Σύμφωνα με την ιστοσελίδα motorsport.com, η Ducati επεξεργάζεται τις τελευταίες λεπτομέρειες του νέου συμβολαίου που θα προσφέρει στον Francesco Bagnaia, το οποίο θα ολοκληρώνεται το 2024.
Ο Francesco Bagnaia είναι οδηγός που βρίσκεται στη Ducati σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του το 2019 με την Pramac, τη δορυφορική ομάδα της Ducati, στην οποία και έμεινε για 2 χρόνια. Σε 29 αγώνες είχε μόλις μία παρουσία σε βάθρο, ενώ οι θέσεις που έλαβε στο Πρωτάθλημα οδηγών ήταν χαμηλές (15η θέση το 2019, 16η θέση το 2020). Το 2021 οδήγησε στη βασική ομάδα της Ducati, με την οποία πέτυχε 4 νίκες, 6 pole positions και συνολικά 9 βάθρα. Μπορεί να μην κατάφερε να νικήσει στη μάχη του Πρωταθλήματος οδηγών τον Fabio Quartararo της Yamaha, όμως συνέβαλε, μαζί με τον teammate Jack Miller, στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμές Ινδονησίας D1 – Ταχύτερη η Honda του Espargaro
Η διαρκής βελτίωση της Ducati την οδηγεί στο να εκκινήσει το 2022 σαν φαβορί για την κορυφή. Η Ducati εκφράζει την επιθυμία να ολοκληρώσει τις λεπτομέρειες για το νέο συμβόλαιο του Francesco Bagnaia. Για το συγκεκριμένο ζήτημα μίλησε στο motorsport.com από την πίστα της Sepang, όπου βρισκόταν η Ducati για δοκιμές, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της, Paolo Ciabatti:
Αυτήν τη στιγμή είμαστε πολύ κοντά στην ανανέωση με τον Pecco. Εάν δεν υπάρξουν εκπλήξεις, αυτό θα πραγματοποιηθεί. Αυτή πρέπει να είναι η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για αύξηση μισθού του Bagnaia στο νέο του συμβόλαιο. Ο Ιταλός εκτιμάται πως είχε βασικές αποδοχές στις 800.000 ευρώ το 2021, παρόλο που έλαβε άλλα τόσα σαν μπόνους για τις επιδόσεις του στην πίστα. Σχετικά με τον teammate του Bagnaia για το 2023, το motorsport.com εκτιμά πως η Ducati θα χρειαστεί λίγο χρόνο για ν’ αποφασίσει. Το 2022, το δίδυμο της ιταλικής εργοστασιακής ομάδας δεν αλλάζει, με τους Francesco Bagnaia και Jack Miller να παραμένουν στις θέσεις τους. Ωστόσο, το συμβόλαιο του Miller ολοκληρώνεται μετά το τέλος του φετινού Πρωταθλήματος στο MotoGP. Δύο πιθανοί αντικαταστάτες είναι ο Jorge Martin της Pramac, αλλά και ο Enea Bastianini της Gresini, δύο εκ των δορυφορικών ομάδων της Ducati.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Με δεδομένο το πλούσιο ταλέντο από νεαρούς οδηγούς που διαθέτει η Ducati στην κατηγορία MotoGP, είναι μάλλον απίθανο πως η ιταλική ομάδα θ’ αναζητήσει οδηγούς εκτός της δικής της αγοράς για το 2023.