spot_img

Η Red Bull μιλά για τα προβλήματα στο Μπαχρέιν

Η Red Bull Racing έδινε μάχη για τη νίκη στο GP Μπαχρέιν, όμως τα προβλήματα αξιοπιστίας στους τελευταίους γύρους έφεραν την εγκατάλειψη και των δύο μονοθεσίων.

Το GP Μπαχρέιν εξελίχθηκε εφιαλτικά για τη Red Bull Racing, παρόλο που στο ξεκίνημα του τριημέρου φαινόταν πως είναι στα φαβορί για τη νίκη. Οι Max Verstappen και Sergio Perez μέσα σε 5 γύρους από 30 πόντους έφτασαν να συγκεντρώσουν 0. Τα πράγματα είναι ακόμα πιο ανησυχητικά για τους κινητήρες της ομάδας, καθώς η 3η εγκατάλειψη του GP Μπαχρέιν, ο Pierre Gasly ήρθε πάλι από κινητήρα της Red Bull.

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes δεν θέλει να σκέφτεται το πρωτάθλημα

Η πρώτη γρήγορη ματιά έδειξε πως οι μονάδες ισχύος και των δύο οδηγών δεν τροφοδοτούνταν με καύσιμα τη στιγμή της εγκατάλειψης, παρόλο που στο ντεπόζιτο και των δύο μονοθεσίων υπήρχε αρκετό Ε10 καύσιμο της ExxonMobil (εταιρεία που παρέχει καύσιμα στη Red Bull Racing). Επί της ουσίας, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο σύστημα καυσίμου και ο κινητήρας της Red Bull δεν είχε στη διάθεσή του τα τελευταία λίτρα που χρειαζόταν για να φτάσουν τα μονοθέσια μέχρι την καρό σημαία.

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μπαχρέιν. Από κάτω το link.

Τα συστήματα καυσίμου της Formula 1 αποτελούνται από τριών ειδών μέρη: ορισμένα τα διαθέτει ξεχωριστά η κάθε ομάδα, άλλα τα παρέχει ο κατασκευαστής κινητήρων και άλλα τα προσφέρουν τρίτοι, οι οποίοι έχουν οριστεί από τη FIA. Ειδικότερα, υπάρχουν δύο τύποι αντλιών καυσίμου. Το ερώτημα που προέκυψε ήταν εάν η αστοχία στον κινητήρα της Red Bull Racing προήλθε από εξάρτημα που δεν κατασκευάζει η ίδια η ομάδα ή όχι. Εάν όντως το εξάρτημα που αστόχησε είναι από τα κοινά που παρέχονται σε όλες τις ομάδες, γεννάται μία άλλη απορία. Υπάρχει περίπτωση η ομάδα να ευθύνεται στον τρόπο τοποθέτησης της μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο (packaging) και αυτό να οδήγησε στην αστοχία και, κατά συνέπεια, στην εγκατάλειψη και των δύο μονοθεσίων της;

Αυτή ήταν και η αρχική υποψία του σύμβουλου της Red Bull Racing σε θέματα Formula 1, Helmut Marko, όταν ρωτήθηκε από την ιστοσελίδα Motorsport.com:

Αυτό που υποψιαζόμαστε είναι πως υπάρχουν προβλήματα με την αντλία καυσίμου και στα δύο μονοθέσια. Όμως, η αντλία καυσίμου δεν προέρχεται από εμάς, απλά τη λαμβάνουμε. Εμείς δεν είχαμε ποτέ νωρίτερα αυτό το πρόβλημα, αυτό είναι το περίεργο.

Photo: Redbullcontentpool.com

Από την άλλη πλευρά, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, δεν απέδωσε κάποιο συγκεκριμένο λόγο στην εγκατάλειψη των μονοθεσίων της ομάδας του:

Ενώ φαινόταν να έχουμε μία αξιοπρεπή συλλογή πόντων, αυτή εξαφανίστηκε προφανώς στους τελευταίους γύρους. Ωστόσο, φαίνεται πως υπάρχει το ίδιο ζήτημα και στα δύο μονοθέσια. Δε γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι, αν είναι η αντλία ανύψωσης, ο συλλέκτης ή κάτι παρόμοιο, όμως πρέπει να το ψάξουμε και να κατανοήσουμε ακριβώς τι το προκάλεσε.

Οι φίλοι, αλλά και οι άνθρωποι της Red Bull, αναμένουν την επίσημη ανάλυση για τους λόγους εγκατάλειψης των δύο μονοθεσίων της ομάδας. Το βασικότερο για την αυστριακή ομάδα είναι να καταφέρει να επιλύσει τα ζητήματα αυτά, ώστε να μη της στοιχίσουν κι άλλους πόντους σε μελλοντικούς αγώνες του Πρωταθλήματος.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles