Η Red Bull στηρίζει πως η μείωση του κόστους για τους κινητήρες νέας γενιάς θα της έδινε τη δυνατότητα να κατασκευάσει δικιά της μονάδα ισχύος.
Όπως όλα δείχνουν, η ομάδα που εδρεύει στο Milton Keynes θα αναλάβει την συνέχιση του project κινητήρων της Honda από το 2022. Επίσης, δεν θα αποκλείαμε το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί με δικό της κινητήρα στα επόμενα χρόνια.
Εάν το “πάγωμα” εξέλιξης εφαρμοστεί και παραμείνει ανταγωνιστικός ο κινητήρας της Honda, ανοίγει ένας νέος δρόμος για την Red Bull για εξέλιξη ενός δικού της μηχανικού συνόλου, βασισμένου στη μελλοντική νέα γενιά υβριδικών κινητήρων. Ωστόσο αυτή τη στιγμή, βασική προτεραιότητα της Red Bull αποτελεί η οριστικοποίηση ενός πλάνου για το 2022.
Διαβάστε επίσης: O Glickenhaus αποκλειστικά στο Automotonews
Σύμφωνα με τον αγωνιστικό σύμβουλό της, Helmut Marko, οι συζητήσεις γύρω από το “πάγωμα” κινητήρων βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και δεν έχει ξεκαθαριστεί η τελική απόφαση. Το αν θα επενδύσει η Red Bull σε αποκλειστικά δικές της μονάδες ισχύος, θα εξαρτηθεί από το πόσο φτηνές θα είναι όταν θα μπουν στη ζωή του σπορ, από το 2025/2026 κι έπειτα.
Οι δηλώσεις του Helmut Marko:
Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες που θέτουν τους νέους κινητήρες απλούστερους στον σχεδιασμό, χωρίς το MGU-H και πιο φτηνούς, τότε δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο ζήτημα από άποψη πολυπλοκότητας. Αυτό για εμάς σημαίνει πως θα μπορούσαμε να εξελίξουμε έναν τέτοιο κινητήρα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τμήμα των εγκαταστάσεών μας. Παραμένω αρκετά αισιόδοξος σχετικά με την υπόθεση περί “παγώματος” στους τωρινούς κινητήρες. Αυτή τη στιγμή παραμένουμε πλήρως επικεντρωμένοι στο project της Honda. Ο στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την συντήρηση των μονάδων ισχύος της στο εργοστάσιό μας, και να προσαρμόσουμε τα σχετικά τμήματά μας γύρω από αυτήν τη διαδικασία.