spot_img

Leclerc: «Με τέτοιους αγώνες δεν έχουμε ελπίδα για πρωτάθλημα»

Ο Charles Leclerc δεν ήταν, για μία ακόμα φορά, σε θέση να εξηγήσει τη στρατηγική της Ferrari και, πιο συγκεκριμένα, την επιλογή να χρησιμοποιήσουν hard ελαστικά για το τελευταίο σκέλος του GP Ουγγαρίας.

Η Ferrari βρέθηκε στην κορυφή του GP Ουγγαρίας λίγο πριν τη μέση του αγώνα, όταν ο Charles Leclerc προσπέρασε τον George Russell στον 31ο γύρο. Ωστόσο, όλα άλλαξαν για τον ίδιο από τη στιγμή που ο Max Verstappen επέλεξε να μπει στα pit για δεύτερη φορά στον 38ο γύρο. Η Ferrari επιχείρησε να απαντήσει στη στρατηγική της Red Bull Racing, βάζοντάς τον Leclerc για pitstop τον επόμενο γύρο. Ωστόσο, η επιλογή να χρησιμοποιηθεί η hard γόμα ελαστικών δημιούργησε αρκετά ερωτηματικά, με το Μονεγάσκο να χάνει πάρα πολύ χρόνο εντός πίστας, πριν αλλάξει ελαστικά για 3η φορά και βάλει soft. Κατά συνέπεια, ο Leclerc έπεσε στην 6η θέση.

Μετά το τέλος του GP Ουγγαρίας, ο Charles Leclerc δεν μπορούσε να εξηγήσει το σκεπτικό της ιταλικής ομάδας πίσω από την απόφαση να χρησιμοποιηθεί η hard γόμα ελαστικών, μιλώντας στο Sky Sports F1.

«Δε γνωρίζω ακόμα, πρέπει να μιλήσω με την ομάδα και να κατανοήσω το σκεπτικό πίσω από τη χρησιμοποίηση των hard ελαστικών, καθώς εγώ ένιωθα πολύ καλά με τη medium γόμα. Τα πάντα ήταν υπό έλεγχο, δεν ξέρω γιατί χρειάστηκε να αλλάξω σε hard ελαστικά. Είπα στην ενδοεπικοινωνία πως ήμουν πολύ άνετος με τα medium και πως θα ήθελα να συνεχίσω όσο γίνεται περισσότερο με αυτά. Η αίσθηση που είχα ήταν καλή, όμως δεν ξέρω γιατί πήραμε μία διαφορετική απόφαση. Δεν ξέρω τι να πω, ένιωθα καλά με τη μέση γόμα ελαστικών, δεν κατάλαβα τι έγινε. Με τέτοιους αγώνες δεν μπορούμε να ελπίζουμε στο πρωτάθλημα».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Γαλλίας.

Τα hard ελαστικά ήταν φανερό πως ήταν πολύ κακή επιλογή, με τον Charles Leclerc να χάνει πολύ χρόνο μέσα στην πίστα και τη Ferrari να αναγκάζεται να βάλει το Μονεγάσκο στα pit για 3η φορά, ώστε να αλλάξει σε soft γόμα. Ο ίδιος, σε συνέχεια των δηλώσεών του, εκτίμησε το χρόνο που έχασε με τη λάθος στρατηγική.

«Ειλικρινά, ήμουν αρκετά χαρούμενος με το ρυθμό μου. Το μόνο πράγμα είναι πως προφανώς όλοι θα θυμούνται το τελευταίο σκέλος του αγώνα, το οποίο ήταν καταστροφή για εμένα, ειδικότερα με τα hard ελαστικά. Σε εκείνο το σημείο, βασικά, έχασα τον αγώνα. Έχασα 20 δευτερόλεπτα με το pitstop, ίσως άλλα 6 μέσα σε πέντε γύρους με τα hard ελαστικά, καθώς ήμουν σε πολύ κακή κατάσταση με αυτά. Θα μιλήσουμε για αυτό με την ομάδα εσωτερικά, ώστε να γίνουμε καλύτεροι».

Μετά το τέλος του GP Ουγγαρίας, η διαφορά του Charles Leclerc από τον πρωτοπόρο Max Verstappen στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος οδηγών ανέβηκε στους 80 πόντους. Πλέον, μοιάζει σχεδόν αδύνατο να ανατραπεί στο δεύτερο σκέλος της φετινής σεζόν της Formula 1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles