενα συμβάντα στο φινάλε του GP Άμπου Ντάμπι 2021.

Διαβάστε επίσης: GP Μπαχρέιν FP3 – Πρόβα pole position ο Verstappen

Η FIA εξέδωσε, όπως είχε υποσχεθεί, την αναφορά από την έρευνα που έκανε σχετικά με τις συνθήκες που οδήγησαν τον Michael Masi (πρώην Διευθυντής Αγώνων) να κάνει λανθασμένες επιλογές στους τελευταίους γύρους του GP Άμπου Ντάμπι. Τα ευρήματα της έρευνας ενέκρινε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ). Στη δημοσίευση, η FIA παραδέχθηκε πως ο Masi έκανε λάθος στο φινάλε του περσινού Πρωταθλήματος της Formula 1.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις προβλέψεις του 2022.

Αρχικά, έδωσε μία λεπτομερή εξήγηση του πώς έφτασε ο αγώνας στο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Η περιγραφή συνεχίζεται και αναφέρεται αναλυτικά η αλληλουχία των αποφάσεων του race control. Ακολουθούν οι ενστάσεις της Mercedes, οι οποίες και απορρίφθηκαν. Η γερμανική ομάδα ισχυριζόταν πως ο Verstappen βρέθηκε προσωρινά μπροστά από τον Hamilton υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας. Επίσης, υπήρξε δημοσίευση της απόφασης των αγωνοδικών, η οποία ενώ παραδεχόταν πως δεν εφαρμόστηκαν πλήρως οι κανονισμοί του ανωτέρω καθεστώτος, υπάρχει άρθρο το οποίο υπερκαλύπτει την ενέργεια αυτή και πως από τη στιγμή που υποδείχθηκε το μήνυμα για είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στα pit, αυτό ήταν υποχρεωτικό να το πράξει. Η FIA γράφει, μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της:

Ο Διευθυντής Αγώνων κάλεσε πίσω στα pits το αυτοκίνητο ασφαλείας χωρίς να έχει συμπληρώσει τον επιπρόσθετο γύρο, όπως απαιτείται από τους Αθλητικούς Κανονισμούς της Formula 1. Η διαδικασία της αναγνώρισης των μονοθεσίων έως τώρα ήταν χειροκίνητη και το ανθρώπινο λάθος οδήγησε στο γεγονός πως δεν επιτράπηκε σε όλα να βγουν από την απόσταση του ενός γύρου.

Μετά τα όσα συνέβησαν, η FIA καθιερώνει αυτόματο σύστημα για την παραπάνω διαδικασία. Στη συνέχεια, στα σημαντικά ευρήματα συγκαταλέγεται η συνομιλία ανάμεσα στον Michael Masi και άτομα της Red Bull. Πρόκειται για τους Christian Horner (Επικεφαλής ομάδας) και Jonathan Wheatley (Διευθυντής ομάδας). Έπειτα, καταγράφεται η περίφημη συνομιλία του Michael Masi με τον Toto Wolff (Επικεφαλής Mercedes). Επιπλέον, γίνεται επεξήγηση και της διαδικασίας με την οποία τα μονοθέσια που είναι ένα γύρο πίσω βγαίνουν από αυτή την απόσταση κατά την παραμονή του αυτοκινήτου ασφαλείας εντός πίστας.

Ωστόσο, η έρευνα της FIA καταλήγει λέγοντας πως δεν υπήρχε πιθανότητα ν’ αλλάξει το αποτέλεσμα του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, θεωρεί πως έκανε λάθος, δεδομένης της πίεσης χρόνου που υπήρχε εκείνη τη στιγμή. Η έρευνα ξεκίνησε από τον τέως Πρόεδρο της FIA, Jean Todt, μετά το πέρας του GP Άμπου Ντάμπι τον περασμένο Δεκέμβριο. Ο Michael Masi δέχθηκε σφοδρή κριτική και η αποχώρησή του από το πόστο που είχε ήταν μάλλον δεδομένη. Μεταξύ των διαφόρων αλλαγών, η FIA όρισε το δίδυμο των Niels Wittich και Eduardo Freitas ως Διευθυντές Αγώνων.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση της FIA εδώ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles