Ο James Glickenhaus αποκλειστικά στο Automotonews

Ο ιδρυτής της Scuderia Cameron Glickenhaus, James Glickenhaus, μίλησε αποκλειστικά στον Στάθη Κοκκορόγιαννη για τη νέα αγωνιστική σεζόν της εταιρείας.

Η SCG αγωνίζεται στους πιο δύσκολους αγώνες αντοχής. Την τελευταία 10ετία έχει δοκιμάσει την τύχη της στις 24H του Nurburgring, αρχικά με την P4/5 Competizione, και τα τελευταία χρόνια με το 003C. Το 003 πέρασε μάλιστα στην παραγωγή σε δύο εκδόσεις. Παράλληλα παρουσιάστηκε το 004, το οποίο κατέκτησε την 14η θέση στο Nurburgring στη Γενική Κατάταξη. Η SCG αγωνίζεται μάλιστα και στο Baja 1000, κερδίζοντας την Class 2, όπου συμμετέχουν εργοστασιακές συμμετοχές.

Διαβάστε επίσης: Η αξιολόγηση των οδηγών για το 2020, Μέρος Δ’ (5-1)

Το 2021, η εταιρεία μπαίνει στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής με το δικό της Le Mans Hypercar. Θα πλαισιώσει την Toyota με το 007 Hypercar και θα αγωνιστεί στις 24H του Le Mans. Θα παρατάξει δύο αγωνιστικά, τα οποία θα φοράνε τον 3.5lt V8 κινητήρα της Pipo Moteurs.

Μιλήσαμε με τον James Glickenhaus και μας μίλησε για την επιλογή του να κάνει το βήμα στο WEC και στη κατηγορία Hypercar.

Το να πάμε στο Le Mans ήταν το όνειρό μας για πολλά χρόνια. Το Nurburgring είναι ένα φοβερό μέρος, είναι ένα φανταστικό τεστ για τα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα για δημόσιους δρόμους. Η κορυφαία κατηγορία στο Le Mans είναι το απόλυτο τεστ για τα πρωτότυπα αγωνιστικά, όπως είναι και το Baja 1000. Νικήσαμε για 5 ώρες και 15 λεπτά με το Glickenhaus Boot μας τα εργοστασιακά Ford στην Class 2.

Στην κατηγορία Hypercar υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη αγωνιστικών, τα Le Mans Hypercar και τα LMDh τα οποία στη θεωρία κοστίζουν λιγότερο. Ο Glickenhaus τώρα εξηγεί γιατί διάλεξαν τον πρώτο τύπο.

Ένα LMH σε βάζει στη διαδικασία να εξελίσσεις, να σχεδιάζεις, να κατασκευάσεις ένα αγωνιστικό από την αρχή. Ένα LMDh είναι σαν ένα “Grand Am”. Απλά βάζεις έναν κινητήρα σε ένα spec αγωνιστικό, με ένα spec υβριδικό σύστημα που δεν σχεδίασες, ούτε κατασκεύασες. Προσθέτεις ορισμένες στιλιστικές επιλογές σου και το αποκαλείς δικό σου.

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το κόστος μιας σεζόν για πρόγραμμα LMH, όπως επίσης και το πόσο η πανδημία του Covid-19 επηρέασε το πρόγραμμα.

Το κόστος είναι πάνω-κάτω το ίδιο για όλα τα αγωνιστικά. Πιστεύουμε όμως ότι το LMH μας θα έχει τα μικρότερα λειτουργικά κόστη, όπως και παραγωγής. Το δικό μας LMH θα κοστίζει όσο ένα LMDh στο σύνολό του. Το 2020 ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα για όλους μας. Καταφέραμε όμως να συνεχίσουμε το έργο μας και θα είμαστε στο grid το 2021.

Όσον αφορά τις δοκιμές του 007 Hypercar, o Glickenhaus αποκάλυψε αποκλειστικά στο automotonews.gr πότε το αγωνιστικό θα πατήσει στην πίστα. Δεν θέλησε να μαρτυρήσει τους οδηγούς, όμως άφησε υπονοούμενα σχετικά με τη βαρύτητα των ονομάτων.

Πολλοί, πολλοί κορυφαίοι οδηγοί θέλουν να αγωνιστούν μαζί μας στο WEC. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο. Θα δοκιμάσουμε πολλούς από αυτούς τότε.

Πρόσφατα, η Audi και η Porsche ανακοίνωσαν πρόγραμμα με LMDh. Ρωτήσαμε τον Glickenhaus γιατί δύο γίγαντες να επιλέξουν μια πιο spec οδό, από μια εταιρεία μικρότερης εμβέλειας.

Είναι λυπηρό πως κανένας από τους δύο αυτούς κατασκευαστές δεν διάλεξε LMH. Δεν θα κατασκευάσουν, ούτε θα σχεδιάσουν ένα αγωνιστικό που θα είναι πραγματικά δικό τους. Απλά θα βάλουν τους κινητήρες τους σε ένα spec σασί που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από κάποιον άλλο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Τέλος, ρωτήσαμε ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της SCG εκτός από το WEC.

Οι αγώνες είναι το πάθος μας και το μόνο μέρος όπου διαφημιζόμαστε. Εκτός από το πρόγραμμά μας στο WEC, θα έχουμε ομάδα δύο αγωνιστικών στις 24H του Nurburging και στο Baja 1000. Όλα μας τα αγωνιστικά σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από εμάς.

H SCG θα κάνει ντεμπούτο στο WEC στο πλαίσιο του Super Sebring, στις 13 και 14 Μαρτίου. Αντίπαλοί της θα είναι η Toyota και η ByKolles με τα δικά τους Le Mans Hypercar, ενώ η Alpine θα αγωνιστεί με LMP1.

Βρείτε την SCG στην επίσημη ιστοσελίδα της εδώ.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανασκόπηση της σεζόν και το F1 Quiz.

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...