Ο αγωνοδίκης για την F1 Michael Masi δήλωσε πως δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουν οι κανονισμοί για τις επανεκκινήσεις μετά από κάποιο safety car, παρά το μεγάλο ατύχημα που προκλήθηκε στο GP Τοσκάνης.
Υπήρξαν τέσσερις οδηγοί που τέθηκαν εκτός αγώνα κατά τη διαδικασία συνέχισης του αγώνα στο Mugello, αφού είχε αποχωρήσει το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα. Αυτοί οι οδηγοί, μαζί με άλλους οκτώ, προειδοποιήθηκαν γραπτά από την FIA για το ρόλο τους στο συγκεκριμένο συμβάν, χωρίς να υπάρξει κάποια επιβολή τιμωρίας ή σοβαρής επίπληξης.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Με αφορμή αυτό, αρκετοί από τους οδηγούς αιτήθηκαν τη διαφοροποίηση των κανονισμών γύρω από την συνέχιση αγώνα μετά από safety car. Επίσης, θεώρησαν πως η καθυστερημένη απόφαση του τότε επικεφαλής Valtteri Bottas να δώσει συνέχεια στον αγώνα ήταν η αιτία πρόκλησης του ατυχήματος, κάτι που ο Masi αρνήθηκε.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος για να αλλάξει αυτός ο κανονισμός. Σε πρώτη φάση ενημερώνουμε πάντα όλες τις ομάδες για αυτό που βλέπει και το κοινό από τις οθόνες του, ότι δηλαδή το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχωρεί στο τέλος αυτού του γύρου. Αυτό προετοιμάζει τις ομάδες, οι οποίες οφείλουν με τη σειρά τους να ενημερώσουν καταλλήλως τους οδηγούς τους. Από κει και έπειτα, το αυτοκίνητο ασφαλείας σβήνει τα φώτα του σε ένα προκαθορισμένο για κάθε πίστα σημείο, με το καθεστώς κίτρινης σημαίας να εξακολουθεί να υφίσταται. Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχωρήσει από την πίστα, όλες οι κίτρινες σημαίες αποσύρονται και η πράσινη σημαία βγαίνει μόνο μετά την γραμμή ελέγχου. Ουσιαστικά αυτό είναι όλο για την συγκεκριμένη διαδικασία.
Ακούστε την 19η εκπομπή “Slipstream”, όπου αναλύεται το GP Τοσκάνης καθώς και όλα τα τελευταία νέα από τον κόσμο της F1.