Τα βλέμματα όλων έπεσαν πάνω στην ανανεωμένη W13 της Mercedes, που πλέον έχει ακραίο σχεδιασμό sidepod και προκαλεί δέος.
Η Mercedes, στην έναρξη του δεύτερου τεστ δοκιμών στο Μπαχρέιν, παρουσίασε μία ριζοσπαστική εξέλιξη στο μονοθέσιό της, της W13. Λίγες ημέρες πριν, υπήρχαν αναφορές πως η Mercedes ετοιμάζεται να φέρει σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων. Τα τελευταία 24ωρα μάλιστα, η ιταλική εφημερίδα Corriere de la Serra διέρρευσε τη φήμη πως το νέο μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας θα είναι «χωρίς sidepods». Πιθανότατα, η πληροφόρηση προήλθε από μία εκ των αντιπάλων της Mercedes.
Διαβάστε επίσης: Davidson – «Ο Hamilton θέλει να διαλύσει τον Verstappen»
Το νέο μονοθέσιο έχει τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα πιο ψηλές και πολύ πιο στενές. Πρόκειται για μία ακόμα πιο «επιθετική» σχεδίαση από αυτή που εμφάνισε η Mercedes στη Βαρκελώνη, όπου τα ψυγεία είχαν τετράγωνο (περίπου) σχήμα. Μέρος των αναβαθμίσεων, επίσης, αποτελεί και η εμφάνιση πτερυγίων στα πλαϊνά μέρη του cockpit, προκειμένου να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς για τις πλευρικές συγκρούσεις. Στα sidepods της W13, επιπλέον, επανεμφανίζονται οι διπλές σειρές αεραγωγών, καθώς τη φετινή σεζόν η Formula 1 επέτρεψε την επανεμφάνισή τους.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης και την ανάλυση της Red Bull RB18.
Η παρουσία των νέων κανονισμών έχει προσφέρει μεγάλες διαφορές στην προσέγγιση των ομάδων στα sidepods. Ο σκοπός τους είναι να ελαχιστοποιήσουν την αντίσταση (drag) στα μονοθέσια, να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από τη ροή αέρα και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το ground effect. Ωστόσο, αυτό που έχει κάνει η Mercedes είναι τελείως διαφορετικό από όλες τις ομάδες: παρουσίασε ξεχωριστά τα μέρη που απαιτούνται για την προστασία από τις πλευρικές συγκρούσεις και τα sidepods.
Παρόλο που τα προηγούμενα χρόνια τα εξαρτήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω χρησιμοποιήθηκαν ως αεροδυναμικά βοηθήματα, ποτέ δεν υπήρχε λύση σαν αυτή της Mercedes. Η γερμανική ομάδα είναι η πρώτη που έχει «απομονώσει» τα μέρη για την προστασία από πλευρικές συγκρούσεις με τα sidepods.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Οι αναβαθμίσεις που έχει φέρει η Mercedes, βέβαια, δεν σταματούν εκεί. Η W13 έχει, εκτός των παραπάνω, νέα εμπρός αεροτομή και αναβαθμισμένο πάτωμα. Οι φήμες περί εμφάνισης διαφορετικού μονοθεσίου στο Μπαχρέιν, συγκριτικά με αυτό που έτρεξε στις δοκιμές της Βαρκελώνης, μάλλον επιβεβαιώνονται και απομένει ν’ αποδειχθεί πόσο αποτελεσματική θα είναι η νέα W13.