Η τελευταία ελπίδα της Red Bull να κρατήσει τους κινητήρες Honda

H Red Bull Racing παίζει το τελευταίο της χαρτί την επόμενη εβδομάδα ώστε να διατηρήσει μακροπρόθεσμα τους κινητήρες της Honda.

H ομάδα του Milton Keynes είδε τον προμηθευτή κινητήρων της να ανακοινώνει πως θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021. Έκτοτε, ψάχνει τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να συνεχίσει με τους ιαπωνικούς κινητήρες. Ο λόγος είναι πως δεν επιθυμεί να γίνει ξανά πελατειακή ομάδα.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 21 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στο τραπέζι έχει πέσει το ενδεχόμενο να παγώσει η εξέλιξη των κινητήριων μονάδων από το 2022. Αυτό θα κληθούν να ψηφίσουν οι ομάδες, η FiA και η F1 την επόμενη εβδομάδα. Οι τωρινοί κινητήρες αναμένεται να αντικατασταθούν το 2025 το νωρίτερο. Το πάγωμα στην εξέλιξη, θα δώσει ελευθερία στους κατασκευαστές να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στην επόμενη γενιά.

Την ερχόμενη Δευτέρα, μέσω ηλεκτρονικής ψήφου, θα αποφασιστεί εάν θα υπάρξει πάγωμα στην εξέλιξη των τωρινών κινητήριων μονάδων. Εάν εγκριθεί το πάγωμα, τότε η Honda θα συνεχίσει να εξελίσσει τον κινητήρα της μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2022.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με συζήτηση γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1 Commission, πρέπει να υπάρξει πλειοψηφία στις ψήφους. Οι ομάδες έχουν από μία ψήφο, όπως και οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων. Η F1 μαζί με την FiA έχουν 10 η κάθε μία. Συνολικά πρέπει να υπάρχουν 27 ψήφοι υπέρ από τις 34, ώστε να εγκριθεί το πάγωμα.

Εάν δεν περάσει το πάγωμα των κινητήριων μονάδων, τότε η Red Bull θα αναγκαστεί να αλλάξει προμηθευτή και να φύγει από την Honda. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1, πρέπει η Renault να της παρέχει κινητήρες, μιας και δεν έχει δική της πελατειακή ομάδα. Αυτό θα είναι μεγάλο πισωγύρισμα για τους «Ταύρους», οι οποίοι θα χάσουν το εργοστασιακό στάτους τους.

Μια ακόμα εναλλακτική που έχει προτείνει η Red Bull, είναι ένα είδος Balance of Performance ώστε να εξισορροπηθούν οι αποδώσεις των κινητήρων. Όμως μια τέτοια λύση πηγαίνει κόντρα στην φιλοσοφία της F1 ως σπορ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Εφόσον περάσει το πάγωμα δημιουργούνται ερωτήματα για το 2023. Η F1 θέλει να φέρει τα βιοκαύσιμα στην F1. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να αλλάξουν οι κεφαλές των κινητήρων όπως και άλλα μέρη τους.

Δείτε τους αγώνες Ουγγαρίας και Κίνας για το F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Binotto: «Θετικές οι προσομοιώσεις για το 2021»

Ο Mattia Binotto αποκάλυψε πως η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το μονοθέσιο του 2021 μέσα στον χειμώνα.

Ο Verstappen κρατά χαμηλούς τόνους για το 2021

Ο Max Verstappen υπαινίσσεται πως έχει στόχους για πρωτάθλημα, τονίζοντας παράλληλα πως θα κρατήσει χαμηλούς τόνους μέχρι την αρχή της σεζόν.

Βλέψεις Τίτλου από τον Miguel Oliveira

Ο Miguel Oliveira ετοιμάζεται για τη σεζόν του 2021 και δεν βλέπει μακριά την πιθανότητα να είναι διεκδικητής του φετινού Τίτλου.

Stay Connected

5,591ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Binotto: «Θετικές οι προσομοιώσεις για το 2021»

Ο Mattia Binotto αποκάλυψε πως η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το μονοθέσιο του 2021 μέσα στον χειμώνα.

Ο Verstappen κρατά χαμηλούς τόνους για το 2021

Ο Max Verstappen υπαινίσσεται πως έχει στόχους για πρωτάθλημα, τονίζοντας παράλληλα πως θα κρατήσει χαμηλούς τόνους μέχρι την αρχή της σεζόν.

Βλέψεις Τίτλου από τον Miguel Oliveira

Ο Miguel Oliveira ετοιμάζεται για τη σεζόν του 2021 και δεν βλέπει μακριά την πιθανότητα να είναι διεκδικητής του φετινού Τίτλου.

Σαν σήμερα, 26 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Αισιοδοξία στην F1 για αγώνες με παρουσία οπαδών

Η F1 είναι αισιόδοξη πως μεγάλο πλήθος των αγώνων στη σεζόν του 2021 θα πραγματοποιηθεί με παρουσία οπαδών.