Η Volkswagen διπλασίασε τις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων της το 2021

Η Volkswagen έκλεισε τη χρονιά του 2021, σημειώνοντας πωλήσεις περίπου 4,897 εκατομμυρίων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της τάξης του 8% σε σύγκριση με το 2020, κάτι αναμενόμενο λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, κυρίως το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Από την άλλη, το 2021 η εταιρεία παρέδωσε σε πελάτες παγκοσμίως περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα από ποτέ, διπλασιάζοντας τον όγκο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με πωλήσεις περίπου 369.000 αυτοκινήτων, αύξηση 73% σε σύγκριση με το 2020. Από αυτά, τα 263.000 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά (+97%) ενώ 106.000 plug-in υβριδικά (+33 %). Παράλληλα, σε ιστορικό υψηλό βρίσκονται οι προς εκτέλεση παραγγελίες, που αφορούν 543.000 οχήματα εκ των οποίων τα 95.000 της οικογένειας ID., δείγμα της δυναμικής της μάρκας τόσο γενικά όσο και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ιδιαίτερα.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα στη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Σε δηλώσεις του, ο Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Volkswagen, τόνισε:

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έχουμε φτάσει σε κορυφαία θέση για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Με τη στρατηγική μας “ACCELERATE” και την επέκταση του χαρτοφυλακίου μοντέλων, θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε τον ρυθμό της επίθεσης στην ηλεκτροκίνηση. Πριν το τέλος του τρέχοντος έτους θα προστεθεί στη γκάμα το ID.BUZZ, κάνοντας την ID. οικογένεια μοντέλων ακόμα πιο ολοκληρωμένη.

Το 2021, οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων αποτέλεσαν το 7,5% των συνολικών παραδόσεων (2020: 4%). Στην Ευρώπη, ανήλθε στο εντυπωσιακό 19,3% των παραδόσεων της μάρκας (2020: 12,6%). Η Volkswagen κατέγραψε σημαντική αύξηση στις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων ιδιαίτερα στις Η.Π.Α., την Κίνα και τη Γερμανία. Στην εγχώρια αγορά της εταιρείας, ένα στα τέσσερα οχήματα Volkswagen που παραδόθηκαν σε πελάτες ήταν αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό. Απογείωση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα (77.100, +437%) , από τα οποία περισσότερα από 70.000 ήταν ID. μοντέλα, καθιστώντας τη Volkswagen έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους BEV στην Κίνα, ενώ σημαντική αύξηση αναμένεται και το 2022. Σχεδόν 17.000 BEV πωλήθηκαν στις Η.Π.Α., σχεδόν 20 φορές περισσότερα από ό,τι το προηγούμενο έτος.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο BEV της Volkswagen παγκοσμίως είναι το ID.4, το οποίο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του στην αγορά επιβεβαίωσε και σε επίπεδο πωλήσεων τον τίτλο του «Παγκόσμιου Αυτοκίνητου της Χρονιάς». Το ID.4 κατέγραψε 119.650 πωλήσεις, ακολουθούμενο από το ID.3 (περίπου 76.000), το e-up! (περίπου 41.500) και σχεδόν 18.000 μονάδες του ID.6, που η Volkswagen προσφέρει αποκλειστικά στην κινέζικη αγορά. Στην Ευρώπη, το ID.4 βρέθηκε στην κορυφή των BEV στη Σουηδία, τη Δανία, τη Φινλανδία και την Ιρλανδία ενώ κυκλοφόρησε με επιτυχία και στις Η.Π.Α., με σχεδόν 17.000 πωλήσεις.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η Volkswagen διέγνωσε νωρίς τη διεθνή τάση ανάπτυξης των SUV και προσάρμοσε εμπλούτισε έγκαιρα τη γκάμα της με συναρπαστικά μοντέλα. Τα SUV αποτελούν πλέον περισσότερο από το 40% όλων των παραδόσεων οχημάτων (2020: 34,8 %). Περίπου τα τρία τέταρτα των εσόδων από τις πωλήσεις της στις Η.Π.Α. προήλθαν πέρσι από SUV, με τη μάρκα να σημειώνει τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων των SUV της στη χώρα από το 2013. Αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι το Golf παραμένει μια διαχρονική αξία στην αυτοκίνηση, αφού για άλλη μία χρονιά διατήρησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις στη Γερμανία.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021.

Related Articles

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...

Η Audi θέλει τον Binotto

O Mattia Binotto φαίνεται πως είναι πόθος αντιπάλων της Scuderia Ferrari, με τον ιταλικό Τύπο να κάνει λόγο για ενδιαφέρον της Audi προς τον...

Newey: «Δεν τολμώ να πω ότι έχουμε τον καλύτερο σχεδιασμό»

Ο πολύπειρος σχεδιαστής της Red Bull Racing, Adrian Newey, μιλάει για την φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η ομάδα στην ερχόμενη σεζόν και κάνει τις...